Onko marketeissa myynnissä olevat Best Friend complete Bilanx raksut kelvollisia kissalle? Katselin yks päivä toteselostetta kaupassa ja näytti melko samalta kuin eläinkaupasta ostamieni raksujen tuoteseloste.
onko kokemuksia best friend raksuista
3
678
Vastaukset
- Dragonella
Ilmeisesti siinä on lihaa huomattavasti vähemmän kuin eläinkaupan tuotteissa.
- Tabby
Laku ja Peku eivät vanhempieni luona vieraillessaan suostu syömään muita kuivaruokia kuin Bilanxia ;). Kokeiltu on: olemme ottaneet kotoa mukaan kissojen omia eläinkaupasta ostettuja (Royal Canin ja Advance) kuivaruokia sekä eläinlääkäriltä ostettua (Waltham Urinary -virtsakiviä ehkäisevää) kuivaruokaa. Ei kelpaa, vaikka ne kotona ovat suurta herkkua. Kotona eivät koskekaan Bilanxiin.
Olen antanut ihan huoletta sen parin viikonlopun ajan kuukaudessa (jos niinkään usein) sitä Bilanxia, se on markettiruoista paras vaihtoehto. Maissihan siinä ensimmäisenä valmistusaineena mainitaan, mutta liha on heti seuraavana. Toisekseen maissi ei ole läheskään niin paha kuin vehnä, jota muut markettiruoat sisältävät.
Eläinkaupan kuivaruokiin sekoitettuna (suhde 5:1 eläinkaupan kuivaruoat : Bilanx) Bilanxia voisin kyllä antaa kotonakin.- Nanni
nyt on tuota BEST FRIEND- VITALITYA meidän katilla, ja hyvin maistuu, siinä on lihaa/eläinperäisiä tuotteita 28% ja sitten 4%maksaa.
tosin, tuntuu, että kissallani on pohjaton vatsakuilu, ja sinne menee ruoka kuin ruoka, joten meillä ei tuota nirsous-ongelmaa ole, kuten tabbyn kisu-mirreillä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313109EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402961- 1051351
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371071Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763