En ole varma kuuluuko tää tänne mut laitetaan kuitenkin.
Olen juonu kahvia lapsesta (jostain 5 vuotiaasta) asti vähintään kerran kuussa, nykyään paljonkin useammin, lähes joka päivä. olen siis 15 vuotta, ja lähiaikoina pari kuppia juotuani huomaan vähän ajan päästä käsieni tärisevän ja sykkeeni kohoavan melkein sataan, norm. 65. Olen normaalipainoinen. päänsärkyä on välillä vieroitusoireena.
en ole juonut nyt pariin päivään, en enää uskalla.
oon lukenu myös tosta ahdistuksen/masennuksen lisääntymisestä, ja olen kyllä nykyään tavallaan masentunut/ ahdistaa niin perkeleesti joskus...
pitäskö käydä lääkäril/ jossain muualla?
Kahvin vaikutukset
hcffjc
1
183
Vastaukset 1
- keniak8
Ei syytä huoleen, kaikki järjestyy! -> http://www.facebook.com/kenianKahvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607