Lapinniemi

Kiitos!

Kertokaa hyviä ja huonoja puolia alueesta. Asuntoa katselen kerrostaloista. Saa tuumata, myös muista esim. Tammela, Kaleva jne...

9

1968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos!

Eikö kenelläkään ole mitään tuumattavaa tähän? Kyselen, koska en tunne Tamperetta .
      Etsin aluetta läheltä keskustaa, mutta rauhallista ja turvallista. Sellaista jossa on hyvä lasten kanssa asua. Kiitos!

• Juhani4

Rauhallinen ja turvallinen alue. Tammelantori, Yliopisto, TAYS ja Tampereen keskusta kävelyetäisyydellä. Kaupin ulkoilualueet ja puhdas Näsijärvi vieressä. Bussi 2 ajaa 15 min välein. Kylpylä ravintoloineen ja Valintatalo löytyy, oma kappelikin!Tuulta ei kannata pelätä, asuntojen hinnoissa on maisemalisää niinkuin muuallakin. Tervetuloa!

• toimiiiiiii

Lapinniemessä aina hirveä tuuli, ja yhteydet keskusteen vain yhden bussin varassa, asunnot täysin ylihinnoiteltuja paikkaan nähden.yks kauppa (valintatalo) ja siinä kaikki. jos lapsiperheelle suosittelisin niin jankalla kyllä viihtyy, eikä "lievelmiöitä" esiinny. palvelut pelaa ja yhteydet keskustaan loistavat.

• fdsvcvcxvcxcxv

Todellakin järven rannalla, joten tuuli käy. Kaupan puute kuitenkin pahin puute. Keskustaahan mitään busseja ei tuolla tarvi kun kävelymatkan päässä.

Kivat näköalat järvelle, mutta juuri muutahan lapinniemessä ei ole asuntojen ja naistenlahden voimalaitoksen lisäksi.

Minustakin ylihinnoiteltu ja syynä on nimenomaan järven läheisyys. Olemattomat palvelut noin lähellä keskustaa olevaksi kaupunginosaksi.

• kiinnostunut !

Onko Lapinniemi rauhallinen alue? Mitä opiskelija taloja omistustalojen seassa on?

• TOASin asukki

On rauhallinen. Kaupin metsiin lähtee paljon ulkoilupolkuja ja kansankylpylä löytyy myös. Muutama TOAS:in talo löytyy siitä Rauhaniementien varrelta. Itsekin olin kiinnostunut mutta Tampella vei voiton.

• bhgtrew

Tuskin opiskelija-asuntoja sieltä juurikaan löytyy.Tai voi olla muutama.

• TOASin asukki

Asuntoja yhteensä 309 ja asuntopaikkoja asukkaille yhteensä 456, eli mielestäni tuo on noinkin pienelle alueelle aika merkittävä määrä. Tähän on laskettu Rauhaniemi mukaan. Taloja on yhteensä 6 ja ne ovat korkeita taloja.

• Ghost seeer

Olin Lapinniemessä yövahtina tehtaan vielä toimiessa v 1979>. Joskus säikähtelin siellä pimeissä saleissa kuuluvia ääniä ja liikkuvia varjoja, siis kummituksia.
      Enkä ollut ainoa, joka niitä siellä näki eri toten kehräämössä, joka on purettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      178
      3442
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2137
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2018
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      413
      1129
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1029
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      52
      936
    Aihe