Onko sinulla tarvetta valokuvaajalle? Hääjuhlat mitkä pitäisi kuvata? Etkä haluaisi maksaa maltaita ammattilaisista?
Olen parikymppinen nainen uudeltamaalta ja kuvailen ihmisiä, juhlia, maisemia ym. toisen työni ohessa.
Jos kuvaajalle olisi tarvetta, laita viestiä niin otan sinuun yhteyttä ja jutellaan lisää.
Luotettava harrastaja valokuvaaja halvalla!
5
612
Vastaukset
- Fresai
Hei olisimme menossa naimisiin 29.6.2013, ja kiinnostuimme tarjouksestanne! :) Jos ei ole vielä keikkaa sille päivälle, ota yhteyttä ! email: [email protected]
- wau-nice
tee ilmaiseksi, niin löytyy kysyntää.
kuinkas pitkä kokemus on leidillä? mistä löytyy foliot? Tilaisitko itse värkkiäsi ronkkimaan ammattilaisen vai sen rööriroopen jos todettaisiin kohdunkaulasyöpä.
Miettikääs ihmiset näitä "harrastekuvaajia". Ei yleensä mitään kokemusta, ei tilanne tajua, ei vastuuta edes silloin kun ihmetellään mihin se meidän harrastekuvaaja oikein katosi. Jos kuvasi on sinulle tärkeät, asiaan vihkiytyneet kuvaajat jotka eivät harrastele, ovat perehtyneitä hääkuvaamiseen liittyvään alaan käymällä paikan päällä ja tekemällä suunnitella. Lisäksi laskutus ja muut toimet kuten vakuutukset jne. ovat yleisesti ammattiaan harjoittavan kuvaajan hallussa. Mutta kuten jälleen kerran voin sanoa, tulen mielelläni kuvaamaan kamerakännykälläni teidän häänne, juomaan samppakaljanne ja porsasteleen niiden sinkkunaisten kanssa joita yleensä siellä häissä on sopivissa määrin. Voin todellakin kertoa huittisten seurakunnan pastorina, mitä kaikkea juuri harrastelijat saavat aikaiseksi, mutta jos tekisin niin, iskisi ***** tähänkin kirjoitukseen:)- Kiinnostunut
Laitatko mulle sähköpostia?
peruspessimisti(at)hotmail.com
Kiitos! :) - -Kiikka
Olen "Fresai" nimimerkillä esiintyneen henkilön aviomies ja voin sanoa, hääkuvauspalvelun allekirjoittaneelta tilanneena, että kuvat olivat jopa parempia kuin "harrastekuvaajalta" voi odottaa. Kuviin sai asiaan kuuluvat muokkaukset, esim: taustan blurraukset. Ensimmäinen tapaajan kuvaajan kanssa oli todella positiivinen. Haluamansa sai esittää ja sitä oikein kysyttiin. Juuri niinkuin ammattikuvaajan pitäisikin. Meidän hääkuvat, hänen ottamansa, komeilevat meidän seinällä ja ystävien jääkaappien ovissa.
Kuvaaja on nuori, ei TITAANINLUJA ammattilainen, mutta osaava. Oli pystyttämässä yritystä ja nyt varmasti ammattitasolla. Täysin pätevä työhön jo tuolloin, ja 3:n päivän päästä tulevan 1 vuosipäivän jälkeen vieläkin tyytyväinen palveluun.
Vitutti sun "huittisten seurakunnan pastorina" viesti ja jatkan elämääni tästä eteenpäin, kuin sinua ei olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446