Mitä polkua käyttämällä saa usp-porteissa olevien muistitikkujen ym. muistasemien asemakirjaimen vaihdettua??
Olen yrittänyt w7- ohjeiden mukaan, mutta kun ei löydy edes oikean nimisiä valikkoruutuja ohjauspaneelista eikä muualtakaan.
Esim: "ohjauspaneeli,järjestelmä ja ylläpito":a ei löydy.
Levyaseman asemakirjaimen vaihtaminen
7
277
Vastaukset
Oletko kokeillut tätä: http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/Change-add-or-remove-a-drive-letter
- Aikaisemmin onnistui
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaist polkua / valikkoa, mistä kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin. - Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistui kirjoitti:
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaist polkua / valikkoa, mistä kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin.Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaisat polkua / valikkoa, mistä ko. kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin homma onnistui. Vaan en enää muista miten. - Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistu kirjoitti:
Juurikin sen ohjeen avulla olen yrittänyt, mutta ei vain löydy sellaisat polkua / valikkoa, mistä ko. kirjaimia voisin vaihdella mieleiseksini.
Noin 2v. takaperin homma onnistui. Vaan en enää muista miten.Mistähän mm. löytyy semmoinen, kun "levyn hallinta"-valikko??
- Aikaisemmin onnistu
Aikaisemmin onnistu kirjoitti:
Mistähän mm. löytyy semmoinen, kun "levyn hallinta"-valikko??
Sori vaan nyt se löytykin ihan vahingossa!
Kyllä siinä pari päivää menikin ihmetellessä.
Polku menee niin, että: Paina Käynnistä, ja Tietokone ruutua pitääkin napsauttaa hiiren oikean puoleisella ja sitten vain valitaan hallitse.
Sieltä sitten rupesi löytymään kaikki tarvittava.
Joskus vain nuo ohjeet vain ovat yllättävän epäselviä.
Ainakin minulla Win7 64 bit versiossa toi ohje täsmää. Levyhallinta löytyy juurikin tuolta.
Käynnistä -valikon hakuun voi kirjoittaa "Tietokoneen hallinta", klikata hakutulosta ja avautuvasta ikkunasta löytyy Levynhallinta valikko vasemmalta.
Toinen tapa on klikata Tietokone kuvaketta hiiren 2. painikkeella ja valita Hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1266244Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655172SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun724300SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143655Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213230SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522556Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352529Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT992312Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672262