apua olenko raskaana?

gossutytu

suutelin eilen ekaa kertaa poikaysätväno kanssa ja luulen olevani raskaana.a.. tunsin sillä hetkellä vähän "kosteutta" alapäässäni, voko se tarkoittaa että olen valmis saamana lapsen??? auttakaa en tiedä miten kerron äitilleni?? olen vasta 142 vuotias siis 12 vuotias en oel vielä valmis äidiksi :(

16

727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexygirlllll

      Mustna tuntuu u etä sun kannattais hakee raskaustesti apteekista!!111!!
      koska
      mun serkku tuli raskaaks kun se pussas poikaystäväänaä eikä niillä oollu ehkäsyä

      mut kyl 12-vuotias voi saada vauvan, ite oon 9 ja mul on jo 4 :)):)):)) lapset tuo paljon iloa eläämään :)=)=)=)=

    • gossutytu

      ei mulla oo rahaa..... saan 5e vikorahaa äitiltä ja seki menee habbosetelihi :/ pitäähköhän mun oodotta vaan että vauva putkahtaa ulos???
      mitä sanon mun poikaydelle????
      se on kans samaniikäne ku mä
      meidän kalapsen nimeks tulee toni jos se on poika jos tyttö nii ehkä sitte joku renata tai joku olis iha kiva : )
      SIIS ONKXUL OIKEESTI 4 LAPSEe? mikkä niide nimet o ? anna mulle vinkkei et mite pärjää
      mitä sun äiti sano?

    • saatanasoikoon

      ota hullu aportti!! ei tossa iässä lapsia vielä hankita !! itse haluan ekan lapseni vasta ku oon joku ehkä 30 vee niin tiäkkö ura tulee enne lapsii!! voi hullu mitä oot menny tekee!!! :|| menee elämä pilalele !
      t- ehkä vähän järkevämpi 15 v

    • seksygirll

      niiten nime ton elmeri, elmo junior, matleena ja tale. kax vikaa on salkkareista ;);) katoko niitä? severi on aika kuumis ja mua vitutytaa se kaisla ku se iskee severii _:(((
      habbo on paras
      sano boifrendilles et saat niiku lapsen ja sen pitää elättyää se... se kyl lährentää teitä ja mustatuntuu et se on iha yhtä ilone ku sägi!!
      mun äiti haukku mua jakorasiaks (en tiiä mikä se on?) ja sano et sil ei oo enää tytärtä... mut iha vitu sama en mä sen lehmän kaverrii oliska hakunuu olla ;D;D;;D;D;D;D;D;D;;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;;D;D;D;D;D;D;D;;D;D;D

      lasten kaa on iha helbobo, riittäää et annat niille tj ruokaa 2krt pväss ja käytät pisulla ja kakilla tarpeex usein. Pienet vauvat ei tarvii liikuntaa mut vähä isommat tarvii. Ja sit ne kantzii kouluttaa hyvin, mä oon palkannu semosne koirankouluttajan, se hoitelee kans ihmispennut!!11 SEN NIMI on irma.

    • gossutytu

      kivoja nimiä :))! akton kans ite salkkareita ja tykkään tosi paljon!!1 tykkään enemmän kylläkin ossi juniorista taisiis oliverista ... se on nii söoö

      • 1 lapsen äiti 17-v

        Jakorasia=antaa liian nuorena liian monelle. En kyl tajuu mite voisit olla raskaana jos ootte vaa pussaillu.


    • Voe hyvä luoja..siitä tietää että liian nuoria harrastamaan seksiä jos luullaan et suudelmasta voi tulla raskaaks..ja se kostuminen oli kiihottumista, ei siis mitään vakavaa. :D puhupa vaikka äitis kanssa seksitä ihan avoimesti..voi avartaa hieman näkemystäsi. :D (toivon myös todella, että aloittaja oli trolli...)

    • Eikä...

      Voi vittu et sä mitää lasta oo saamas :DDD

    • voivituntyhmä.commm

      ootko oikeesti noin saatanan tyhmÄ!?!?!?!?!?

    • Tietäjätyyppisankari

      Nämä on näitä perusasioita: Suutelemisesta ei tule raskaaksi! Eli siitä on porukka ilmeisesti vähän innostunut, koska luulet olevasi raskaana. Pillusi on kostunut, ja sen pitää kostua, jotta voit olla yhdynnässä, ja yhdynnän jälkeen jos poika laukeaa sisääsi, saat lapsen..!

      • HeiNytOikeesti

        TIEDOKSI KAIKILLE IDIOOTEILLE JOTKA EIVÄT TAJUA!! nää ei oo 12-vuotiaita vaan luutavasti jotain 17 v. Poikia joilla on tylsää...


      • gossutytu
        HeiNytOikeesti kirjoitti:

        TIEDOKSI KAIKILLE IDIOOTEILLE JOTKA EIVÄT TAJUA!! nää ei oo 12-vuotiaita vaan luutavasti jotain 17 v. Poikia joilla on tylsää...

        Juuri näin! :)


    • asdasdasd5

      ihana trolli taas, repesin ko jokku ei näytä tajuavan että oli trolli :DDDDD

    • nbbbbbbbbvvvvxzd

      Tytöllä kosteus alapäässä tarkoittaa sitä että hän kiihottuu. Jos et ole tehnyt muuta kuin suudellut niin ei siinä mitään ole tapahtunut

    • mä tiiän 13

      Etkö muuta kun suutelit??? Kostuminen on valkovuotoa ja ihan normaalia. Lasta ei voi saada jos ei oo kuukautiset alkanu.
      kostumisesta päätellen se sun poikakaveri on aaika söpö... :D??

    • Fuck S.O.P.P.A

      Soppaa kaikille tämän trollin vuoksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe