Kyselisin, onko teillä vastaavia kokemuksia. Leijonamiehet ihastuvat kokemukseni mukaan todella usein kaksosnaisiin, ja päinvastoin. Mistä tämä mahtaa johtua?
Kaksosystävättäreni kertovat ihan samaa, ja muutama tuntemani lejonamies. Ja aina merkit ovat selvinneet vasta ihatumisen jälkeen.
Leijonamies, oletko ihastunut kaksosnaiseen?
14
2390
Vastaukset
- Leijona M
Ei kaksoset nappaa pätkääkään, mutta vesimiehessä on jotain joka ainakin minua leijonana kiinnostaa!
- Vesmes
Täältä et järkeviä vastauksia saa. Ovat kato melko...ööö...rajoittuneita älyltään nää leijonapennut.
- Leijona M
me leijonan pennut ollaan hiukan hulivilejä! ;)
Jos älyllisiä haasteita haet, niin käyppä mielummin vaikka kirjastossa! - no todellakin
Leijona M kirjoitti:
me leijonan pennut ollaan hiukan hulivilejä! ;)
Jos älyllisiä haasteita haet, niin käyppä mielummin vaikka kirjastossa!"Käypä" kirjoitetaan yhdellä p-kirjaimella. Entä jos sinä leijonamies menisit sinne kirjastoon?
- Leijona M
no todellakin kirjoitti:
"Käypä" kirjoitetaan yhdellä p-kirjaimella. Entä jos sinä leijonamies menisit sinne kirjastoon?
Äidinkielen opettaja! Oletkos muuten huomannut että eri murrealueilla tuo "käypä" tarkoittaa toimivaa! Ja täällää hämeessä tuo "käyppä" tarkoittanee kävisitkö, voisitko käydä! Joten käyppä siellä kirjastossa rakas suomenkielen opettajani! ;D (Hymyä päivään vakava bitti ystäväni!)
- meitsi
Leijona M kirjoitti:
Äidinkielen opettaja! Oletkos muuten huomannut että eri murrealueilla tuo "käypä" tarkoittaa toimivaa! Ja täällää hämeessä tuo "käyppä" tarkoittanee kävisitkö, voisitko käydä! Joten käyppä siellä kirjastossa rakas suomenkielen opettajani! ;D (Hymyä päivään vakava bitti ystäväni!)
heh.
toivoo: vaaka
p.s. todellisella älykkyydellä ja horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. - huhhahhei
Leijona M kirjoitti:
"Käypä" tarkoittaa toimivaa ja sopivaa, mutta samoin kehotus käydä jossain kirjoitetaan - kuten edellä todettiin - "käypä".
Ihan niin kuin "menepä", "haepa", "haistapa". - Leijona M
meitsi kirjoitti:
heh.
toivoo: vaaka
p.s. todellisella älykkyydellä ja horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.Ei horo_skooppi merkeillä ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa! Jos olis niin me leijonat olisimme työttömiä! :D
- Leijona M
huhhahhei kirjoitti:
"Käypä" tarkoittaa toimivaa ja sopivaa, mutta samoin kehotus käydä jossain kirjoitetaan - kuten edellä todettiin - "käypä".
Ihan niin kuin "menepä", "haepa", "haistapa".Haistappa paska ;D Kyllä mä jatkan edelleen opetetulla tavalla kirjoittelua, koska olet ensimmäinen joka on tuosta yhdestä ylimääräisestä P-kirjaimesta motkottaa! Sinä varmaan käytät Microsoftin Word oikeinkirjoitus taulukkoa? Olenko oikeassa? Oli miten oli! Pääasia on että siitä tekstistä selvän saa! Eix joo (=eikös olisi näin)? Tää alkaa mennä alkuperäisen horoskooppien sopivuus kysymyksen ohitse!
- johanna
hurmaavat leijonat ihastuvat, koska kaksoset ovat järisyttäviä...tietty.Hymy
- yks jellona
Mä olen leijonanainen ja olen rakastunut kaksosmieheen! Ja kaksosmies minuun :)).
Mutta onpa minulla ollut salainen ihastus aikoinaan pitkään, olemme molemmat leijonia ja ikuisesti sielunveljiä! - Ansku
yks jellona kirjoitti:
Mä olen leijonanainen ja olen rakastunut kaksosmieheen! Ja kaksosmies minuun :)).
Mutta onpa minulla ollut salainen ihastus aikoinaan pitkään, olemme molemmat leijonia ja ikuisesti sielunveljiä!Ihan samat sanat, näin on tapahtunut myös mulle!
- Leiska-T
Todella mielenkiintoinen kysymys.
Mua viehättää kaksosissa joiden kanssa
olen seurustellut niiden salaperäinen seksikkyys,
lapsirakkaus(ei kaikilla, on ollut ihan
päinvastasiakin),
lämpö ja ystävällisyys, ja iloisuus/energisyys..
Kaksosista on todellakin moneksi!Kotihiiri,
bilehirmu,hyvä vaimoke/äiti-ihminen,itsestään
huolta pitäminen,ja välillä "haasteellisuus".
Ja leijonauroothan rakastavat haastetta ;)
tai no noi on todellakin tyyppikeskeisiä,
mutta yksinkertaistettuna kaksosessa on PALJON
samaa kuin leijonassa. Siksi saattaa kränääkin
tulla niin helposti joskus.
Sehän on yleisesti monessa paikassa todettu että
yhdet parhaimmista yhtälöistä ovat juuri
leijona-kaksonen.
Suosittelen lukemaan jotain hyvää
horoskooppikirjaa, esim. Karisto Oy:n julkaisema
Suuri Horoskooppikirja,kirjoittaja on kai Virve
Sammalkorpi. Sen on oikea astrologi mulle ostanut
joskus ja tämä kaveri oli siinä _hyvä_(siis esim.
ennustelemaan). Teki sivu-bisneksenäkin sitä.- Laura
olen itse kaksonen ja seurustelin aiemmin leijonamiehen kanssa. Täytyy myöntää että kova oli tämä leijona tuittuilemaan ja itse tietenkin tuittuilin sitten takaisin kun pinna lopulta paloi. Mutta toisaalta taas: koskaan aiemmin ei ole ainakaan mua vetänyt kukaan samalla tavalla puoleensa ku varsinkin tämä leijona. Vaikka nyt seurustelen oinasmiehen kanssa, aina nähdessäni tämän tietyn leijonan heittää sydän kyllä ylimääräisen kiepin. Leijonan kanssa sain tarpeeksi haasteellisuutta eikä tarvinnut olla mussuttelemassa koko ajan, tosin vähän liian omistushaluinen oli tää leijona, joten juttu kaatui pääosin siihen. Silti: ihana mies, kyllä ne leijonat vaan puoleensa vetää, sille ei mahda mitään. Hyvin sovittiin yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181