Hymni homorakkaudelle

nononohomonever

Eiks kukaan oo tajunnu, miten ANTTI TUISKUN RAKKAUS ON kappaleen sanat ylistää homorakkautta, pistää miettimään.....

40

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okhrm

      Jos se laulaa Jeesuksesta?

    • mistässsssitte

      Eiks kukaan oo tajunnu, miten JENNI VARTIAISEN IHMISTEN EDESSÄ kappaleen sanat ylistää lesborakkautta, pistää miettimään..... jne....jne.....jne......

    • niinpää

      Heheheh olipa näppärää...Jenni Vartiainen on parisuhteessa, toisin ku Tuisku, jolla ei ole koskaan ollut tyttöystävää julkisesti....

    • ykskas12

      Onko sitten poikaystävää...no ei oo ollu ei....voi voi....

      Täällä meuhkataan koko ajan, että Antti ei uskalla tulla kaapista, kun sen levymyynti laskis....no mites tämän laita sitten....eikös nyt pitäisi sitten levymyynti pudota nollaan ja ura on sitten paketissa...vai onko ihmiset pääosin tätä palstaa lukuunottamatta sen verran fiksuja, että ymmärtää, että Antti on harvinaisen rohkea, kun perättömistä jutuista huolimatta uskaltaa laulaa juuri siitä mistä haluaa......

    • oleheteroolehetero

      Tai sit tää levy onkin gay-levy ja jos se myy, niin tulee sitten vasta kaapista ulos.
      Ennen noita sanoja olin varma ettei o ku ihana hetero, mut nyt en oo enää niin varma.

    • onsehetero

      NRJ:llä haastattelussa sanoi totuus -osiossa, kun kysyttiin, ketä kadehdit, niin Cheekiä, koska se saa enemmän naisia. Eli kyllä ihan hetero on.

      • Ootko pikkutyttö?

        Taidat olla. Nimittäin levy-yhtiö ohjeisti sanomaan noin. Kokoajan strategiana on ollu ilmiselvän homouden peittäminen (koska muuten pikkutyttö ei voi ihastua ja ostaa levyjä..).


      • Luuletolevasisopoika
        Ootko pikkutyttö? kirjoitti:

        Taidat olla. Nimittäin levy-yhtiö ohjeisti sanomaan noin. Kokoajan strategiana on ollu ilmiselvän homouden peittäminen (koska muuten pikkutyttö ei voi ihastua ja ostaa levyjä..).

        No kerropas, isopoika, mikä on levy-yhtiön strategia tässä biisissä kun tiedät noin tarkasti levy-yhtiön ohjeistukset? Odotamme mielenkiinnolla vastaustasi täällä lauttiksessa.


    • elex1

      Epäilen, et voihan se olla aseksuaali.. Jos ei pysty rakastumaan tosissaan? Siksi vain "haaveilee lapsista". Mutta rakastaa maailmaa ja lienee uskovainen..?

    • asdfghjkjh

      anteeks nyt vaan mut mikä siinä ois ongelma jos se ois homoseksuaali? ja kyllähän se voi olla Bi-seksuaali. mistäs me tiietään. se on kummiskin sen oma asia. kyl nekin on ihmisiä niiku kaikki muutki vaikka ois homo,bi,lesbo tai hetero. ja onhan se totta et ehkä levymyynti laskis jne.
      ja mitä väliä jos se laulu kertoo LGB-oikeuksista? kylhän jenni vartiainenkin lauloi lesboista.
      kasvakaa aikuisiks ja nielkää se et kaikki tässä maailmassa eivät ole heteroja :U

    • seolisiinäsomad

      No mulle tuli selväks sen homous tosta kappaleesta nyt ja viimeistään niistä napaan asti avonaisista paidoista, joita se nykyään käyttää koko ajan, jotka on homojen tavaramerkki eikä kukaan hetero mies niit suostuis käyttää. Loppui levyjen osto ja se on goodbye Tuisku :(

      • casa largo

        muy bien


    • 13222345556666554444

      Ihan samanlaisia paitoja käyttänyt koko ajan ja samanlaisia käyttää moni muu heteroksi tiedetty miesartisti, että sillee. Mulle ei oo tullut kyllä vielä vastaan yhtäkään todistetta, ettei olisi hetero. Mutta kun on henkisesti niin vahva kuin Antti on ja pitää yksityiselämän pois julkisuudesta, niin joutuu hänen haukkujat jatkamaan tätä jatkuvaa älytöntä lapsellista nimittelyä, mutta se on huutelijoiden oma ongelma.

      • sinähänsentiedät

        No ei tasan oo koko aikaa käyttäny tollasia paitoja ! Olen ollu alusta asti seuraamassa, eli 10 vuotta, nii kyllä on vasta viime aikoina alkanu käyttää noita homopaitoja !


      • giveup10000000000000
        sinähänsentiedät kirjoitti:

        No ei tasan oo koko aikaa käyttäny tollasia paitoja ! Olen ollu alusta asti seuraamassa, eli 10 vuotta, nii kyllä on vasta viime aikoina alkanu käyttää noita homopaitoja !

        Joo, kannattaa tosiaan sun lopettaa antin uran seuraaminen. Esim. Samulla on samalaisia paitoja ja ihan heterohan tuokin on. Ja katseleppas Antin vanhempia kuvia, niin samantyylistä löytyy senhetkistä muotia myötäillen.

        Toivomus: Kun nyt oot lopettanut Antin uran seuraamisen, niin lopeta myös hänen haukkuminen täällä ja missään muuallakaan, kiitos.


    • homo=homoLesbo=lesbo

      mitä haukkumista on se, että sanoo homoa homoksi ? Tosiasia !

    • fjjjjjjjjnökihöööööö

      Hetero se on, olen pahoillani ja ymmärrän pettymyksesi.

    • morsian vai sulho

      mulle on ihan sama mikä Antin seksuaalinen suuntaus on ,mutta harvempi miesartisti pukeutuu valkoisiin huntuihin ja mekkoihin,kuten Antti tossa uudessa videossa,että jostain suuntauksestahan tuokin kertoo!

      • häitäkö pukkaa..

        Antti näyttää kyllä ihan morsiolta tuossa valkoisessa hunnussaan...söpö...ois kiva nähdä sulhanenkin!


    • oma asia

      Niin ja on se Jenni vartiainenkin vähintään bi koska jukka on pelkkä kulissi. Mutta sowhat??

      • omaasiahankiaivot

        hei mee muualle laukoo tyhmiä juttujas, kun et selvästi tiedä yhtään mistä puhutaan .


      • kaikkitietäviä taas
        omaasiahankiaivot kirjoitti:

        hei mee muualle laukoo tyhmiä juttujas, kun et selvästi tiedä yhtään mistä puhutaan .

        ja sinäkö tiedät mistä puhutaan??


    • byyää...

      Antti tuntuu haaveilevan lapsista,josko hankkis niitä tulevaisuudessa,mutta tuoko haikara,vai mitenkähän aatteli hankkia!

      • niinpäniinjoopajoo

        Ihan samalla tavalla hankkii naisen kanssa kuin muutkin miehet.


      • näin on näreet
        niinpäniinjoopajoo kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla hankkii naisen kanssa kuin muutkin miehet.

        ei lapsia voi saada naisen kanssa,jos ei ole naista! ei myöskään miehen kanssa,vaikka sellainen oliskin!


    • uskokaa nyt

      kyllähän se vaan niin on ollut maailman kaikkeuden alusta asti,että vain mies ja nainen pystyy yksissä tuumin lapsen saamaan alulle,ei mies ,eikä naisparit,vaikka kuin yrittäis!

    • ei haittaa

      tuo on aivan totta.näinhän se menee.Antti tuntuu mukavalta ja varsin tervejärkiseltä tyypiltä,joten en usko,että vaikuttais millään tavalla,jos avautuis tästä homoudestaan.ne jotka fanittaa Anttia ja kuuntelevat hänen musiikkiaan tuskin hylkäävät tuon asian takia!

    • selväpeli

      Antonio Flores on Antin videolla,siis samoissa "piireissä pyörivät"!

      • joo18

        Hah, vai samoissa piireissä pyörivät....no ei siltä ainakaan vaikuta tuon Mtv3:n jutun perusteella.....

        "Kilpailussa toiseksi sijoittunut Flores kertoo haastattelussa olleensa myös mukana Idols-ohjelmassa vuonna 2003 kolmanneksi sijoittuneen Antti Tuiskun musiikkivideolla. Flores oli päätynyt kuvauksiin oltuaan esiintyjiä värväävän firman listoilla.

        – En edes aluksi tiennyt, kuka Antti Tuisku oli. Kyseessä oli hänen ensimmäinen musiikkivideonsa En halua tietää. Minulla on joku kuva kotona tallessa niistä kuvauksista. Olen ollut avustajana myös muutamissa elokuvissa, Flores kertoo.

        Antonio kertoo kuvausten sujuneen hyvin ja iloisissa merkeissä.

        – Siinä oli kaksi kohtausta, toisessa tanssin ja toisessa juttelin tytön kanssa. En ollut ihan Antin vieressä, vaan siinä taustalla. Kuvaukset olivat todella hauskat.

        Flores ei kuitenkaan ole koskaan katsonut lopullista musiikkivideota.

        – En edes tiedä miten video on leikattu, että olenko edes lopullisessa versiossa. Minulla oli silloin pidemmät, suorat hiukset."


        Antti on hetero, niin turha yrittää vääntää tuosta mitään muuta.


      • totuus kaapista
        joo18 kirjoitti:

        Hah, vai samoissa piireissä pyörivät....no ei siltä ainakaan vaikuta tuon Mtv3:n jutun perusteella.....

        "Kilpailussa toiseksi sijoittunut Flores kertoo haastattelussa olleensa myös mukana Idols-ohjelmassa vuonna 2003 kolmanneksi sijoittuneen Antti Tuiskun musiikkivideolla. Flores oli päätynyt kuvauksiin oltuaan esiintyjiä värväävän firman listoilla.

        – En edes aluksi tiennyt, kuka Antti Tuisku oli. Kyseessä oli hänen ensimmäinen musiikkivideonsa En halua tietää. Minulla on joku kuva kotona tallessa niistä kuvauksista. Olen ollut avustajana myös muutamissa elokuvissa, Flores kertoo.

        Antonio kertoo kuvausten sujuneen hyvin ja iloisissa merkeissä.

        – Siinä oli kaksi kohtausta, toisessa tanssin ja toisessa juttelin tytön kanssa. En ollut ihan Antin vieressä, vaan siinä taustalla. Kuvaukset olivat todella hauskat.

        Flores ei kuitenkaan ole koskaan katsonut lopullista musiikkivideota.

        – En edes tiedä miten video on leikattu, että olenko edes lopullisessa versiossa. Minulla oli silloin pidemmät, suorat hiukset."


        Antti on hetero, niin turha yrittää vääntää tuosta mitään muuta.

        miksi suutut ja vedät herneet? mistä tiedät että on hetero? milloin esittelee tyttöystävänsä julkisuudessa! kymmenen vuotta on jo odoteltu, on sen verran hauskan näköinen poika ja mukavantuntuinen,että luulis olevan likkoja jonoksi asti!


      • jee1111111
        totuus kaapista kirjoitti:

        miksi suutut ja vedät herneet? mistä tiedät että on hetero? milloin esittelee tyttöystävänsä julkisuudessa! kymmenen vuotta on jo odoteltu, on sen verran hauskan näköinen poika ja mukavantuntuinen,että luulis olevan likkoja jonoksi asti!

        Mulle on aivan sama mikä kunkin henkilön suuntautuneisuus on, ei haittaa yhtään mikään, aivan jokaisen oma asia. Mutta sitä pitää kunnioittaa, jos joku haluaa pitää yksityiselämänsä omanaan, niin se on täysin hyväksyttävää ja ymmärrettävää. Ei julkisuuden henkilöillä ole mitään velvollisuutta tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen. Mutta nimittely joksikin, mikä ei ole, ei ole sivistynyttä.


      • kerro...kerro
        jee1111111 kirjoitti:

        Mulle on aivan sama mikä kunkin henkilön suuntautuneisuus on, ei haittaa yhtään mikään, aivan jokaisen oma asia. Mutta sitä pitää kunnioittaa, jos joku haluaa pitää yksityiselämänsä omanaan, niin se on täysin hyväksyttävää ja ymmärrettävää. Ei julkisuuden henkilöillä ole mitään velvollisuutta tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen. Mutta nimittely joksikin, mikä ei ole, ei ole sivistynyttä.

        mistä tiedät asian noin varmaksi,alappas lyödä faktaa kehiin!


      • jeeeeeeeee11
        kerro...kerro kirjoitti:

        mistä tiedät asian noin varmaksi,alappas lyödä faktaa kehiin!

        Yksi monista faktoista on vastaus kysymykseen "Oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen?" Vastaus: En. Tämä on lukenut mustaa valkoisella, olisi aivan hyvin voinut olla vastaamattakin tuohon kysymykseen. On kertonut olevansa rehellinen ja yhtään asiaa ei ole tullut esiin, missä ei olisi puhunut totta tämän vajaan kymmenen vuoden kuluessa. Ja kerran hän on alusta asti halunnut elämänikäisen uran, niin valehtelulla tälläinen ei onnistu. Hänen musiikistaan pitäville tämä riittää, vaikka faktoja on kyllä enemmänkin; vihaajille ei riitä mikään.


      • väännänkö rautalanga
        jeeeeeeeee11 kirjoitti:

        Yksi monista faktoista on vastaus kysymykseen "Oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen?" Vastaus: En. Tämä on lukenut mustaa valkoisella, olisi aivan hyvin voinut olla vastaamattakin tuohon kysymykseen. On kertonut olevansa rehellinen ja yhtään asiaa ei ole tullut esiin, missä ei olisi puhunut totta tämän vajaan kymmenen vuoden kuluessa. Ja kerran hän on alusta asti halunnut elämänikäisen uran, niin valehtelulla tälläinen ei onnistu. Hänen musiikistaan pitäville tämä riittää, vaikka faktoja on kyllä enemmänkin; vihaajille ei riitä mikään.

        en kysynyt sinun mielipidettäsi,se on jo tullut selväksi.KYSYIN FAKTOJA,ETTÄ MISTÄ SINÄ SEN VOIT TIETÄÄ NOIN VARMAKSI! EI OLETUKSIA,!


      • jeeee11
        väännänkö rautalanga kirjoitti:

        en kysynyt sinun mielipidettäsi,se on jo tullut selväksi.KYSYIN FAKTOJA,ETTÄ MISTÄ SINÄ SEN VOIT TIETÄÄ NOIN VARMAKSI! EI OLETUKSIA,!

        Lukutaidottomalle huutajalle kertauksena: Antilta kysyttiin lehtihaastattelussa, oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen ja Antti vastasi, ettei ole tuntenut vetoa samaan sukupuoleen.


      • totta vai tarua
        jeeee11 kirjoitti:

        Lukutaidottomalle huutajalle kertauksena: Antilta kysyttiin lehtihaastattelussa, oletko tuntenut vetoa samaan sukupuoleen ja Antti vastasi, ettei ole tuntenut vetoa samaan sukupuoleen.

        etkö usko,että valehteli aika sujuvasti,kun suoraan kysyttiin.no kyllä sen vielä joku päivä on pakko tulla kaapista,mutta palaillaan sinun kanssa asiaan sittemmin uudelleen.


    • CC............

      Tää on niin perinteistä sisäänpäinkääntynyttä suomalaisuutta. Miten joku edes jaksaa vaivata pieniä aivojaan tällasella aiheella. Eiköhän noita menestyneitä artisteja ole ollut jo vaikka kuinka kauan, jotka ovat homoja. Ei kyllä vaikuta mun levyostoihin, että mitä seksuaalista suuntausta artisti edustaa. Ostan musiikkia, en artistin siviiliminää.

    • laskelmoivahomopaska

      Antti on tehnyt erittäin selväks sen, ettei tule ikinä paljastamaan seksuaalista suuntautumistaan, koska nauttii siitä huomiosta, että sitä ruoditaan julkisesti.
      Eli pitää itseään julkisuudessa=myy enemmän levyjä, koska mikä tahansa julkisuus myy...rahan takia kaikki ja siksi paska jätkä ei välitä faneistaan sen vertaa , että kertoisi totuuden, haluaa tosin kerätä rahat faneiltaan kaikin keinoin, että voi matkustella ympäri maailmaa edelleenkin ja varmistaa mukavan elämän itselleen tulevaisuudessa.....en osta enää levyjään ja heitän hittoon jo omistamani !

    • repsreps

      Näkeehän se jo naismaisesta olemuksesta että homo on. Itse olen myös ja kyllä meikäläisen tutka on erehtymätön! Kyllä homo homon tietää!

    • Hyväksyttävää

      Eli että Antti on homo.

      Vois kirjoittaa levyn kannessa että on.
      Että rakastaa toista miestä ja että panee miestä.

      Nykyisinhän tää on näin, ja kaikki hyväksyttävää, ja jopa edistyksellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe