Terve!
518i:stä pamahti rikki muovitankin sisäpuolinen bensapumppu. Soittelin bemu-liikkeet ja muut varaosaliikkeet läpi, tulos: alk.per. 404e ja tarvikkeena 220-235e. Onpa kallis.
Olisko vaihtoehtoisia pumppuja, käytettyä en tosin laita?
518i bensapumppu, kallis...
8
869
Vastaukset
- Nisse
Eihän toi pumppu pamahda kuin noin 250 tkm välein,
mulla ainakin menee monta vuotta ajaa noi metrit.
Maksa vaan äläkä valita, seuraavat vuodet ovat taas nautinnollista menoa, tosin toi 518 on aika nuhapumppu. Paljonko on mittarissa ? Laitatin omaani Laakosella bensapumpun ja vesipumpun, jonkun verran maksoi mutta nyt menee hyvin. Ei nämä ole persaukisten vehkeitä.- Bemu
Se nyt vaan on aikas tyhmää maksaa liikaa...ja jos et kykene keskustelemaan asiallisesti niin jätä vastaamatta...
- Nisse
Bemu kirjoitti:
Se nyt vaan on aikas tyhmää maksaa liikaa...ja jos et kykene keskustelemaan asiallisesti niin jätä vastaamatta...
Meinaatko itse vaihtaa sen pumpun ? mun mielestä on turha autoilla, jos joutuu laskemaan joka euron. Älä vaan käytettyä laita, se voi olla ensi viikolla kypsä ! Tämä on sitä paitsi tyyppivika näissä, olisit ostanut japsin jos et haluu korjata. Itse kyllä nautin autoiluista, joten ostin bemarin. olisit ostanut uuden, jos et halua heti vaihtaa bensapumppua. Tai sitten olisit vaatinut myyjältä korjauskuitin uusitusta bensapumpusta, vai etkö tiennyt tätä tyyppivikaa ? voin kyllä kertoa, mikä pamahtaa seuraavaksi: vesipumppu, laturi, startti, iskarit, jarrut, alustan puslat, tukivarret edessä, ym. kuluvat ja vähemmän kuluvat osat joten alahan kaivaa kuvetta...
- Mmm
Nisse kirjoitti:
Meinaatko itse vaihtaa sen pumpun ? mun mielestä on turha autoilla, jos joutuu laskemaan joka euron. Älä vaan käytettyä laita, se voi olla ensi viikolla kypsä ! Tämä on sitä paitsi tyyppivika näissä, olisit ostanut japsin jos et haluu korjata. Itse kyllä nautin autoiluista, joten ostin bemarin. olisit ostanut uuden, jos et halua heti vaihtaa bensapumppua. Tai sitten olisit vaatinut myyjältä korjauskuitin uusitusta bensapumpusta, vai etkö tiennyt tätä tyyppivikaa ? voin kyllä kertoa, mikä pamahtaa seuraavaksi: vesipumppu, laturi, startti, iskarit, jarrut, alustan puslat, tukivarret edessä, ym. kuluvat ja vähemmän kuluvat osat joten alahan kaivaa kuvetta...
vai että nautit autoilusta ja ostit bemarin...
just joo - Bemu
Nisse kirjoitti:
Terve!
Toki vaihdan pumpun itse, saa kaivella tankin pohjia oikein riemumielin. Mun mielestä pumppurikko ei ole tyyppivika, voin toki olla väärässäkin.
- seppä
Onhan noita yleismallin-pumppuja vaikka kuinka saatavana tarvikkeena, hintaan 20-40 eur. Vaatii vain kikkailua että saa rakennettua sille paikan / kiinnitykset. Kysy vaikka motonetistä.
- Bemu
Terve!
Uus on jo tilauksessa, en aio alkaa kikkailemaan, vaikka toisaalta harrastuspohjalta se vois olla ihan mukavaakin, kun joka tapauksessa itse vaihdan pumpun.
Oletko tehnut oman virityksen? - Nisse
Nää on makeita vehkeitä, missä ajelet ? Ootko Patalahdella, itse olen sieltä kotoisin. Jees se oli silloin, voin kyllä tulla tanssimaan nelospirtille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648