hyväveliverkosto-keskustelu viritti paljon mielipiteitä. Mutta mitä mieltä vielä tarkemmin täällä ollaan siitä, että professorin kaveri saa apua harjoittelupaikkojen yms. hoidossa sekä ylimääräisiä työkeikkoja (pari luentoa). Samaan aikaan tietyillä aloilla on valmistuneita työttöminä??
Olen itse sitä mieltä että kyllä suhteilla asiat toimivat aika hyvin, riippuu tietysti aina ihmisistä - jostain syystä kuitenkin hölösuut porhaltavat eteenpäin.
Professorin kaveriksi ??
3
744
Vastaukset
- Doctor
Juu. Kannattaa kutitella proffaa leuan alta.. Proffat on yleensä 5-kympin kriisissä olevia äijiä, jotka ovat innoissaan kun nuoret ja nätit opiskelijatytöt hymyilee nätisti ja rahoitusta järjestyy. No, ei kaikki ole tällaisia. Minulla on vain huonoja kokemuksia. Itsellä tuollaiset proffat inhottaa ja oksettaa.
- kolleega
Vierestä on seurattu kuinka se homma toimii ja siinä jää syrjään vanhat koulutetut vaimot ja otetaan huomattavasti nuorempi tilalle, jota sitten ohajataan aina tohtoriksi asti. Minua ei ole syrjäytetty, mutta yliopistomaailmassa työskentelevänä tiedän, että tosi on.
- keila
Opiskelukaverini on ns. proffan kaveri. Kateeksi ei kyllä käy. Henkilö ei ole mitenkään fiksumpi kuin muutkaan opiskelijat tms. Proffa kasaa hänelle kamalat paineet; kaikki työt pitää tehdä proffan ehdottamista aiheista ja proffan ehdoilla. Proffa petaa kaveristani väkisin jatko-opiskelijaa. Proffa on todella tiukka ja kunnianhimoinen ja epäilenkin että hän vie kaiken kunnian kaverini raataessa. En väitä, että kaverini olisi tyhmä, mutta ei edusta myöskään ns. terävintä kärkeä kun antaa toisen pomottaa tuolla tavalla. En tosin tiedä missä muodossa palkka maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662221Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729