Eli tosiaan olenko joku poikkeustapaus kun finnejä on ollut ties missä. Tälläkin hetkellä nenän sisäpuolella on kipeä finni. Positiivisa on se, ettei se tietenkään näy mitenkään, mutta aivan tajuttoman kipeä ja kun on vielä pieni flunssa niin tuo niistäminen on jotain ihan hirveetä nyt.
Pari vuotta sitten oli monta kertaa peräkkäin iso finni korvassa! Siis siellä korvakäytävässä kohtalaisen syvällä. Jälleen kerran positiivista oli se, ettei sitä näkynyt ellei tosi läheltä katsonut, mutta kipeähän sekin oli. Muistan edelleen kuinka hieno fiilis oli kun se oli vihdoin kuivunut kuolleeksi ja sain kynnellä halkaistua ja otettua sen finnin kokonaisuudessaan pois. Se helpotus oli jotain sanoinkuvaamatonta.. kunnes parin viikon päästä tuli samaan kohtaan uusi. Onneksi nyt ei ole muutamaan vuoteen tullut.
Kolmas eksoottinen paikka on huuli! Miten voi huuleen tulla finni?! Toistanko itseäni, se oli taas pirun kipeä mutta ei näkynyt juuri mitenkään kun huuli on muutenkin punainen.
Haha mitä seuraavaksi? Persreikään? Silmäluomeen? Varpaiden väliin? Nuo ainakin äkkiseltään kuulostaisi kivuliailta ja ennen kaikkea eksoottisilta.
Jakakaa kokemuksenne, mitä ällöttävämpi, sitä parempi. :)
Tuleeko muilla finnejä eksoottisiin paikkoihin?
Friikki!
1
140
Vastaukset
- 20+9
Mulla on ollut finnejä monissakin paikoissa:
-korvassa, kipeä
-huulen reunassa, kipeä
-pohkeessa, harmiton
-polvessa, harmiton
-pakarassa, kipeä istuessa :)
Itse asiassa kasvoissa mulla on finnejä ollut tosi vähän, rinnan alueella sitten enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155