Bulimiaa sairastavana olen tässä miettinyt; kuinka kauan kestää e-pillerin imeytyminen tai muiden lääkkeiden? Olen yrittänyt pitää jonkin verran väliä lääkkeen ja oksentamisen välillä, mutta epätietoisuus tuottaa pientä stressiä. osaako joku kertoa jotain asiasta? en todellakaan haluaisi raskaaksi bulimian takia!
e-pillerit ja bulimia
5
453
Vastaukset
- noin tunti
Minulle lääkäri ohjeisti kun hieman kierrellen asiasta kysyin, että tunti pillerin ottamisen jälkeen ei haittaa vaikka ripuloisi tai oksentaisi. Varmaan kuitenkin arvasi missä mennään kun sellaisia kyselin.. Nykyään minulla on ehkäisyrengas-> sata kertaa parempi vaihtoehto kuin pillerit. Suosittelen kokeilemaan!
- Näintäällä
pilleripakkauksessa lukee 3-4 tuntia. Itellä on "varalaatta" josta otan aina uuden pillerin mikäli oksennan pillerin oton jälkeen.
- liiannuori
Minä otan pillerin illalla hampaiden pesun yhteydessä kun olen menossa nukkumaan ja en mitä todennäköisimmin enää sinä päivänä oksenna.
- pau123
mä otan aikasin aamulla kun ei oo nälkä mutta yks kerta kävi niin et oksensin illalla ja pilleri tuli varmaan ylös....pitäis varmaan tehä raskaustesti :O
- the Expert
Mä pidän neljä tuntia pillerin ottamisesta sellasena hetkenä, jolloin ei saa oksentaa (tai otan uuden pillerin, jos oksennan).
Kuten paketissa sanotaan, 3-4 tuntia kestää pillerin imeytyminen sen ottamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844