Uskomatonta touhua taas.
Naapuri syö ja käy vessassa!
11
463
Vastaukset
- ei muuta
Tarkistuta lääkityksesi taas!
- ei muuta
Ja hanki elämä!
- ölkjhgf..
Minäkin syön ja käyn myös vessassa, enkä tee housuihini. Aloittaja ei varmaan käy vessassa , syö kuitenkin varmaan kun hengissä on.
- lasiparveke
Minä teen tarpeeni parvekkeelle, jolloin en häiritse ketään.
- Moha Moha
Naapuri kehtasi taas mennä asuntoonsa, ompa röyhkeää, ei mitään häpyä, jopa asuukin siellä ! ;)
- teppo18
ime munaa vitun läski apinahormooni perse
- Kuin varpusparvi
Söin eilen. Varmaan jotakin pilaantunutta. Tänään olen käynyt vessassa. Monta kertaa. Lähes uskomatonta.
- Vittumoinen
naapuri.
- Hattivattiii
Aloittaja taitaa olla Muumi. Niillä kun ei ole peräreikää.
Siispä, muuta takaisin Muumilaaksoon!!! - kuolisi nälkään
Röyhtäileekö ja piereksiikö tämä röyhkimys myös?
- Hajuja oksassa
Naapurini asuu ja syö kakkaa ja kutsuu minua syömään, ei se haittaa muuten, mutta se haju kuvoittavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063042Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141857- 1361819
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561740Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641332- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831127- 581122
- 591097
- 67952