518i bensapumppu, kallis...

Bemu

Terve!

518i:stä pamahti rikki muovitankin sisäpuolinen bensapumppu. Soittelin bemu-liikkeet ja muut varaosaliikkeet läpi, tulos: alk.per. 404e ja tarvikkeena 220-235e. Onpa kallis.
Olisko vaihtoehtoisia pumppuja, käytettyä en tosin laita?

8

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nisse

Eihän toi pumppu pamahda kuin noin 250 tkm välein,
      mulla ainakin menee monta vuotta ajaa noi metrit.
      Maksa vaan äläkä valita, seuraavat vuodet ovat taas nautinnollista menoa, tosin toi 518 on aika nuhapumppu. Paljonko on mittarissa ? Laitatin omaani Laakosella bensapumpun ja vesipumpun, jonkun verran maksoi mutta nyt menee hyvin. Ei nämä ole persaukisten vehkeitä.

• Bemu

Se nyt vaan on aikas tyhmää maksaa liikaa...ja jos et kykene keskustelemaan asiallisesti niin jätä vastaamatta...

• Nisse
        Bemu kirjoitti:

Se nyt vaan on aikas tyhmää maksaa liikaa...ja jos et kykene keskustelemaan asiallisesti niin jätä vastaamatta...

Meinaatko itse vaihtaa sen pumpun ? mun mielestä on turha autoilla, jos joutuu laskemaan joka euron. Älä vaan käytettyä laita, se voi olla ensi viikolla kypsä ! Tämä on sitä paitsi tyyppivika näissä, olisit ostanut japsin jos et haluu korjata. Itse kyllä nautin autoiluista, joten ostin bemarin. olisit ostanut uuden, jos et halua heti vaihtaa bensapumppua. Tai sitten olisit vaatinut myyjältä korjauskuitin uusitusta bensapumpusta, vai etkö tiennyt tätä tyyppivikaa ? voin kyllä kertoa, mikä pamahtaa seuraavaksi: vesipumppu, laturi, startti, iskarit, jarrut, alustan puslat, tukivarret edessä, ym. kuluvat ja vähemmän kuluvat osat joten alahan kaivaa kuvetta...

• Mmm
        Nisse kirjoitti:

Meinaatko itse vaihtaa sen pumpun ? mun mielestä on turha autoilla, jos joutuu laskemaan joka euron. Älä vaan käytettyä laita, se voi olla ensi viikolla kypsä ! Tämä on sitä paitsi tyyppivika näissä, olisit ostanut japsin jos et haluu korjata. Itse kyllä nautin autoiluista, joten ostin bemarin. olisit ostanut uuden, jos et halua heti vaihtaa bensapumppua. Tai sitten olisit vaatinut myyjältä korjauskuitin uusitusta bensapumpusta, vai etkö tiennyt tätä tyyppivikaa ? voin kyllä kertoa, mikä pamahtaa seuraavaksi: vesipumppu, laturi, startti, iskarit, jarrut, alustan puslat, tukivarret edessä, ym. kuluvat ja vähemmän kuluvat osat joten alahan kaivaa kuvetta...

vai että nautit autoilusta ja ostit bemarin...

just joo

• Bemu
        Nisse kirjoitti:

Terve!

Toki vaihdan pumpun itse, saa kaivella tankin pohjia oikein riemumielin. Mun mielestä pumppurikko ei ole tyyppivika, voin toki olla väärässäkin.

• seppä

Onhan noita yleismallin-pumppuja vaikka kuinka saatavana tarvikkeena, hintaan 20-40 eur. Vaatii vain kikkailua että saa rakennettua sille paikan / kiinnitykset. Kysy vaikka motonetistä.

• Bemu

Terve!

Uus on jo tilauksessa, en aio alkaa kikkailemaan, vaikka toisaalta harrastuspohjalta se vois olla ihan mukavaakin, kun joka tapauksessa itse vaihdan pumpun.
        Oletko tehnut oman virityksen?

• Nisse

Nää on makeita vehkeitä, missä ajelet ? Ootko Patalahdella, itse olen sieltä kotoisin. Jees se oli silloin, voin kyllä tulla tanssimaan nelospirtille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe