Lisä lasku lokakuulta jälkikäteen

erikoinen tapa

Maksoin lokakuu 2012 laskun niin kuin summa laskussa oli.
Nyt saapui muutaman euron paperilasku (normaalisti lasku tulee sähköpostiin) kotimaanpuhelut lokakuu 2012.
Kun katson omasaunalahti niin siellä on kuitattu kaikki laskut maksetuiksi.

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgs

Soitapa asiakaspalveluun ja kysy mikä on. Ei se täältä selviä.

Periaatteessa yrityksellä on 2 tai 3 vuotta aikaa laskuttaa, mutta totta kai se pitää perustua johonkin.

• kysely tehty

Olen jättänyt omasaunalahti kautta kyselyn. Onko muilla ollut vastaavaa?

• erikoista laskutusta

Saunalahti ei tiedä mitään kyseisestä laskusta.
      Laskunnumerolla ei löydy mitään.
      Maksu Saunalahdentilille.
      Lasku paperisena (kaikki sovittu sähköpostiin)
      saapui samassa kirjeessä kuin asiakastiedote liittymät uudistuvat 1.4.2013
      14.2.2013 merkattu pv.

• näin se meni

Selvitin nyt itse mikä juttu tuo on.
      Toukokuu 2011 lähtötilanne, Elisan kallis puhelinliittymä siirretty Saunalahdelle ja samalla avattu Vahti johon kuului mokkula, Omasaunalahti tunnuksena mokkulan numero. Laskut sähköpostiin. (Laajakaista edelleen Elisalla)
      Vuodenvaihteessa siiretty laajakaista Saunalahdelle, uusi mokkula (mennyt lapselle lainaan), lasku erillään paperilla.
      Vahti sanottu irti kun sopimus loppui->mokkulan sim pois käytöstä => puhelimen oma saunalahti mykistyi.
      Pankkitunnuksilla ei päässyt oma saunalahtitietoihin, antoi kyllä uuden salasanan joka ei toiminut. Yhteydenotto Saunalahteen syksyllä, ihmettelivät vain ja eivät ymmärtäneet miksi ei toimi. Ainut ratkaisu oli, yhdistettiin laajakaista ja puhelin samaan laskuun. Saunalahti yhdisti niin että laajakaistaan yhdistettiin puhelin. -> vanhoja puhelinlaskuja ei voi enää selata. Puhelutietoja voi. Yhdistäminen lokakuussa. Nyt osaa lokakuun 2012 puhelinlaskuja velotaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe