Kannattaa miettiä seuraavaa päivää pidempään

Kyyneleet polttaa

Tosiaan ite kadun elämistä päivä kerrallaa hajoamatta, niin se oli joskus,
musiikki , tv ja leffat vaikutti muhun huonol taval, olin niin vitun gansta tai muute vaa cool, ryyppäsin jne...... roikotin pöksyi ja koitin olla jotai muuta mitä oikees olin otin vaikutteita väärist mestoist, lähinnä räpist, oli muka kaikki asiat päi vittua, vaiks oli perhe viel elos ja oli ns. ystävii, neki muuttu osa hävis muute vaa ja osa lähti pysyväst, silti jatkoin ns. katu elämää, vaiks oli katto pään pääl.

mut nyt ku miettii omaa tilannet ni ei paljoo oo jäljel, oli se hauskaa nii kaua ku kesti
nyt on vaa valokuvat ja pieni osa kavereist ja perheest jäljel, enkä todellakaa oo ylpee siit, kaduttaa ja itkettää vaik oon aikuinen mies, ei oo helppoo, vieläki kaikki se paska mitä tuli duunattuu painaa mieltä, ja muistot myrskyää mieles menneist ihmisist. mut en jaksa enempää kitistä siitä.

Mut jos oot nuori viel terve ja mahdollisuuksia ni älä mokaa niit, kamal tai hillittömäl hallitsemattomal ryyppäämisel, ota itteäs niskat kii, vaiks on hankalaa
mut pidä hyvät välit perheesee ja muihi läheisii, mä en sitä hallinnu, ja nyt kaduttaa. kaikki ei oo todellakaa niinku tv näyttää.

Älkääkä antako ulkomaalaisten kusettaa teitä (en haluu yleistää mut tiedän jotai näist asioist) omat kusettaa kans. älkää olko ns sinisilmäsii.

toivon kaikkee hyvää kaikille jotka jaksaa lukee tän, ja tiedän et kriitikot ottaa osan palstast.

Täs on yks omistus meidän seurastamme poistuneelle, mun pikkusiskol oli melkee 21, mut kama vei yön yli sen.

vaiks tä ei suoranaisesti liity tapaukseen mut voin samaistua.................


http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fvDQy53eldY&feature=endscreen

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennyt painaa

      Voi kyynel.....
      Tehtyä ei saa tekemättömäksi, turha itkeä enää. Voi voi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe