Kannattaa miettiä seuraavaa päivää pidempään

Kyyneleet polttaa

Tosiaan ite kadun elämistä päivä kerrallaa hajoamatta, niin se oli joskus,
musiikki , tv ja leffat vaikutti muhun huonol taval, olin niin vitun gansta tai muute vaa cool, ryyppäsin jne...... roikotin pöksyi ja koitin olla jotai muuta mitä oikees olin otin vaikutteita väärist mestoist, lähinnä räpist, oli muka kaikki asiat päi vittua, vaiks oli perhe viel elos ja oli ns. ystävii, neki muuttu osa hävis muute vaa ja osa lähti pysyväst, silti jatkoin ns. katu elämää, vaiks oli katto pään pääl.

mut nyt ku miettii omaa tilannet ni ei paljoo oo jäljel, oli se hauskaa nii kaua ku kesti
nyt on vaa valokuvat ja pieni osa kavereist ja perheest jäljel, enkä todellakaa oo ylpee siit, kaduttaa ja itkettää vaik oon aikuinen mies, ei oo helppoo, vieläki kaikki se paska mitä tuli duunattuu painaa mieltä, ja muistot myrskyää mieles menneist ihmisist. mut en jaksa enempää kitistä siitä.

Mut jos oot nuori viel terve ja mahdollisuuksia ni älä mokaa niit, kamal tai hillittömäl hallitsemattomal ryyppäämisel, ota itteäs niskat kii, vaiks on hankalaa
mut pidä hyvät välit perheesee ja muihi läheisii, mä en sitä hallinnu, ja nyt kaduttaa. kaikki ei oo todellakaa niinku tv näyttää.

Älkääkä antako ulkomaalaisten kusettaa teitä (en haluu yleistää mut tiedän jotai näist asioist) omat kusettaa kans. älkää olko ns sinisilmäsii.

toivon kaikkee hyvää kaikille jotka jaksaa lukee tän, ja tiedän et kriitikot ottaa osan palstast.

Täs on yks omistus meidän seurastamme poistuneelle, mun pikkusiskol oli melkee 21, mut kama vei yön yli sen.

vaiks tä ei suoranaisesti liity tapaukseen mut voin samaistua.................

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=fvDQy53eldY&feature=endscreen

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennyt painaa

Voi kyynel.....
      Tehtyä ei saa tekemättömäksi, turha itkeä enää. Voi voi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5190
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2397
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2352
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2349
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1624
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1458
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1048
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1006
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      939
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      937
    Aihe