CX-9

Voisko joku kertoa että miksi Suomessa ei myydä cx-9:ä ja paljonkohan mahtaa maksaa tuoda käyttetty Suomeen?

4

2016

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskdjf

Siksi että suomalaiset rakastavat isoissa autoissa dieseliä ja cx-9:ssä on 3,7 litrainen bensakutonen. Varustelultaan auto vastaa jotakuinkin Lexus RX:ää ja eipä niiden myyntiluvut bensamalleina ole kovin mainittavia. Hybridit menee kuin häkä, mutta Mazdalla ei sitä vaihtoehtoa ole.

• 7+1

1900 maksaa. Tyhmään kysymykseen saa tyhmän vastauksen. Suomessa on CX-9'siä. Olen istunut yhdessä yksilössä.

• perderström

Saksastahan niitä esimerkiksi saa, ja ryssänkilvissä näyttäis jonkun verran täällä päin niitä pyörivän.
      Tosiaankin tuo 3,7-litranen bensakone (isot päästöt, korkea kulutus) tais olla yks syy miksei cx-9 ollu maahantuojan ohjelmassa. Painavampi syy tais olla se, ettei Mazdan imago ole suomessa tarpeeksi vahva. Ihmiset ei halua maksaa Mazdasta suuria summia. CX-9:n hinta olisi varmasti ollut suomessa uutena yli 60 tuhatta euroa...
      Muutenhan CX-9 on aivan mahtava auto!

• Anonyymi

on hybenä, kulutus vain 9l, joko sais suomeen laadukkaampi kuin q7 koska japsi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      717
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe