Moi.
Onko se Skanssin Gigantti eri rakennuksessa kuin itse kauppakeskus?
Skanssin Gigantti
11
706
Vastaukset
- ostaja2
Juu on tien toisella puolella.
- Otso4
Bussi 192:la pääsee Gigantin viereen.
- hjkökjghljhg
mistä bussi lähtee turusta
- Lapiosiltalainen
Mikä Skanssi? Gigantti rakennettiin - niinkuin kaikki muutkin sammot - ns. Biolaaksoon, mikä on paikan nimi vielä nytkin - kummallist kyä?
- Anonyymi
skanssin Giganntin palvelut on alaarvioisia
- Anonyymi
Olen samaa mieltä siihen liikkeeseen en enää mene minulle myyty paskatuotteita eikä huolto toimi
- Anonyymi
Totta, tänään juuri sen huomasi taas, jos palvelua(kaan) edes saa.
Piti käydä ostamassakännykkä sieltä tänään, ym mutta palvelua ei saanut millään. Ainoa palveluun rinnastettava asia oli kassatyöntekijän tervehdys, kun tulin sisälle.
15-20 min odotettuani ja yritettyäni saada palvelua mittani tuli täyteen ja lähdin.
Tiedä sitten, ovatko power tai verkkokauppa.com sen parempia, mutta käyn mieluummin sitten jommassa kummassa noista haaskaamassa ne muutamat sataset, mitä nyt meinaan käyttää hankintoihin tällä kertaa.
Muuten metka, kun usein myyjät ovat heti kyselemässä, miten voi auttaa, mutta silloin kun palvelua oikeesti tarvitsisi, niin sitä ei saa eikä tarjota edes.
Koulutuksessa vai työmotivaatiossa vikaa...?
Tosin olen aika hintatietoinen, eli kun tiedän max 500€ laitteen riittävän tarpeisiini, niin en todellakaan tarvitse enkä osta siihen tarpeeseen yli 1000€ laitetta.
Mutta tuskin noilla nyt mitään "mustaa listaa" on..
Kun yhteen aikaan ainakin oli aikamoistakin painostusta myyjien taholta ostattaa asiakkaalla mahd kalliita tuotteita. Tietty provikkapalkkaisia kun ovat.
- Anonyymi
Bussit 99 ja 9 kulkee Skanssin kauppakeskuksen ohi ja sitten myös Gigantin ja Lausteen Lidlin ohi, lyhyet kävelymatkat pysäkiltä G:iin ja L:iin.
- Anonyymi
Hain myös skanssin Lidiä. mutt se ,öytyikin voi sanoa Lausteelta saakka.ihan väärää tietoa että se olisi skanssissa kaikki luulee et se kauppakeskuksessa.
- Anonyymi
Skanssi on kaupunginosa Turussa.
https://opaskartta.turku.fi/ims/
Opaskartalta löytyy bussireitit ja pysäkit. - Anonyymi
Ohhoh, oliko Skanssissa Gigantti jo v. 2013 ?
Porukka jaksaa vastailla ikivanhoihin kysymyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839