Maksoin lokakuu 2012 laskun niin kuin summa laskussa oli.
Nyt saapui muutaman euron paperilasku (normaalisti lasku tulee sähköpostiin) kotimaanpuhelut lokakuu 2012.
Kun katson omasaunalahti niin siellä on kuitattu kaikki laskut maksetuiksi.
Lisä lasku lokakuulta jälkikäteen
4
105
Vastaukset
- gfdgs
Soitapa asiakaspalveluun ja kysy mikä on. Ei se täältä selviä.
Periaatteessa yrityksellä on 2 tai 3 vuotta aikaa laskuttaa, mutta totta kai se pitää perustua johonkin. - kysely tehty
Olen jättänyt omasaunalahti kautta kyselyn. Onko muilla ollut vastaavaa?
- erikoista laskutusta
Saunalahti ei tiedä mitään kyseisestä laskusta.
Laskunnumerolla ei löydy mitään.
Maksu Saunalahdentilille.
Lasku paperisena (kaikki sovittu sähköpostiin)
saapui samassa kirjeessä kuin asiakastiedote liittymät uudistuvat 1.4.2013
14.2.2013 merkattu pv. - näin se meni
Selvitin nyt itse mikä juttu tuo on.
Toukokuu 2011 lähtötilanne, Elisan kallis puhelinliittymä siirretty Saunalahdelle ja samalla avattu Vahti johon kuului mokkula, Omasaunalahti tunnuksena mokkulan numero. Laskut sähköpostiin. (Laajakaista edelleen Elisalla)
Vuodenvaihteessa siiretty laajakaista Saunalahdelle, uusi mokkula (mennyt lapselle lainaan), lasku erillään paperilla.
Vahti sanottu irti kun sopimus loppui->mokkulan sim pois käytöstä => puhelimen oma saunalahti mykistyi.
Pankkitunnuksilla ei päässyt oma saunalahtitietoihin, antoi kyllä uuden salasanan joka ei toiminut. Yhteydenotto Saunalahteen syksyllä, ihmettelivät vain ja eivät ymmärtäneet miksi ei toimi. Ainut ratkaisu oli, yhdistettiin laajakaista ja puhelin samaan laskuun. Saunalahti yhdisti niin että laajakaistaan yhdistettiin puhelin. -> vanhoja puhelinlaskuja ei voi enää selata. Puhelutietoja voi. Yhdistäminen lokakuussa. Nyt osaa lokakuun 2012 puhelinlaskuja velotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818