Valkeakoskella Eerolassa toimi 100 megan laajakaista vuoden 2012 joulukuuhun asti tosi hyvin. Sen jälkeen ollut ongelmia. Alkaa pelittäämään kohtuullisesti, kun sammuttelee modeemia.
Tänään taas windows-päivitys jumittui, testasin nopeuden soneran omalla testillä, oli jotain 0,2 megaa. Vasta viiden tai kuuden sammutuskerran jälkeen sain nopeudeksi 3-5 megaa, jolla sain päivityksen tulemaan.
"aika hidasta, mutta elämä on"- voisi Sonera mainostaa!
Olen ollut pari kertaa yhteydessä Soneraan, ja alkaahan se sitten toimimaan kun muutaman kerran sammuttaa, löytyy kai sitten sellainen yhteys mikä toimii.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
sonera 100 megan kaapeli-laajakaista hidastelee
heikkih1
2
200
Vastaukset
- Moteemillapääsee
Kuinka vanha modeemi kyseessä? Moodemi on ku auto...parin vuoden välein uusi alle, että varmasti pelaa.
- DynastyWarrior
Joo... Tuo on hyvä neuvo! Ja toinen on että kokeile modeemin muita asetuksia, saa yleensä nopeuden siitä 3-5 megaa sinne 70-100 megaan asti! :)
Ja sitten kuinka suuri verkko kortti sulla on? Jos ei anna tulla enempää sisään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671088Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141980
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15959- 74829
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822