Skanssin Gigantti

-apua-

Moi.
Onko se Skanssin Gigantti eri rakennuksessa kuin itse kauppakeskus?

11

706

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaja2

Juu on tien toisella puolella.

• Otso4

Bussi 192:la pääsee Gigantin viereen.

• hjkökjghljhg

mistä bussi lähtee turusta

• Lapiosiltalainen

Mikä Skanssi? Gigantti rakennettiin - niinkuin kaikki muutkin sammot - ns. Biolaaksoon, mikä on paikan nimi vielä nytkin - kummallist kyä?

• Anonyymi

skanssin Giganntin palvelut on alaarvioisia

• Anonyymi

Olen samaa mieltä siihen liikkeeseen en enää mene minulle myyty paskatuotteita eikä huolto toimi

• Anonyymi

Totta, tänään juuri sen huomasi taas, jos palvelua(kaan) edes saa.
        Piti käydä ostamassakännykkä sieltä tänään, ym mutta palvelua ei saanut millään. Ainoa palveluun rinnastettava asia oli kassatyöntekijän tervehdys, kun tulin sisälle.
        15-20 min odotettuani ja yritettyäni saada palvelua mittani tuli täyteen ja lähdin.
        Tiedä sitten, ovatko power tai verkkokauppa.com sen parempia, mutta käyn mieluummin sitten jommassa kummassa noista haaskaamassa ne muutamat sataset, mitä nyt meinaan käyttää hankintoihin tällä kertaa.
        Muuten metka, kun usein myyjät ovat heti kyselemässä, miten voi auttaa, mutta silloin kun palvelua oikeesti tarvitsisi, niin sitä ei saa eikä tarjota edes.
        Koulutuksessa vai työmotivaatiossa vikaa...?
        Tosin olen aika hintatietoinen, eli kun tiedän max 500€ laitteen riittävän tarpeisiini, niin en todellakaan tarvitse enkä osta siihen tarpeeseen yli 1000€ laitetta.
        Mutta tuskin noilla nyt mitään "mustaa listaa" on..
        Kun yhteen aikaan ainakin oli aikamoistakin painostusta myyjien taholta ostattaa asiakkaalla mahd kalliita tuotteita. Tietty provikkapalkkaisia kun ovat.

• Anonyymi

Bussit 99 ja 9 kulkee Skanssin kauppakeskuksen ohi ja sitten myös Gigantin ja Lausteen Lidlin ohi, lyhyet kävelymatkat pysäkiltä G:iin ja L:iin.

• Anonyymi

Hain myös skanssin Lidiä. mutt se ,öytyikin voi sanoa Lausteelta saakka.ihan väärää tietoa että se olisi skanssissa kaikki luulee et se kauppakeskuksessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ohhoh, oliko Skanssissa Gigantti jo v. 2013 ?
      Porukka jaksaa vastailla ikivanhoihin kysymyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe