Tunnetuimmat pummit ja puliukot

TUULILASINE

Ketkä ne ovat tai olivat.

42

3879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • devakukkude

      Molemmat veljekset ovat jo tuonpuolleisessa. Nuorina lähtivät kumpikin.

    • mainos

      ELIITTIKUMPPANI
      Korkeatasoista seuranhakua. Tee testi & näe kumppaniehdokkaat!
      www.eliittikumppani.fi/rekisteroidy

      sinne ne puliukot ja kumppanit menneet on.

    • näin on...

      Pummit ja puliukot eivät ole tunnettuja, koska kukaan ei tunne heitä kohtaan mitään. Nokialaiset narsistit rakastavat vain itseään ja kumipyörää.

      • mauritsionella

        Poutunpuistikossa sielä nukutaan ja kustaan housuihin.


      • varmaa tiatoo
        mauritsionella kirjoitti:

        Poutunpuistikossa sielä nukutaan ja kustaan housuihin.

        Ei voi olla. Kustaa lähetti housunsa Kustaviin.


      • Anonyymi
        mauritsionella kirjoitti:

        Poutunpuistikossa sielä nukutaan ja kustaan housuihin.

        Baaripummit..


      • Anonyymi
        mauritsionella kirjoitti:

        Poutunpuistikossa sielä nukutaan ja kustaan housuihin.

        Ja pummataan kaljaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pummataan kaljaa..

        Missä on se erkki?


      • Anonyymi
        mauritsionella kirjoitti:

        Poutunpuistikossa sielä nukutaan ja kustaan housuihin.

        Ne rötiskö talot purettiin. Mihinkähän ne pummit niistä taloista muutti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baaripummit..

        Karmeita horoja. Nokialla on baariämmiä, ei muita. Ö luokan tyyppejä ne akat.


    • erkki h.

      Nykyään ei pultsarit nokialla pyöri enään torilla tai puistoissa vaan ryypiskelevät jossain kämpillä/asuntoloissa juoden pimeetä viinaa.

      • povipummi

        Eikö enää saa juoda valosaa viinaa ja paljon hauskempaa.


    • Pultsari= puliukko

      Ei nokialla ole ollut korvikeviinan käyttäjiä enää pariinkymmeneen vuoteen.

      • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww

        Puliukko on katoava luonnonvara. Niiden tilalle on tullut sekakayttäjiä.

        Puliukot oli harmittomampia.


      • Anonyymi

        Mutta rahan, viinan ja tupakan pummaajia piisaa..


    • tuonpuoleisessa....

      Niin kyllä kunnon puliukot on jo tuonpuoleisessa ollut jo vuosia,nykypäivän sekakäyttäjiä tullut tilalle.
      Olisikin puliukkoja vaan.
      Taitaa aloittaja olla joku nuori kloppi.

    • Tunsin pultsareita

      Sekakäyttäjät ei pysty samaan ,kuin oikeat puliukot joskus -70 luvulla eikä silloin ollut edes lasoolia,vaan sinoolia kyllä ryyppäsivät. Nykyään on enemmistö huumehorhojä ja kovat pultsarit hakkais ne 10-0 koska vaan.

    • Alan ukkeleita

      Juu olivat alan ukkeleita ja Teutorilta sai kunnon kuumankoiran.Kylähullu kierteli Nokian keskustan alueella kysellen paljonko kello on.
      Eipä paljon nykyään kiinnosta saakura nämä pummaajat juu,aivan eri juttu oli sillon joskus kun vaan oli ns,puliukko.
      Ja yhden tiesinkin niistä nimeltään Teukku.Rauha hänen sielulleen muuten kun oli ensimmäisten ryhmässä kun Suomi lähetti rauhanturvaamis opereraatioihin ukkeleita.-oliskohan ollut vuosi 1956 Suezi.

    • At the End

      Vanhoina hyvinä aikoina oli puliukotkin hianompia kuin nykyään! Ne joivatten sitä politur-nimistä huonekalujen kiillotusainetta, ja siitä tulee nimitys puli (puliukko tai -akka). Osa käytti ns. tenua eli denaturoitua spriitä. Tästä nimitys tenukeppi. Ei ne hyviä aineita olleet, sisuskalut ja päänuppi siinä nopeesti oli kaputt... ihan niinkuin nykyisin sekakäyttäjillä. Elämä on kuitenkin parasta huumetta, at the end of the day.

      • Anonyymi

        Lahti ykks pahimpia hom...


    • sääliksi käy

      joskus elämä voi suistua raiteiltaan,ehkä he eivät ole koskaan saaneet rakkautta ja huolenpitoa osakseen,kenties kotoa ei ole saatu mitään elämän ohjeita,niinkuin valitettavasti nykypäivänäkin usein on!

    • iines back

      Raikku ja kumppanit taisi olla viimeisiä kunnon puliveivareita. Sellaisia joita joskus näki kylilläkin.

      • Vanhaan hyvään...heh

        Kun suuret ikäryhmät ovat ikääntyneet ja kulmienmiehet ovat autuaimmilla renttuilumailla..ei enää "kylillä" nää mitään tuttua. Maisema on täynnä kaikenmaailman juppeja ja lurppia.


      • LURPPA ?

      • valdemaria

    • kikkihiiri69

      nasse-setä?

    • bästatittare

      Vieläkö Houni ja Kuisma vaikuttavat Nokian katukuvassa? En ole useampaan vuoteen nähnyt tätä kaksikkoa, vaikka ainakin Kuisma voisi ikänsä puolesta vielä kikkailla polkupyörällään Kehon ja Keskustan välillä.

      • lötjä

        Herkku


      • Anonyymi

        Kuisma oli paras kikailija.


    • kaikki tuntee

      Peppu-Pertti

    • ikänsä puolesta

      Ei Houni enään kiertele kyselemässä kellon aikaa naisilta,ikää jo varmaan sen verran ja on muissa toiminnoissa mukana.

    • Herra 41

      Kaha-Mäkelä oli myös eräs hahmo. Laittoi USA: armeijan hyytelötenua riävän päälle ja humu jatkui. Pari muuta hanua kuoli samaan aineeseen Ja kun hänestä otettiin verikoe yllätys oli suuri kun veri oli hyvänlaatuista. Luulivat sen olevan etenolia!

      • 90luku

        hippi ja pikku hippi,vainaita molemmat ja tosi nuorena lähtivät..eli,esa ja aatsi


    • Anonyymi

      60 kiloa hassista

    • Anonyymi

      Hounin Eero ei varmaan ollut varsinaisesti kumpaakaan, mutta on jäänyt mieleen tuolta 90-luvun puolivälistä. Oli vakiokasvo Pirkkalaistorin ympäristössä, kävi aina sanomassa kädestä päivää kaikille naisille.

      Osaako kukaan kertoa tästä persoonallisuudesta enemmän?

      • Anonyymi

        Muutama vuosi sitten Hounin eero kuoli. Naisiin se otti kontaktia kysymällä paljonko kello on.


      • Anonyymi

        Olin joskus heinähommissa Hounin eeron kanssa Eero siinä kehu isäntää kun antaa vielä ruokaakin.Aikas arka ukkeli noin muuten oli mutta naisiin kontaktia otti kysymällä paljonko kello on.


    • Anonyymi

      Eero oli hyvä mäkimies kuten veljensä Keijo ja Juhani, oli rohkea etunoja.

      • Anonyymi

        Mitäpä niitä edesmenneitä vatvomaan


    • Anonyymi

      Mikä ihme fetissi joillakin on miettiä pummeja ja puliukkoja?

      • Anonyymi

        Herkullekin soppa maistui ja sen kyllä huomas.


    • Anonyymi

      Aika juoppoja naisia asuu nokialla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe