Olen lukenut noita keskenmenoviestejä, ja omat muistot nousevat kyynelten kera pintaan. Meillä oli kuusi keskenmenoa vuosina 1998-2000. Olin todella hukassa silloin kun aloin Suloamme odottaa, mutta hän syntyi kuitenkin lokakuussa 2001. Lääkäri ei antanut toivoa useammasta, joten itkimme ja teimme surutyön. Lapsemme on tässä, eikä muita tule. Tuli kuitenkin. Niukan puolen vuoden odottamisen jälkeen saimme Toivon. Olin hyvin jo kolmannella kuulla kun ymmärsin, että vauvahan meille on tulossa ja kun Toivo syntyi kuukautta aiemmin, niin odotus oli henkisesti aika helppo.
Älkää menettäkö toivoanne. Meille ei enää valitettavasti vauvoja taida tulla, täytän kohta 46 v, mutta valtavan onnellinen olen näistä.
Keskenmenojen jälkeen vauva
2
821
Vastaukset
- Meijjän äiti
Minulle/meille tehtiin ivf:hoitoja, ja alkioita siirrettiin kerrankin neljä. En halunnut, että niitä olisi tuhottu, halusimme antaa mahdollisuuden. Silloin ei kuitenkaan onnistanut, mutta sitten aloin odottaa kaksosia, joista toinen ei kuitenkaan jaksanut elää. Tästä raskaudesta saimme Sulon. Kaikkiaan näitä menetettyjä vauvoja meillä on seitsemän. Uskon, että jokaiselle olisi meillä ollut rakastava koti.
Raskaus alkoi aina helposti, mutta ei kestänyt. Kun odotin Suloa, olin henkisesti aika heikoilla, mutta nyt tuntuu ihanalle. Sulo ja Toivo. Maailmani, - minä
Muistakaa, toivoa on
nimim. lähes saman kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716