Uskomatonta touhua taas.
Vastaukset 11
- ei muuta
Tarkistuta lääkityksesi taas!
- ei muuta
Ja hanki elämä!
- ölkjhgf..
Minäkin syön ja käyn myös vessassa, enkä tee housuihini. Aloittaja ei varmaan käy vessassa , syö kuitenkin varmaan kun hengissä on.
- lasiparveke
Minä teen tarpeeni parvekkeelle, jolloin en häiritse ketään.
- Moha Moha
Naapuri kehtasi taas mennä asuntoonsa, ompa röyhkeää, ei mitään häpyä, jopa asuukin siellä ! ;)
- teppo18
ime munaa vitun läski apinahormooni perse
- Kuin varpusparvi
Söin eilen. Varmaan jotakin pilaantunutta. Tänään olen käynyt vessassa. Monta kertaa. Lähes uskomatonta.
- Vittumoinen
naapuri.
- Hattivattiii
Aloittaja taitaa olla Muumi. Niillä kun ei ole peräreikää.
Siispä, muuta takaisin Muumilaaksoon!!! - kuolisi nälkään
Röyhtäileekö ja piereksiikö tämä röyhkimys myös?
- Hajuja oksassa
Naapurini asuu ja syö kakkaa ja kutsuu minua syömään, ei se haittaa muuten, mutta se haju kuvoittavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361