MYSTERY-86 ON HUONO ARVOSTELEE ELOKUVII.! MÄ OON PARAS!
TOS ON MUN YKS ARVOSTELU, KOMMENTOIKAA!!:
Kill Billin ensimmäinen osa oli ehkä viime vuoden paras elokuva, eikä jatko pettänyt odotuksia. Uskomattoman tyylikkäästä hurmeisesta miekkamätöstä oli siirrytty itse tarinan (on siinä juoni, vaikkei kovin monimutkainen olekaan) taustoihin samalla äärimmäisen miellyttävällä, osin epälineearisella kerrontatyylillä. Hahmot ja näyttelijät olivat erinomaisia: lapsi oli söpö, pahis mainio, junttiveli uskottava ja ilkeä kiinalainen kung fu -mestari paras ikinä. Ainoa miinus ehkä siitä, että Uma Thurman oli puettu mustaan nahkaan keltaisen sijasta, mikä oli turhaa yleisön kosiskelua.
Tämän elokuvan voisi katsoa uudelleen ja uudelleen, eikä ihan hetkeen varmasti kyllästyisi :)
MYSTERY-86
6
468
Vastaukset
- zzz
No niin, siitä vaan sitten yliopistoihin elokuvatieteestä paasaamaan. Olet selvästi hyvin kypsä ja välkky ihminen, joka ymmärtää kuinka paljon, tai vähän, ihmisiä kiinnostaa mielipiteesi.
- mystery-86
jos tuo olisi paperilla niin se olisi niin huono että sillä ei voisi edes pyyhkiä persettä.Kill Bill vaikuttaa todella paljon tuleviin yakuza leffoihin sekä johonkin rentoon toimintaan jossa splatter vaikutteita.Ainakin tyyppi joka teki dobermann leffan ottaa luultavasti Kill Billistä vaikutteita.Trantino saa tuntumaan tosi turhat asiat tärkeiltä ja tässä huomaa sen,sekä se taso pysyy kokoajan yhtä hyvänä.Melkein mikä vaan idea toimii herran käsittelyssä.Kill Billissä on tasapaino.....oikea määrä huumoria toimintaa ja dialogeja.Todella henkilökohtainen leffa aitoa vihaa....luonnetta ja laiskuutta sekä hyvää fiilistä.Todellisille leffa keräilijöille,tässä ja kakkos osassa yhdistyy jokainen Tarantinon leffa.Kohtaukset oikean pituisia friikki yleisölle ja faneille mutta? joillekkin muille joiden ei pitäisi katsoa tätä tuskaa.Asiasta toiseen en ole muuten nähnyt muita juttujasi täällä,enkä palutetta joten se on aina helppo ensin kritisoida,katsoppa se leffa ajatuksen kanssa,väkivallan baletti joka rikkoo rajat uskottavasti ja joka viihdyttää äärimmäisellä tavalla.Vaikutteita ja kunnianosoituksia spagettiwesternille,Yakuzalle,mangalle,musiikkivideo menoa ja hänen omaa perus tyyliään sekä vanhoista gansteri leffoista toimintaa.Jtakan vielä tätä ja riviä tulee niin helvetisti.
- Minä
Tämäkö nyt sitten oli olevinaan arvostelu? :DDDDD
- mystery-86
Minä kirjoitti:
Tämäkö nyt sitten oli olevinaan arvostelu? :DDDDD
just noin !
- real mystery-86
mystery-86 kirjoitti:
just noin !
sinä et näköjään tiedä mitä meinaa....olla häviöllä.Kannattaisi tietää,on se niin mukava valittaa,no ainakin pääset vähän tyhjentämään päätäsi.Yritäppäs jotain asiallista....mitä nyt eikö onnistu pinnistä...taistele vastaan.Sinulla kun tuntuu olevan tuo pää kipeä niin minä en voi sinua auttaa.Kannattaisi ehkä vähän levätä tai mennä kokeilemaan näitä juttujasi mitä minulle olet tehnyt niin....kokeile niitä netin ulkopuolella johonkin henkilöön niin ehkä pääkipusi saattaa hiukka muuttua.Laitappas jotain tekstiä B-leffoista,minä olen ihan samaa mieltä kanssasi siitä että sua vituttaa herra väärentäjä koko elämäsi....no se on sulle pahinta mitä vaan voi sinunlaisellasi olla.Onneksi minulla ei ole tuollaista ei tarvitse valittaa ja yrittää päästä pois vitutuksesta.Saattaa olla että sinustakin löytyy se hyvä puoli,mitä jos opettelisit käyttämään sitä.Mulle sun on turha luetella elämän tuskaasi ym....ota iisisti vaan nyt.
- mystery-86
ha ha ha.....hauskaa on,tiedän kyllä että tyylini on liian oma ja että siinä ei ole tietyty asiat kunnossa ja teen kaikkeni että homma lähtee luisumaan paremmin.....ja sillei mutta? eihän B-LEFFOISTA ole helppo kertoa.....harjoittelen kyllä ja hommaan luultavasti jonkun oppaan missä neuvotaan arvostelemaan tai sitten otan hiukka vaikutteita noista leffalehdistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768