Saiko kukaan EI Nokialainen kutsua haastatteluun? buahhaaa tuskinpa vain ;))
Orion 1600 työhakemusta
17
1326
Vastaukset
- paljon rahaa
vituttaako?
- ex noksu
Ei vituta. Itse sain uutta työtä jo viime kesänä ja 15kk paketti jäi takataskuun ;)) buahhaaa
- 9+5
Varmaan aikamoiset verot maksoit tuplapalkoistasi (noksu uusi työ)?Varmaan
ostit noksun osakkeita :olivat 1,5 euroa jossain vaiheessa,nyt lähestyy kuutta
euroa?
- yksPäivitys
Tiedän, että monikin ei-nokialainen sai kutsun työhaastatteluun...
- ex noksu
Monikohan ei-nokialainen mahtaa viihtyä, meinaa organisaatio kaavio on yläpäästä sama kuin nokialla :D tervemenoa vaan "Nokialle" töihin!
- vielä yliopistoon.
Minä sain kutsun työhaastatteluun. Minulla on kyllä yliopistokoulutus takana, joten taidan jättää väliin. Sillä olin vain "välivaihetyössä" nokialla.
- koulutusta
vielä yliopistoon. kirjoitti:
Minä sain kutsun työhaastatteluun. Minulla on kyllä yliopistokoulutus takana, joten taidan jättää väliin. Sillä olin vain "välivaihetyössä" nokialla.
Orion vaati sentään koulutusta ihmisiltä. Nokiassa pääsi töihin ihan muilla keinoin?
- okl1
Kaikki palkatut ex nokialaisia
- Joo-o
Sehän oli orionin ehto,että otetaan vaan ex-nokialaisia.Moni jonka työ olisi siirtynyt Espoosta ja Turusta nostivat kytkimen orionilta ja menivät muualle töihin-missä välitetään.Nyt orionin huonopalkkaisten lista vain nousi uusilla työntekijöillä kun ovat taulukkopalkan alakertaa.
- ex-nokia-loinen
Joo-o kirjoitti:
Sehän oli orionin ehto,että otetaan vaan ex-nokialaisia.Moni jonka työ olisi siirtynyt Espoosta ja Turusta nostivat kytkimen orionilta ja menivät muualle töihin-missä välitetään.Nyt orionin huonopalkkaisten lista vain nousi uusilla työntekijöillä kun ovat taulukkopalkan alakertaa.
Parempi huonosti palkattutyökin on, kuin työttömyys. Aina seuraavaa työpaikkaa hakiessa kysytään, onko ollut työssä vai työttömänä. Arvaa, kumpi saa työpaikan ? Harmittaa kyllä pirskatisti, kun hamina sai sen googlen-jutun. Salossa olisi ollut osaavaa työvoimaa. Mutta toki hyvä, kun yleensä suomeen tulee joku työpaikka. Kyllä salo nousee suosta, mutta hitaasti. Veikkauksena olisi 5-10 vuotta.
- joopajoo
Tuo orionin tulo saloon ja linjojen käynnistys on täyttä kusetusta, työntekijöille luvattu paljon mutta kaikki lupaukset on orion pettänyt, porukka ei pääse millää saloon espoosta ja turusta. Taitaa olla aika paska firma!
- jOO-O
kaikki lupaukset on orion pettänyt / Taitaa olla aika ***** firma!
KYLLÄ!
- näin
Voi tsiisus, kai ne nyt ottaa sinne töihin porukkaa jotka tietää miten asiat menee jos suht samanlainen konsepti kuin Nokialla, mitä sitä uudelleenkouluttamaan ihmisiä turhaan yhtään enempää kuin pakollista. Johan järkikin se sanoo, sinun ehkä ei siis. Ja kyllä, olisin mennyt jos olisi alkujaan Saloon suoraan tullut, jätin väliin. Ei kaikki jaksa Espoossa käydä työmatkoja joka päivä.
- Tietoa on
Lääketeollisuus on ihan eri maailma kuin kännynjenteko,on lääkeviranomaisten,asiakkaiden EU-direktiivien jne,jne viidakko käytävä läpi ennenkuin pilleri lähtee apteekkiin maailmalle.
- Karvapylly
Kaikki työhaastatteluun kutsun saaneet oli ei nokialaisii, koska työsuhteet Nokiaan loppuivat jo viime vuoden kesäl.
- Pirullista touhua
En kyllä ymmärrä et ex-nokialaiset on etuasemassa esim. koulutukseen ja työnhakuun. onhan salossa muitakin työttömiä jotka ovat nyt pahasti jääneet näiden exien varjoon. Todella moni on jo ollut paljon pidempään työttömänä eikä ole saanut mitään paketteja avukseen. Akk lopetti monen nuoren koulutuksen vetoamalla että nokialaiset tarvitsevat nyt koulutusta. Harmittaa kun moni jäi aivan tyhjän päälle ja nokialaiset valtasivat akk:n
- kuis'
menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275