vaimo oli kokeillut ystävän luona panokonetta,nyt haaveilee omaa konetta,mutta nehän maksaa maltaita.onko niitä eri mallisia?
panokone
41
14518
Vastaukset
- 100 pros. aito
ei ole. on olemassa vain yksi malli ja se on pro6780. se maksaa vain 6987 euroa tarjoustalossa.
- se...
Halvimmat taitavat olla meluisia,pitäisi ostaa se vajaan tonnin vehe.
- kaikkea ..
Onhan niitä vaikka millaisia , halvimmat ovat akkuporakoneen päähän kiinnitettävät .
Täällä on myynnissä melkoinen valikoima ja moinesta hintaluokasta. Itse lähdin tuohon diva tool box loveriin. http://www.sexmachines.co.uk/index.asp
- molemmat reiät
kannattaa ostaa sellainen jolla pystyy myös anaalipanoon
- ehdotus...
Jos porakone ja hitsi pysyy kädessä ja omaa jonkin verran teknistä suunnittelutaitoa , niin pystyy käyttämään hyväkseen käytetystä poistetun auton tuulilasin pyyhikoneistosta olevista osista ....
- Anonyymi
nyky päivän mc kaiveri tekee sellasen vanhasta polkupyörästä saa kuntoilla ja katsella kun vaimo nauttii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyky päivän mc kaiveri tekee sellasen vanhasta polkupyörästä saa kuntoilla ja katsella kun vaimo nauttii
Ilmoituksen perusteella kun ostin käytetyn naisten polkupyörän ja kun kävin hakemassa sen, niin myyjä, vanha riettaan oloinen vaari alkoi esittelemään ja myymään myös tuollaista pyörää jossa kookas dildo pumppasi eestaas satulassa olevasta aukosta! Hän intti että rouvan pitää edes koeajaa sitä niin ihastuu varmasti siihen! Hänellä oli kolme tuollaista pyörää joista 1 oli kuntopyörästä tehty.
Ukko väitti naisten kovasti niitä ostelevan mutta enpä oikein uskonut.
Jäi koeajamatta mutta kiinnostus pyörään heräsi. Mietin vaan sitäkin, missä sillä voisi ajaa ja missä säilyttää etteivät muut kotona sitä näkisi.
Rva41
- ehdotus ....
Täältä voisi ideoida jotainkin ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AMflZ6NSujg - ehdotus...
http://www.youtube.com/watch?v=4kzwMbj-_WI
Yksi energiasäästävä vaihtoehto :
http://xhamster.com/movies/1073270/fucking_machine_bicycle_dildo_coolbudy.html- panokone5
tilasin netistä panokoneen hinta oli vähän yli 300ekee,kyllä vaimo tykkää,käytää noin kerran päivässä puoli-1tuntia.Nyt kysyi voiko hänen työkaveri tulla kokeileen olisi kuulemma halukas kun kuuli että on oma panokone meillä.taidan periä korvauksen...
- molemmatNauttii
Onpa ollu kalliita panokoneet tuolloin. Nyt saa hyvän tilattua ulkomailta 70eurolla :D
- Ohomikäkone
Minäkin löysin 75€: lla.
- Vaimokkeena
Ohomikäkone kirjoitti:
Minäkin löysin 75€: lla.
Ainoa vaan että nyt pitää tilata adapteri kun johdon pää oli vääränlainen. Kikkelin korvike, joka tuli mukana oli melko pieni minä kun tykkään vähän isommasta ( väh. 24cm/6cm- jättidildo). No ehkä ihan toimiva kone kun saa johtoasian kuntoon
- Muutenhyvä
Nyt on adapteri. Hyvä kone on, oli ihan litimärkä pi**u ja koko tekoki**eli mutta kone itsessään pirun äänekäs 🤔. Nyt pitää keksiä äänieristeet koneen ympärille.
- LiikaaMelua
Muutenhyvä kirjoitti:
Nyt on adapteri. Hyvä kone on, oli ihan litimärkä pi**u ja koko tekoki**eli mutta kone itsessään pirun äänekäs 🤔. Nyt pitää keksiä äänieristeet koneen ympärille.
Tuo äännekkyys on niiden parempien koneiden ongelma, eli sopii enempi OK asujille.
Muutoin tuo olisi varmaan tullut jo hankittua. - Anonyymi
Vaimokkeena kirjoitti:
Ainoa vaan että nyt pitää tilata adapteri kun johdon pää oli vääränlainen. Kikkelin korvike, joka tuli mukana oli melko pieni minä kun tykkään vähän isommasta ( väh. 24cm/6cm- jättidildo). No ehkä ihan toimiva kone kun saa johtoasian kuntoon
olen mies tykkään myös isosta pepussani mutta siitä meni moottori no hätä golden boy silee sauva sopii sen sisälle leikit jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen mies tykkään myös isosta pepussani mutta siitä meni moottori no hätä golden boy silee sauva sopii sen sisälle leikit jatkuu
mulla sama 32cm sisälle menee golden boy silkkaa peppu nautintoa pattereita menee pirusti pitäs ostaa akut ja laturi
Osta helevetin iso dildo sille - mää tuun koneenkäyttäjäksi !!!
Oletko varma että se panokone oli mekaaninen laite, eikä esim. ollut hänen ystävänsä joka pani? Ja vaimosi vain höynäyttää sua.
- Sybian
Sybian on hyvä eikä kovin äänekäs, mutta vaimo voi olla.
Kahden viikonlopun väliseksi ajaksi vuokralle 125 €
http://www.sybianrental.com/fin/?gclid=EAIaIQobChMIofPIjZ2w2AIVDpPtCh0UGgMDEAMYASAAEgKoN_D_BwE
https://sybian.com/
https://www.amazon.com/Sybian-Women-Package-Chocolate-Attachments/dp/B00OVB7VV0?th=1- Pärinäänaapuriin
Kyllä se aika äänekäs on, löytyy vaikka juutuubista.
https://www.youtube.com/watch?v=SVN7Slbq-fs - Konehuoneet
Tuon saksalaisen firman kautta toimitettuna vähän päälle 1,5t euroa, mikä ei ole paha jos vertaa huonompiin jäljitelmiin.
Suoraan jenkkilästä tilatessa pitää lisätä suomen alvi ja tulli.
Magic Motion Perfect n. tonnin plus toimitus.
- panomies3h
Minä voin tulla panokoneeksi naiselle eikä maksa mitään.
- Kallisvaihtoehto
Oikeassa koneessa on pienet ylläpitokustannukset.
- Anonyymi
Hommsimme wishiltä eli Kiinasta , maksoi alle sata euroa ja on hyvä , siihen kolmea eri kokoista dildo 17 , 22 ja 28 cm halkaisiat ,4 , 5 ja 7 cm . Vaimo on kyllä ollut tyytyväinen , kokeillut kaikkia ja todennut isoimman olevan suuri mutta kyllähän sekin meni kokonaan pilluun .
- Anonyymi
myös miehen kannattaa kokeilla kuinka suuren saa meneen peppuunsa tietää sitte miltä naisesta tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
myös miehen kannattaa kokeilla kuinka suuren saa meneen peppuunsa tietää sitte miltä naisesta tuntuu
vaimo ehdotti pakkohan oli kokeilla vaimo rasvarina otin lopulta isonkin naureskellen onnitteli
- Anonyymi
Tämä on hyvä.
https://ihmeellinenhuone.fi/320-like-a-sexmachine---panokone- Anonyymi
Halpa paska.
- Anonyymi
Pentti panee paremmin.
- Anonyymi
Voiko Penttiä tilata? Paneeko Pentti maksusta?
- Anonyymi
Kerron lyhyesti miten vaimolleni kävi . Tutustuimme vastikään pariskuntaa ja he pyysivät meidät kylään viime perjantaina . Otimme viinaksia ja Mies ehdotti että , pelataan räsypokkaa . Kohta olimme kaikki alasti , minna komennettiin kun hävisi ( kylä paikan nainen ) , pussamaan vaimoani päiviä joka paikkaan ja niin hän teki siinä pussailtiin huulet kuin nännit ja pillu ( nuoli ) . Jatkoimme peliä kun Juha ( isäntä ) , Sanin nai päiviä , hän haki kaksi patjaa ja vei päivin toiselle , kokeili sormella pillua ja työnsi kyrpänsä päivin pilluun . Me ei oltu Minnan kanssa Pekka pahimpia vaan menimme toiselle patjalle , nuolin pillun ja aloi panemaan , muualta tuli ensin ja päästi Päivi pilluun spermat ja kohta myös minulta .
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B9d0J2
- Anonyymi
Minä ostin vaimolleni panokonen ja siihen erikokoisia dildoja , on 18/4 , 22/5 24/6 ja sitten vielä yksi jätti sauva 30/7 cm . Vaimoni kokeili panokonetta ,ensin pienempää jonkinaikaa ja halusi tätä 24(6 kokeilla . Se näimmä oli liukkarin kanssa hyvä kun antoi koneen panna niin kauan että , sai orgasmin . Ehdoti vaimolle että , kokeilee isointa jättiä , ensin hän oli vastaan koska se on niin iso mutta , suostui sitten , laitoin liukkaria pilluun ja sauvaan ja jätti pilluun . Kyllä se vähän kerrassaan upposi sisään ja kohta se olikin pillussa ainakin 20 senttiä ja kova pano päällä , vaimo huokaili ja sanoi että , kohta tulee , kone painoi syvemmälle dildoa , siitä ei enää näkynyt kuin viisi senttiä ja vaimoni sai tärisevän orgasmin ,annioin koneen jatkaa ja vaimo kiljui seuraavan orgasmin tullessa . Annoin koneen jatkaa nussimista täydellä teholla ja vaimo ulisi ja silmät pyörivät villisti ja kohta häneltä tuli ruisku orgasmi . Laitoin konen kiinni ja jätin dildon pilluun , cainoni makasi huohottaen sängyllä . Kun vedin dildon pois niin sanoin vaimolle että oli se kova pano kun pillukin jäänyt ihan auki . Jonkiajan kulttua kun vaimoni oli päässyt istumaan kysyin , näköjään jätti kulli on kunnon panokalu kun niin tykkäsit , vaimoni siihen olihan se aikamoinen kalu . Vaimoni on kokeillut jättikalua aina silloin tällöin , en ole antanut monesti ettei pillu veny hirveästi . Kyllä tiedän että vaimo on yksin ollessa panettanut sillä itseään yksin ollessaan . Näköjään tykästyi jättiin . Sanoi vaimolleni että , seuraavaksi hankitaan sellainen panokone mikä ruiskuttaa spermaa tai korviketta , olis hieno nähdä kun dildo vedetään pois niin sperma valuu pillusta , vaimoni sanoi että , mistä sellainen löytyis . sanoi pitää etsiä kyllä niitä on .
- Anonyymi
hyvä on kallis mutta suon sen vaimolle kun itellä potenssi vaivoja vaimon töissä ollessa kokeilin myös itse mahtava anaali orkku että se jaksaa
- Anonyymi
Ostin vaimolleni panokoneen viime kesänä ja hän on antanut muutaman kerran panna itseään . Tilasin sellaisen niinkuin gynegoloogin sängyn tapaisen mihin pystyy sitomaan kiinni jalka - käsi hihnoilla ja vatsan ynpäri myös remmin . Jalalka tuet saa liikuteltua sivuille ja taakse että , saa jalat kunnolla auki . Tuote tuli viime viikolla ja tilasin myös samalla ison dildon panokoneeseen 28/6,5 cm ja siinä on keskellä aukko ja pystyy pumppaamaan teko spermaa pilluun jota tilasin myös . Viime perjantaina otimme viinaksia muutaman paukun , vaimo oli jo jonkun verran hiprakassa kun lähdettiin saunaan , saunasta tultuamme istuimme sohvalla ja kutittelin vaimon pillua , hän kiihottui ja sanoin mennäänpä tuonne toiseen makkariin , peitin vaimon silmät liinalla ja vein hänet siihen huoneeseen ja laitoin hänet makaamaan siihen sänkyyn ja sidoin hänet ja nostin jalat kunnolla haralleen ja ylös . Nuolin pillua niin kauan että hän sanoi että , hän haluaa kullia , no nussin ensin ja kun tuli niin sanoin että , nyt saat isoa ja mustaa kullia . Laitoin panokoneen kohdilleen ja kaukosäätimestä painoin koneen panemaan , ensin kulli meni vain vähän sisään ja vaimo sanoi sehän on valtava sanoin niin on ja kone työnsi vielä syvemmälle sisään noin 20 cm ja laitoin koneen nussimaan melkein täysiä . V aimo huokaili ja kohta tuli orkku , laitoin koneen työntämään vielä syvemmälle noin 23 - 24 cm ja laitoin koneen panemaan täysillä , vaimoni huusi tulee tulee ja niin vaimo sai rajun norkun , hän tärisi ja ulisi . Pysäytin koneen kulli sisällä siksi aikaa kun vaimoni rauhoittui orkun jälkeen ja painoin taas koneen panemaan ja kone pani ja vaimo ilisi , kun vaimo sai kolmannen orkun niin pysäytin koneen ja laitoin kullin ruiskimaan spermat vaimon pilluun , sitä pursusi pillusta vaikka kulli oli syvällä vaimon pillussa ja kun vedin kullin pois niin pillusta valui solkenaan teko spermaa . Irroitin vaimoni sängystä ja kysyin oliko kivaa , vaimo huhhuhteli vain . Vaimolta meni jonkin aikaa ennenkuin jaksoi nousta ja saatoin hänet keittiöön ha otin siteen silmiltä pois , hän vilkaisi pillua ja sieltä valui edelleen sperma , hän hämmästyi ja kysyi oliko se oikea mies joka minua nai , sanoin huvittuneena että , olihan se . No vaimo halusi vielä illalla myöhemmin kullia lisää ja saihan hän ja vielä kauemmin ja kovemmin että , eipä aiemmin ole saanut niin kauan kullia . Sen jälkeen vaimo olikin valmis sänkyyn ja nukkumaan . Aamulla vaimo valitti pillunsa kipeyttä ja kun spermaa oli valunut lakanoille niin tuums että , oli sillä paljon spermaa kun lakanakin on ihan spermassa . Sanoin vaimolle , saat sinä sitä isoa kullia vielä tänään jos pillu kestää , vaimo siihen katsotaan mutta , ei nyt ainakaan.
- Anonyymi
Tilasin vaimolleni panokoneen salaa , minulla oli alkanut kesäloma juhannukselta ja vaimolla 43 v vasta viikkoa myöhemmin . Panokone tuli ja hain sen päivällä vaimon ollessa töissä , kasasin sen ja otin dildot esiin eka oli 4/18 cm toinen 5/ 22 cm , kolmas oli jätti dildo 6,7/30 . Kun olin kasannut koneen ja kokeilin niin vähän piti ääntä , rasvasin kunnolla osat niin oli hiljainen . Kun perjantai koitti ja vaimolla alkoi kesäloma , olin hakenut Alkosta viinoja , nautimme illalla niitä , kun vaimoni tu,i humalaan niin menimme sänkyyn , näimme ja tiesin että , kun vaimo on humalassa niin hän tahtoo jotain lisää pilluunsa ja niin nytkin , sanoin että , nyt saatkin isoa kullia hän siihen oikeaako , kyllä sanoin mutta , pitää peittää silmät ettet näe kuka sinua panee ja painijoita on 3 , vaimo eikä , jos kaikilla on iso niin pillu repeää , sanoin ei kaikilla , sanoin odota vähän aikaa niin vien sinut vierashuoneeseen . Kävin kokoamassa koneen ja laitoin pienemmän dildon ja menin takaisin vaimoni luokse . Peitin silmät ja sanoin täytyy sitoa sinut ettet pääse panijoita karkuun ja niin menimme vierashuoneeseen vaimon silmät sidottuina , laitoin vaimon selälleen sänkyyn ja sidoin hänet haarat levällään laitoin pilluun liukuvoidetta ja ohjasin ensimmäisen dildon vaimon pilluun , laitoin koneen käyntiin ja annoin sen mennä kokonaan pilluun 10 cm työnnöillä , panokone pani noin 60 kertaa minuutissa . Kun se oli pannut noin 10 minuuttia niin vaimo alkoi voihkimaan ja huohottamaan , se oli merkki tulevasta orgasmista ja tulihan se , annoin panokoneen panna vielä vähän aikaa ja vedin sen pois pillusta , vaihdoin isompaan ja annoin panokoneen työntää noin 20 cm ja vaihdoin sen panemaan sen 15 cm työnnöillä , kyllä se hyvin upposi vaimon liukkaaseen pilluun . Jätin sen panemaan ja lähdin ottamaan paukut , vierashuoneesta huului vaimon huohotus ja hän hoki ihanaa , ihanaa pane pane ja kone pani , annoin sen panna ainakin 20 minuuttia ja vaimo sai sinäaikana 3 orgasmia viimeibeb oli rajumpi hän tärisi ja jos ois ollut side pois niin varmaankin silmät olisi muljahdelleet . Kun otin dildon pois vaimon pillusta ja vaihdoin sen jättidildon niin laitoin vaimon pilluun lisää liukuvoidetta ja samalla myös dildoon . Kun ohjasin sen vaimon pilluun laitoin koneen panemaan hiljaisemmalla vauhdilla ja ohjasin dildon vaimon pilluun , ensin vähän ja sitten hitaasti syvemmälle . Vaimoni huohotti ja uikutti ei se mahdu sisääni mutta siitä välittämättä annoin koneen painaa syvemmälle ja naida hiljaa , kyllä vaimon pillu alkoi tottua siihen kun ei enää sanonut että , se on liian iso , laitoin koneen kovemmalle ja syvemmälle pilluun noin 20 cm ja laitoin koneen panemaan täysillä , vaimo sai aika nopeasti orgasmin ja laitoin dildon menemään vielä syvemmälle 25 cm ja ei vaimo vastustellut , kone sai nussia vaimoani kaikessa rauhassa minä menin juomaan lisää , ajattelin katsotaan kuinkakauan vaimo kestää jätti kullia ja kestihän hän kun o,i kulunut noin 15 minuuttia niin vaimo sai valtavan orgasmin , hän kiemurteli , ulisi ja tärisi mutta annoin koneen vielä jatkaa , vaimo sanoi hän ei enää jaksa ,, lopeta paneminen . Otin dildon pois pillusta , purin ja piilotin sen . Menin vaimon tykö ja ruiskutin teko spermaa syvälle pilluun runsaasti ja sen jälkeen otin siteen silmiltä pois , irrotin siteet . Vaimo makasi silmät kiinni kuin tajuton jalat levällään , no toteutui hän jonkin ajan päästä , Kysyin no mitä tykkäsit miesten panosta , hän voipuneena sanoi ettei häntä ole koskaan pantu niin hirveästi , pillukin on kuin tulessa , sanoin niin spermaa valuu sun aukinaisestq pillusta . Hain vaimo,Le paukut ja autoin istumaan , hän joi sen paukun ja katsoi jälkeen väliin , siellä oli lammikko spermaa . Vaimo kysyi keitä ne oli jotka minua panivat , sanoin en tuntenut , vaimo katsoi minua hölmistyneenä , et tuntenut ja annoit panna paljaalla , sanoin vaan et sinä niistä mitään tartuntaa saa olivat kunnollisia miehiä . Kun vaimo yritti pystyyn sängystä , jouduin auttamaan ja kun hän lähti kävelemään niin ku,ki jalat harallaan , tais olla pillu kipeä . Istuimme vielä kauan olohuoneessa ja juttelimme panosta , alkoi vaimo jo sanomaan o,ipa ihanaa ja kyllä ne panivatkin minua kunnolla , Kysyin haluatko uudelleen vielä . Vaimo no en taatusti nyt mutta saavat kyllä nnaida minua kyllä myöhemmin , vaikka ensi viikon loppuna jos heille sopii , sanoi varmasti sopii kun minä vaan saan ensin koska se jättikaluinen poraa kyllä sun pillun kyllä isoksi.
- Anonyymi
Voin tulla panemaan sun muijaa ihan ilmaiseksi, jos et kerran itse pysty!
- Anonyymi
Mä voin tulla
On ilmaista - Anonyymi
Minut voi aina kutsua asialle, ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934