Miten päästä panemaan?

Pano mielessä

Miten kannattaisi lähestyä naista, jos haluaa päästä panemaan, muttei kiinnosta välttämättä mitkään suhteet ja treffit ja turhat säädöt? Mennäänkö suoraan asiaan vai pitääkö ensin lämmitellä ja jauhaa jaskaa? Unohdetaan nyt ne maksulliset. Kertokaahan omia kokemuksianne.

45

11953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääntö1

      Älä jauha sitä paskaa, vaan puhu asiaa.

    • 2354uy

      Kysymällähän se selviää, ja kirpaisee vain kerran, jos ei natsaa.

    • 5ss1

      Kysymällä suoraan!! Itse ainakin tykkään jos joku tulisi suoraan vaan kysymään että lähetäänkö panemaan.

      • 2354uy

        Naiset ei tosin ehkä ajattele noin ;)


      • 5ss1
        2354uy kirjoitti:

        Naiset ei tosin ehkä ajattele noin ;)

        Ihan nainen oon itsekkin, meitä on moneen lähtöön ;) Aina oon vähän nauranut noille ihmisille kun ajattelee, että vain miehiä saa panettaa, pitäisikö naisten pitää halut vain piilossa? Kyllä itselläni ainakin on tarpeeni ja voin sanoa ihan suoraan että nyt kyllä panettaa.


      • Parisuhde.
        5ss1 kirjoitti:

        Ihan nainen oon itsekkin, meitä on moneen lähtöön ;) Aina oon vähän nauranut noille ihmisille kun ajattelee, että vain miehiä saa panettaa, pitäisikö naisten pitää halut vain piilossa? Kyllä itselläni ainakin on tarpeeni ja voin sanoa ihan suoraan että nyt kyllä panettaa.

        Se helppoa kun voi kysyä rakkaaltaan, panettaako ja millasta seksiä haluaisi. Aina ei tarvi edes kysyä, sen kun vaan otetaan. Ja toimii molemmin päin.


      • 5ss1
        Parisuhde. kirjoitti:

        Se helppoa kun voi kysyä rakkaaltaan, panettaako ja millasta seksiä haluaisi. Aina ei tarvi edes kysyä, sen kun vaan otetaan. Ja toimii molemmin päin.

        Totta. Yleensä sen takia parisuhteessa tai ihan seksisuhteessa on paaaljon parempaa seksiä kuin yhen illan jutuissa. Kummatkin tietää toistensa halut ja mistä tykkää. Ja seksiä saa melkein aina silloin kun haluaa :P


      • Pimpslooraa
        5ss1 kirjoitti:

        Ihan nainen oon itsekkin, meitä on moneen lähtöön ;) Aina oon vähän nauranut noille ihmisille kun ajattelee, että vain miehiä saa panettaa, pitäisikö naisten pitää halut vain piilossa? Kyllä itselläni ainakin on tarpeeni ja voin sanoa ihan suoraan että nyt kyllä panettaa.

        Minuakin panettaa. Minkä ikäinen olet? Olen itse 40-50 enkä ole saanut pimpsaa vähään aikaan.


      • panettaaniinperkeleesti
        5ss1 kirjoitti:

        Ihan nainen oon itsekkin, meitä on moneen lähtöön ;) Aina oon vähän nauranut noille ihmisille kun ajattelee, että vain miehiä saa panettaa, pitäisikö naisten pitää halut vain piilossa? Kyllä itselläni ainakin on tarpeeni ja voin sanoa ihan suoraan että nyt kyllä panettaa.

        Mentäskö panemaa


      • panosieni
        5ss1 kirjoitti:

        Ihan nainen oon itsekkin, meitä on moneen lähtöön ;) Aina oon vähän nauranut noille ihmisille kun ajattelee, että vain miehiä saa panettaa, pitäisikö naisten pitää halut vain piilossa? Kyllä itselläni ainakin on tarpeeni ja voin sanoa ihan suoraan että nyt kyllä panettaa.

        lähettäiskö nyt panemaan mulla on halut nyt


      • Anonyymi

        Naiset ja miehet on samaa mieltö asiasta ne haluu vaa miehen jota rakastaa saatanasti niinku miehet haluu naisen samallai ja se rakkaus on suurimmaks osaks seksii en tajuu miks ei sais samaa aikaa olla parisuhteessa monen naisen kaa ja oarisuhde on suurimmaks osaks panoo kyl mäki rakastan naisia jotka on seksikkäit vaiks haluun panna niitä se on luonnollista kun rakastuu tyttöön et haluu panna sitä se on sitä just nimenomaan se juttu kun nään seksikkään tytön ni tulee semmone mukava ja lämmin taivaallinen olo ja rakastan sitä enemmän kun voi edes kuvailla enkä ikinä lakkais rakastamasta sitä enkä ikinä lopeta haluamasta olla sen kaa sillee se mulla toimii se rakkaus niinku kaikilla muillakin tässä kohtaa on turha taistella biologiaa vastaan ku seksi on vitun hyvältä tuntuvaa sen kaa jota rakastat siinä kohtaa kyllä alan taistella mielitekoja vastaan että lapsia en varmaan hanki mitä jarkee siinä muka olis et on lapsii no oikeestaan kyl mä barmaa joskus lapsii hankin että jos se naine tulee raskaaks ni antaisin vaa lapsen tulla että joo biologia, mut tiedoks vaa naisille et olkaa tietosia noista asioista jota tässä visetissä lukee ja naisilla tarkotan MYÖS TEINI IKÄSIÄ NAISIA kaikkia nuoria naisia. Perkele et haluun panna kiihottaa saatana no kyl mä pääsen viäl panee myöhemmi sit ku tulloo tillaisuus ei se ny heti tuu ku ei oo ees tavannu ketää semmost tyttöö joho olisin rakastunu mutta tiedoks vaan jos oot nainen johon rakstun et millee se toimii ku mies (minä) rakastuu naiseen (sinä) se menee niin et rakastan ihan vitusti sua ja haluun panna sua ihan perkeleesti ja mulle tulee kauhee ihastus semmone lämmin taivaallinen hyvä olo kun katon sua oot vitun seksikäs ja saatanan seksikkäällä tavalla söpö ja saan ihan vitusti nautintoa susta varsinkin kun panen sua johon pyrin ja jota haluun ethdä ihan saatanasti oikeesti mä rakastan sua ja haluun että sä nautit niin kuin seksissä taoahtuu me molemmat saadaan ihan saatanan taivaallinen tunne ei saatana että rakastan sua niin kuin myös nainenkin haluaa panna ja rakastan sua oikeesti enkä lakkaa rakastamasta sua haluun panna sua ihan saatanasti ja en haluu et se on vaan kerran juttu todellakaan vaan haluun olla sun kanssa tosi pitkään myöhemminkin ja haluun olla nimenomaan just rakastavassa parisuhteessa sun kaa ja vähintään tosi kauan eli mitä mä ekaks tekisin on se että tulisin vaan sun luokses ja halaisin ja pussailisin sua ja sanoisin et rakastan sua ja panisin sua sitten ja se tuntuis ihan saatanan hyvältä niin hyvältä ettei voi kuvitellakaan ja se on se syy minkä takia en voi kuvailla kuinka oaljon rakastan sua. Oon siis oikeesti tosissani noin se menee kun rakastun johonkin. Oon nyt 15 vuotias mies. Se myös on mulle tärkeetä että nainen on neitsyt oon itekki neitsyt (nyt trollit oainukaa helvettiin ei ketään kiinnosta teidän paska) vaikka en mä oo yrittämässä selvittää sitä kun ihastun johonkin ja sen lisäksi se on tosi tärkeetä että nainen on seksikäs ja ei ole yhtään tyhmä.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • poikkeavaatarjolla

      Ai ei vai? Itsellä otti nainen yhteyttä ja kysyi että kiinnostaisiko panohommat.. Että poikkeuksiakin on ;)

      • kjkjkkjkj

        Oliko ihan katsonut puhelinluettelosta, keltaisilta sivuilta kohdasta kyrpäpalvelut?


      • poikkeavaatarjolla
        kjkjkkjkj kirjoitti:

        Oliko ihan katsonut puhelinluettelosta, keltaisilta sivuilta kohdasta kyrpäpalvelut?

        Ei, vaan sattuu olemaan deitti-ilmoitus, niin otti yhteyttä sitäkautta.


    • mimi'

      Kai se menisi helpoiten niin että vihjaa ihan suoraan millaista seuraa on hakemassa :) Tosiaan halut ne on naisillakin!Ei siihen sen enempää tunteita tarvita.

    • Mies 89

      Ei varmaan useinkaan noin suora toiminta auta. Nainen voi säikähtää ja lähteä karkuun jos menee suoraan kysymään mennäänkö panemaan tai sitten suuttua ja käskeä miehen häipymään. Tosin itse en ole kyllä koskaan kokeillut mennä kysymään tuollaista joten en voi tietää toimiiko se.

      • Anonyymi

        Lähe kuule itte menemää mua mikää puhe satuta jos joku lyö mua ni lyön sitä jls joku haukkuu mua ni haukun sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähe kuule itte menemää mua mikää puhe satuta jos joku lyö mua ni lyön sitä jls joku haukkuu mua ni haukun sitä

        Panettaako?


    • Peljmies

      Silloin nuorempana minä(kin) pohdiskelin noita asioita paljon. Mutta sitten keksin solaallisen ratkaisun, millä saa nopeasti tuloksia.

      Väkivaltaisen tiedustelun.

      Eli esitin tanssilattialla suoran kysymyksen, josko mentäisiin panemaan. Pakkeja tuli ja paljon. Mutta jos viisitoista-kaksikymmentä antoi pakit, niin sitten tulikin jo suostumus. Mistä saurauksena oli se, että tanssiravintolasta poistuin jo tunnin kuluttua panoseuran kanssa. Mistä seurasi, että maineeni kovana panomiehenä kasvoi ansaitsemattomiin mittoihin. Mistä seurasi naisten kiinnostuksen kasvaminen minua kohtaan. Mistä seurasi, että lopulta minun ei edes tarvinnut kysyä mitään, sillä nainen oli jo viemässä.

    • Ssšw

      Jos on pelkkä pano mielessä, niin silloin naisena toivoisin että miehellä on varustuksena normaalikokoista tai isoa.
      Ja tietty kiva olisi, että miehellä seisoisi.
      Ehkä jonkun mielestä mainitsen itsestäänselvyyksiä...

    • puutteessa58

      Kyllä sitä miehen pitää yrittää älykästä keskustelua ennen kuin pyytää luokseen.
      Olenpa monta kertaa lähtenyt mukaan, kun on tehnyt seksiä mieli.
      Ei sitä kuitenkaan voi kenen tahansa mukaan lähteä, pientä arviota on ensin voitava tehdä miehestä, vaikka olisikin vain seksi mielessä itselläkin.
      Valitettavasti joutuu jatkuvasti olemaan puutteessa. Mieli tekisi koko ajan.

    • Kokenusta omaava

      On se ihmeellistä, että seksuaalisista tarpeista / mieliteoista ei voi suoraan keskustella ja pyytää vaikka täysin vierasta kaverikseen. Olen huomannut, että varsinkin naiset käyttäytyvät samoin kuin koirat. "Kun on tassu kipeä nuollaan persettä ja ollaan niin kieroja, että ei kustakaan siihen ,mihin kyykistetään.
      Tämän tyyppinen käyttäytyminen harvoin tuo kummallekaan osapuolelle onnistumisia ja tyytyväisyyttä.

    • Aina seksi mielessä

      puutteessa58

      Kyllä sitä miehen pitää yrittää älykästä keskustelua ennen kuin pyytää luokseen.
      Olenpa monta kertaa lähtenyt mukaan, kun on tehnyt seksiä mieli.
      Ei sitä kuitenkaan voi kenen tahansa mukaan lähteä, pientä arviota on ensin voitava tehdä miehestä, vaikka olisikin vain seksi mielessä itselläkin.
      Valitettavasti joutuu jatkuvasti olemaan puutteessa. Mieli tekisi koko ajan.

      Eikö olisi sitten vain helpompi luvata heti kuin odottaa älykästä keskustelua jos mieli tekee naida kokoajan, arvion kai saa tehtyä paris minuutis?


      Minä voisin antaa sulle munaa aina kun haluat jos lähialueella asuisit.

    • Pano.

      Minä en kyllä ole piitannut naisen älystä, jos se on pelkkä pano. Siihen riittää kun osaa sänkyhommat ja on pantavan näköinen.

      • ryitdyiyyj

        Mul ei kyl oo kiinnostusta seksiin, jos nainen on tyhmä kuin saapas, oli miten beijbe tahansa, ei vaan oo....


    • Otto55

      En tiedä kun en ole koskaan pannut.

    • Ensiksi täytyisi...

      ..heivata väsynyt ja nipottava akka.

    • Näinsaatpiparia

      Huoraa turpaan ja päätä patteriin...

      • vccfgghy

        Lopuksi löylykauha perseeseen


    • Väärinkäsitystenvälttäjä

      Ei sitä kannata heti suoraan kysyä. Jos iskee ventovieraan naisen baarista tai jostain muualta, niin ei se nainen ilman muuta oleta että sinua kiinnostaa muu kuin seksi, jos ei ole harvinaisen tyhmä nainen. Sitten jos nainen on vähän tutumpi ja piirität häntä pitkän aikaa, voi luulla että haluat muutakin kuin seksiä.

      • Suoralähestyminen

        Olin lapissa hiihtämässä parin ystävän kanssa ja rinne kahvilassa nuorehko mies antoi yllättäen käyntikortin sanoen jos tarvitset lomalla seikkailua niin laita viesti. Samana iltana oli pakko katsoa kortin toinen puoli ja ihaninta seksiä mitä pitkään aikaan sain koko yön. Täytyy sanoa että naisten yhteiseen lomaan yleensä kuuluu seksi vieraitten kanssa.


      • MIEHET EI HALUU VAAN PANNA KERRAN VAAN NE HALUU PANNA JA OLLA SEN NAISEN KAA JA NAISET TIETÄÄ SEN JA NAISETKI HALUU PANNA MUTTA SIIS OANISIN SAMAA TYTTÖÖ KYL MYÖHEMMINKIN JOS KERRAN RAKASTUN SIIHEN MIKS PANISIN SITÄ TYTTÖÖ JOTA RAKASTAN VAA KERRA? JOS OOT JOKU NAINE JOKA EI TIENNY SITÄ NI PAINA SE MIELEES SE ON TOTTA AINA EI KUKAAN MIES HALUU PANNA VAA KERRA SUA JOTEN JOS JOKU MIES TULEE EHDOTTAA SEKSII SE EI HALUU SITÄ VAAN KERRAN KOSKA SE SAATANA RAKASTAA SUA JA MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN RAKKAUS ON PELKKÄÄ SEKSUAALISUUTTA KAIKKI JOTKA EI OO IDIOOTTEJA TIETÄÄ SEN JOS ET HALUU PANNA NI ÄLÄ NÄYTÄ SEKSIKKÄÄLTÄ PERKELE


    • Nisti

      Tarjoot loossit nii saat pillua toimii aina

    • Retiisikukkakaali

      Vinkkinä miehille; etsikää oikeasti aikuisia naisia eli niitä jotka ovat kanssanne samaa ikäluokkaa. Niitä naisia, joilla on leveä lantio ja kasvoissa alkaa jo hieman ryppyjä näkyä. Aikuiset naiset ovat usein myös parempia sängyssä kuin ne joilla ei vielä kauheasti kokemusta ole.

      Viime aikoina julkisuuteen on jälleen ponnahtanut uutisia lasten hyväksikäytöstä. Eräässä tapauksessa syytetty kertoi uhrin sanoneen itseään 19-vuotiaaksi ja uhri oli syytetyn mielestä näyttänyt kokeneelta 24-vuotiaalta. Todellisuudessa uhri oli 13-vuotias.

      Ennen kuin harrastatte seksiä nuoren näköisen naisen kanssa, pyytäkää häntä näyttämään syntymävuotensa ajokortista, passista tai Kela-kortista. Usein lapset/teinit saattavat sanoa olevansa vanhempia kuin todellisuudessa esimerkiksi sen takia ettei heitä vietäisi vanhempien luo tai että heille tarjottaisiin päihteitä.

      Myöskään netissä ei kannata jokaiselle naispuoliselle puhua niitä törkeitä seksiehdotuksia ja lähetellä peniskuvia, sillä kyseessä voi olla lapsi. Tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mikään pikkujuttu.

      • Ei siittä voija rankasta jos ei tienny et minkä ikäne se o


      • Ne nuaret o saatana seksikkäit perkele emmä mittää 23 vuotijait mummoi al panee eiku hetkine mähä pani yli 30 vuotiait no iha sama kunha näyttää seksikkäält ne vanhat ryppyset on rumii


      • Anonyymi

        Kommentti jossa on asiaa! Saman ikäisyys! Live, ei mitään nettiä! Itse tunnen yhden naisen joka oli hyvin tälläinen kiva! Olemme ihmisinä erillaisia, mutta kuitenkin. Hän perusti perheen ja erosi. Sitten kysyin suoraa, että miten olisi? Hän alkoi puhumaan sitten asioita jotka ei liittyneet seksiin mitenkään. Ollaan edelleen kavereita! Korona varmaan vaikuttaa ettei olla tavattu pitkään aikaan edes kahvikupin ääressä vaikka ollaan muuten lähekkäin alle 20 km päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti jossa on asiaa! Saman ikäisyys! Live, ei mitään nettiä! Itse tunnen yhden naisen joka oli hyvin tälläinen kiva! Olemme ihmisinä erillaisia, mutta kuitenkin. Hän perusti perheen ja erosi. Sitten kysyin suoraa, että miten olisi? Hän alkoi puhumaan sitten asioita jotka ei liittyneet seksiin mitenkään. Ollaan edelleen kavereita! Korona varmaan vaikuttaa ettei olla tavattu pitkään aikaan edes kahvikupin ääressä vaikka ollaan muuten lähekkäin alle 20 km päässä.

        PS. Naiset kyllä itse kertoo jos on asiaa! Sitä pitää kuunnella! Joskus varmaan kannattaa testata sanoin.... Tämä taas tuli mieleen aivan muusta asiasta ja sai kannatusta.


    • Mee vaa saatana halaamaa sitä vitu seksikäst nuart tyttöö ja pussaa sitä saatanasti ja sano et rakastat sitä ei sitä tarvi tuntee samalla logiikalla se suostuu panoon ku säki suostuisit jos se tulis tekemään niin kunhan se tyttö ei ole tyhmä tai sä ruma tollee pääsee panee ketä tahansa joka ylipäätänsä suostuisi panemaan sua, jos se ei suostu ni hakkaa se sillee ettei tuu jälkii etyei se voi todistaa et sä oot hakannu sen, sit hakkaa ittes ja mee sanoo poliisille et se hakkas sut se oikeesti toimii lol oon itekki tehny noin iha helppoo

    • Anonyymi

      Haluun seksiä

    • Anonyymi

      Anna mennä vaan

    • Anonyymi

      Minulta ainakin on kysytty välillä että annanko koska miehiä viehättää isot rintani. Ja olen antanu. Ilman sitoumuksia,ilman mitää kummempaa. Kaikilla on halut ilman seurusteluaki.

    • Anonyymi

      Mä tein näin joskus kymmenen vee sitten, tosin tuloksetta.

      Kysyin asiaa ystävältäni joka oli aiemmin samassa työpaikassa minuun nähden esimies.

      Olemme saman ikäisiä ja tutustuessamme hän seurusteli ja erosi miehestään. Myöhemmin hän meni naimisiin, sai lapsen ja erosi.

      Pyyntööni hän vastasi suoraan torjuen ja sanoi jotain mikä ei liity mitenkään pillun antamiseen. Vaihdoimme pari sanaa asiasta asiallisesti ja olemme edelleen kavereita/ystäviä.


      Olen joskus miettinyt naisia pistein Ja en tiedä paljonko antaisin hänelle pisteitä Ei hän mikään hullumpi tyypi ole ja on ihan näköinen ja kemiat toimii. Eikä hänen kanssaan olla vain pillun saamisen riemusta. Kyllä siinä hänen kanssaan olisi muutakin.


      Yleisesti. On paljon naisia jotka istuu melkoisen pankin päällä ja he tietävät sen. Nainen itse saattaa lähestyä hyvinkin paljon ilman mitään aietta pillun antamisesta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe