MVL:lle oma palsta

Von Huvittunut

"Vasta" 76 keskustelun aloitusta laakeripumpalta ja tahti sen kuin kiihtyy. Helpottaako? Kokeiles välillä vaikka ulkoilua tai puiden halausta.

47

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von nauraja

Senhän voisi laittaa tuonne aihealueisiin, MVL-palsta.

• von Lagerbom

Eikö ole hyvö että keskustelunavaukseni saavat jotkin hyvälle tuulelle. Ja toiset taas saavat jonnekin purkaa pahaa oloaan..:-)

• von kyllästynyt
        von Lagerbom kirjoitti:

Eikö ole hyvö että keskustelunavaukseni saavat jotkin hyvälle tuulelle. Ja toiset taas saavat jonnekin purkaa pahaa oloaan..:-)

Kumpaa sinä teet? Narsistista pistää jatkuvasti avauksia.

• von Lagerbom
        von kyllästynyt kirjoitti:

Onko. Sellaista narsismin kuvausta en muista lukeneenikaan. Tärkein narsismin tunnusmerkki kuitenkin lienee empatiakyvyn puute ja mielestäni minä olen hyvinkin empaattinen ja kuten kirjoituksistani voi huomata, kannan huolta lähimmäistenkin, joka tarkoittaa vähävaraista kansanosaa, toimeentulosta näinä jatkuvien elinkustannuksien nousun aikoina.

• NUT-infoa
        von Lagerbom kirjoitti:

Onko. Sellaista narsismin kuvausta en muista lukeneenikaan. Tärkein narsismin tunnusmerkki kuitenkin lienee empatiakyvyn puute ja mielestäni minä olen hyvinkin empaattinen ja kuten kirjoituksistani voi huomata, kannan huolta lähimmäistenkin, joka tarkoittaa vähävaraista kansanosaa, toimeentulosta näinä jatkuvien elinkustannuksien nousun aikoina.

Et ole NPH-potilas, sillä keskustelusi kertovat sosiaalisesta ilmapiiristä, eivät oman edun tavoittelusta.

"von kyllästynyt"-nimimerkille infoa:

http://www.narsistienuhrientuki.info/

• von sivuhuomautus
        NUT-infoa kirjoitti:

Et ole NPH-potilas, sillä keskustelusi kertovat sosiaalisesta ilmapiiristä, eivät oman edun tavoittelusta.

"von kyllästynyt"-nimimerkille infoa:

http://www.narsistienuhrientuki.info/

Eikö monissa esiintyvissä taiteilijoissakin ole narsistia? Haluavathan hekin kuten MVL olla kaiken keskipisteenä ja esillä.

• Maizu66
        von kyllästynyt kirjoitti:

Nooh, eipäs olla nyt niin tiukkapipoisia :D
        Tietämykseni mukaan ei tuo narsismilta vaikuta.... pohdin vaan , voiko satakuntalaisesta "alkuasukkaasta" löytyä noin humoristinen puoli. Itse muualta aikanaan tänne muuttaneena en usein törmää näin avoimeen huumoriin - en vieläkään tunne kuuluvani tähän maakuntaan.

Joskus muita satakuntalaisia palstoja lukenut yön pitkinä hiljaisina tunteina, mutta ekaa kertaa tällä palstalla. Usein törmää kirjoituksissa kateuteen, arvosteluun jne. Tämän herran jutut laittoivat oikeasti hymyn huulille :)

• minä hämeestä
        Maizu66 kirjoitti:

Tietämykseni mukaan ei tuo narsismilta vaikuta.... pohdin vaan , voiko satakuntalaisesta "alkuasukkaasta" löytyä noin humoristinen puoli. Itse muualta aikanaan tänne muuttaneena en usein törmää näin avoimeen huumoriin - en vieläkään tunne kuuluvani tähän maakuntaan.

Joskus muita satakuntalaisia palstoja lukenut yön pitkinä hiljaisina tunteina, mutta ekaa kertaa tällä palstalla. Usein törmää kirjoituksissa kateuteen, arvosteluun jne. Tämän herran jutut laittoivat oikeasti hymyn huulille :)

No ni, nyt se saasusta uuden uhrin, niiden lukuisten exien joukkoon. Voih, taas tämä alkaa...:(

• von Lagerbom
        Maizu66 kirjoitti:

Huomenta uhri, heh. No en tiedä tuosta satakuntalaisuudesta. Isän puolelta löytyy alku suvusta 1590 mutta jostain ne tänne tulivat, Kiukaisiin, ei tiedetä mistä, eli en sitten taida olla satakuntalainen juuriltani, heh..

• von Lagerbom
        Maizu66 kirjoitti:

Mitäs tuumit Kataisesta.. Eikös sekin ole aika paljon ja mielellään esillä. Ja muutamat uutisankkurit- ja paljonhan sinäkin tänne tuppaat kannanottoinesi, heh, vaikkakaan et uskalla rekata nimimerkkiä itsellesi.

• hekoheko2
        minä hämeestä kirjoitti:

No ni, nyt se saasusta uuden uhrin, niiden lukuisten exien joukkoon. Voih, taas tämä alkaa...:(

Hyvähän se on kun toinen nainen on kierroksessa...Paitsi...runosuoli alkaa pulputa ja koko rumba alkaa uudestaan kosintoineen kaikkineen...voi, pyhä Sylvi....

Mutta saa se Laakeri ainakin muuta ajateltavaa kuin jatkuva herrojen kanssa taistelu.

• Mitä höpiset?
        von sivuhuomautus kirjoitti:

Eikö monissa esiintyvissä taiteilijoissakin ole narsistia? Haluavathan hekin kuten MVL olla kaiken keskipisteenä ja esillä.

En ole havainnut MVL:ssä mitään tarvetta keskipisteen rooliin. Kukaan muu ei viitsi aloittaa täällä keskusteluja, mutta hänellä on hyviä, yhteiskunnallisia aiheita.

• Maizu66
        hekoheko2 kirjoitti:

Hyvähän se on kun toinen nainen on kierroksessa...Paitsi...runosuoli alkaa pulputa ja koko rumba alkaa uudestaan kosintoineen kaikkineen...voi, pyhä Sylvi....

Mutta saa se Laakeri ainakin muuta ajateltavaa kuin jatkuva herrojen kanssa taistelu.

No joh, jopas herrat menevät asioitten edelle aikas hätäisesti :D
        Tässä vielä esittäydytty edes ole, niin ei kai vielä kosimahan sentäs ruveta ;-)

Pirkanmaalta tänne itse aikanaan tullut, joskus kyllä tuntuu, että juuret pakko löytyä Karjalasta :D

Uhria minusta ei ihan heti saa, että olkaa ihan huoleti :) Uskoisin, että ikäiseni nainen osaa huolehtia itsestään ja puolustaa itseään. Kynä (nykypäivänä näppis) on monesti teräasetta terävämpi miekka.
        Itse asiassa miehistä saa monesti haastavamman keskustelukumppanin. ja kun monesti naisten "keskustelu" nousee äänitasolta lopuksi niin korkeaksi kimitykseksi, ettei jaksa (itse naisena) siihen edes alkaa.

• ticotico3
        Maizu66 kirjoitti:

No joh, jopas herrat menevät asioitten edelle aikas hätäisesti :D
        Tässä vielä esittäydytty edes ole, niin ei kai vielä kosimahan sentäs ruveta ;-)

Pirkanmaalta tänne itse aikanaan tullut, joskus kyllä tuntuu, että juuret pakko löytyä Karjalasta :D

Uhria minusta ei ihan heti saa, että olkaa ihan huoleti :) Uskoisin, että ikäiseni nainen osaa huolehtia itsestään ja puolustaa itseään. Kynä (nykypäivänä näppis) on monesti teräasetta terävämpi miekka.
        Itse asiassa miehistä saa monesti haastavamman keskustelukumppanin. ja kun monesti naisten "keskustelu" nousee äänitasolta lopuksi niin korkeaksi kimitykseksi, ettei jaksa (itse naisena) siihen edes alkaa.

Et sinä Maizu66 vielä tiedä mihin rulettiin olet ryhtymässä. Luehan ko hlön kommentteja ex:tään ym. niin ehkä silmäsi aukenevat.

• von Lagerbom
        ticotico3 kirjoitti:

Et sinä Maizu66 vielä tiedä mihin rulettiin olet ryhtymässä. Luehan ko hlön kommentteja ex:tään ym. niin ehkä silmäsi aukenevat.

Ei nyt ole kysymys silmien aukeamisesta vaan reeret pitäisi auki saada, ja kiireellä, heh ja virn..

• poiuytr1
        von Lagerbom kirjoitti:

Ei nyt ole kysymys silmien aukeamisesta vaan reeret pitäisi auki saada, ja kiireellä, heh ja virn..

Et vissiin ajattele naista ollenkaan elävänä olentona vaan omien tarpeittesi tyydyttäjänä.
        Häpeisit edes vähäsen, aikuinen mies - vai oletko?

• von Lagerbom
        poiuytr1 kirjoitti:

Et vissiin ajattele naista ollenkaan elävänä olentona vaan omien tarpeittesi tyydyttäjänä.
        Häpeisit edes vähäsen, aikuinen mies - vai oletko?

Ajattelen hyvinkin eloisana olentona ja ihailen naisia suunnattomasti..

• sees3
        Mitä höpiset? kirjoitti:

En ole havainnut MVL:ssä mitään tarvetta keskipisteen rooliin. Kukaan muu ei viitsi aloittaa täällä keskusteluja, mutta hänellä on hyviä, yhteiskunnallisia aiheita.

Näitä hänen aiheitaan osaavat kaikki etsiä Ilta-Sanomista sekä Iltalehdestä. Sen kuin vain kopioi linkin ja heittää muutaman sanan kommentiksi.
        Kaikilla vain ei ole aikaa olla toisille esilukijana iltapäiväleijhtien puheenaiheisiin kun käyvät töissä ja elättävät perheensä ja elävät normaalia perhe-elämää harrastuksineen ja sosiaalisineen kontakteineen.
        Ketä oikeasti kiinnostaa jotkut ainaiset viranomaisia vastaan tehdyt rikosilmoitukset ym. Jotka nekin on tehty "yksipuolisella ajattelumallilla". Eli toinen osapuoli ei ole sanonut kantaansa kyseisessä asiassa.

• sorjonen vaan
        von Lagerbom kirjoitti:

Kun täällä palstoillasi kirjoittelet näitä kaksimielisiä alapään juttuja, niin annat kyllä itsestäsi hivenen oudon kuvan. Herrasmies saa aina naista kun jättää halventavat vihjailut pois kirjoituksista.
        Eipä ole ihme, että vieläkin poikamiehenä hillut.

• von Lagerbom
        sorjonen vaan kirjoitti:

Kun täällä palstoillasi kirjoittelet näitä kaksimielisiä alapään juttuja, niin annat kyllä itsestäsi hivenen oudon kuvan. Herrasmies saa aina naista kun jättää halventavat vihjailut pois kirjoituksista.
        Eipä ole ihme, että vieläkin poikamiehenä hillut.

Päin vastoin. Päätdelmäsi siitä että herrasmies saa aina naista perusteella olen sitten Herrasmies oikein isolla Hoolla, virn..

• jasmin5
        von Lagerbom kirjoitti:

Päin vastoin. Päätdelmäsi siitä että herrasmies saa aina naista perusteella olen sitten Herrasmies oikein isolla Hoolla, virn..

Et sinä sitä ainakaan täältä saa.
        Se tässä nyt vähän ihmetyttää miksi sinä täällä vonkaat jokaisen asiallisesti kirjoittavan naisen perään. Kaikki jonka kommentteja olisi ollut mukava lukea on karkoitettu täältä hävyttömyyksien takia. Jätä ne iskuyrityksesi sinne kantabubiisi.

Ja yksi kysymys: mikä tuo vim. on jokaisessa kirjoituksessasi?

• annastiina6
        von Lagerbom kirjoitti:

Onhan se todettu, että mitä suiurempi mies niin sitä pienemmät munat.

Kehu sinä vaan itseäsi.

• von Lagerbom
        jasmin5 kirjoitti:

Se tässä nyt vähän ihmetyttää miksi sinä täällä vonkaat jokaisen asiallisesti kirjoittavan naisen perään. Kaikki jonka kommentteja olisi ollut mukava lukea on karkoitettu täältä hävyttömyyksien takia. Jätä ne iskuyrityksesi sinne kantabubiisi.

Se on virnistys ja en minä täältä naisia haekkaan, mistä sellaista sait ajatuksiisi?

• jasmin5
        von Lagerbom kirjoitti:

Se on virnistys ja en minä täältä naisia haekkaan, mistä sellaista sait ajatuksiisi?

Huomaahan sen epätoivoivoisen käyttäytymisen ja nuo reisien auki saannit. Aika mautonta. Onhan näitä kirjoituksia tullut jo täällä vuosi kausia seurattua ja aina ne menevät saman kaavan mukaan.

Yksi vinkki. Älä kaada heti niitä ongelmiasi uuden pokauksen niskaa.

• Von Puutteessa
        annastiina6 kirjoitti:

Onhan se todettu, että mitä suiurempi mies niin sitä pienemmät munat.

Kehu sinä vaan itseäsi.

Siitä puhe mistä puute ja mitä kovemmat jutut sitä onnettomammat saavutukset. Niin se vaan menee.

• von Lagerbom
        jasmin5 kirjoitti:

Ei ne ole iskuyrityksiä vaan piruilua. Minä sitäpaitsi seurustelenkin, virn..

• huhuh2
        von Lagerbom kirjoitti:

Toivottavasti seurustelet, se olisi helpotus meille kaikille.
        Mutta toisaalta taas pian on uudet huoltajuuskiistat edessä.

• räkäheppi
        von Lagerbom kirjoitti:

Vai seurustelet. Jutut on kun MattiNykäsellä 7 päivää lehdessä. Unissasi voit seurustella, mutta kukaan NORMIÄLYLLÄ varustettu ei kanssasi seurustele.

• Von Voe Taivas

Mies jonka sukunimi mieleen ei jää, mies jonka ympäriltä tuolit viedään,
      mies jonka kasvot on kuin......
      Onko tänään mitään uutta aihe-aluetta tulossa? Vaikkapa vm-87 corollan vasemman etupyörän suhteettoman suuresta vannekoosta.

• von Lagerbom

Niin millaiset kasvot on.. Millaista katkeruutta tunnetkaan minua kohtaan. Katkeruutta, kateutta vai mitä lie. No joka tapauksessa et taida ihan olla psyykkisesti timmikunnossa. Arvostele sinäkin poliitikkoja, päättäjiä äläkä minua joka osaltani otan kantaa juuri asioihin jotka vievät kansaamme tuhoa kohden.Etkö itse osaa tehdä aloitetta vaan sinun pitää tulla muita arvostelemaan sen sijaan.. Pori-palstalla oli juuri juttu miten Osuuspankin hallituksen jäsenille ehdotetaan nostettavaksi kokouspalkkiota jotka otsakkeen mukaan ovat jo korkeat. Näetkö ahneuden maassamme? Kai sitä muutkin tulojaan mielellään nostaisivat mutta siihen ei ole mahdollisuutta eivätkä poliitikkomme aiokaan auttaa tavallista kansaa selviytymään edes jokapäiväisessä toimeentulossaan, rikastumisesta puhumattakaan. Näillä valtaapitävillä on ainoana kannustimena toimia sitä silmälläpitäen, että itse tulevat mahdollisimman leveästi toimeen joka taataan elinkustannuksia - ja omia palkkoja ja palkkioita korottamalla.

• 200+43
        von Lagerbom kirjoitti:

Niin millaiset kasvot on.. Millaista katkeruutta tunnetkaan minua kohtaan. Katkeruutta, kateutta vai mitä lie. No joka tapauksessa et taida ihan olla psyykkisesti timmikunnossa. Arvostele sinäkin poliitikkoja, päättäjiä äläkä minua joka osaltani otan kantaa juuri asioihin jotka vievät kansaamme tuhoa kohden.Etkö itse osaa tehdä aloitetta vaan sinun pitää tulla muita arvostelemaan sen sijaan.. Pori-palstalla oli juuri juttu miten Osuuspankin hallituksen jäsenille ehdotetaan nostettavaksi kokouspalkkiota jotka otsakkeen mukaan ovat jo korkeat. Näetkö ahneuden maassamme? Kai sitä muutkin tulojaan mielellään nostaisivat mutta siihen ei ole mahdollisuutta eivätkä poliitikkomme aiokaan auttaa tavallista kansaa selviytymään edes jokapäiväisessä toimeentulossaan, rikastumisesta puhumattakaan. Näillä valtaapitävillä on ainoana kannustimena toimia sitä silmälläpitäen, että itse tulevat mahdollisimman leveästi toimeen joka taataan elinkustannuksia - ja omia palkkoja ja palkkioita korottamalla.

Ärsyttävää tuo jatkuva luulottelu siitä että joku kadehtisi sinua. Mitä kadehdittavaa sinulla on??!!

• Von Böndenblaad

On aika säälittävää pitää itseään keskustelujen avaajana kun copy-paste toiminnolla kopioi muiden kirjoituksia tai linkittää muiden uutisia ja perään pari kommenttia tyyliin "poliitikot per....stä"
      Vaikutatkin kunnon persulta, sillä on kiva rääkyä muttei oikeasti kantaa vastuuta.

• von Lagerbom

Niin tarkoitatko että minun pitäisi kantaa vastuu poliitikkojen toiminnasta? Ja kerro missä on sellainen aloitukseni jossa olen kopioinut muiden kirjoituksia?

Tietysti minä kopioin minua kiinnostavan uutisen tänne ja alan keskustelun ko. asiasta. Tällöinhän aihe on helposti kaikkien nähtävillä, mitä uutisointia kommentoin. Sinulla ei sitävastoin tunnu olevan omia kannanottojasi yleisiin asioihin ollenkaan.

• von ahertaja

Lukaisen tässä silmät ristissä palstaa, pikaisen kahvikupposen ääressä.
      Kello soi joka aamu 4.45, työmatkaa kertyy edes takaisin liki 300 km ja kotona olen illalla klo 19.00. Eipä paljoa kiinnosta Laakerin rääpäleen jutut, ei yhteiskunnaliset asiat, ei riitä aika, eikä liioin mielenkiinto.
      On se säälittävää, että toiset makaa kotona päivät pitkät, tappelee milloin exien, milloin viranomaisten kanssa ja jos ei muuta niin arvostelee koko setin aina valtaa pitävistä täällä netissä kirjoitteleviin, jos eivät ole samaamieltä arvon herran kanssa.
      No lähden tästä keräämään veroeuroja, saa nämä verbaalisesti fiksut jatkaa nukkumista ja kitinäänsä täällä netissä. Lupaan tehdä oikein paljon ja ahkerasti töitä, niin riittää euroja jakaa asumistukiin ja toimeentulotukiin jne.
      Tasan kun eivät käy onnen lahjat.

• von Lagerbom

Unohditko vallan kokonaan nuo edustajamme esim- ja monet muut tahot mille veroeurosi menevät- ja suurempi osa varmaan heille, mitä minulle, pienellä eläkkeellä kitkuttavalle.. Mutta tuo työmatkasi kyllä säälittää. Aika ajomatka kyllä on..

• von Lagerbom

Vielä haluan palata asiaan, tähän kommentiisi. No ensinnäkin en katso olevani rääpäle. En tiedä missä asut mutta meilläpäin ei kutsuta 186/110 kokoista rääpäleeksi, heh. Ja sitten pieni ajatusleikki.. Oletetaampa että sinulla on vaimo ja neljä pientä lasta. Äiti on ollut koko ajan lasten kanssa kotona, sinä käyt työssä. Eräänä aamuna silmät tihrussa ajat kolarin. vammaudut tai kuolet eikä ole vakuutuksia jotka kattaisivat vahingon eli mitään korvauksia ei tulisi mistään ja sinähän et tällaisia korvauksia edes hyväksyisi koska ne ovat viimekädessä veronmaksajien taskuista pois. No. Et siis hyväksy minkäänlaisia yhteiskunnan tukia että vaimosi ja lapsesi tulisivat toimeen. Et hyväksy edes työttömyyskorvausta eli ellei vaimosi löytäisi työtä niin lapsesikin kuolisivat nälkään vai? Ja aika suuri palkka pitäisi olla että yksi ihminen kykenisi itsensä ja neljä lastaan elättämään kun ottaa asumiskulut ja kaikki muutkin kulut huomioon, vaikkapa vielä asuntolainankin siihen lisäksi. Vastaappa nyt ihan rehellisesti, olisiko sinun järjenjuoksusi mukaan siis oikein että lapsesi kuolisivat nälkään kun tukia ei saa ottaa vastaan..

• Von Huvittunut
        von Lagerbom kirjoitti:

Vielä haluan palata asiaan, tähän kommentiisi. No ensinnäkin en katso olevani rääpäle. En tiedä missä asut mutta meilläpäin ei kutsuta 186/110 kokoista rääpäleeksi, heh. Ja sitten pieni ajatusleikki.. Oletetaampa että sinulla on vaimo ja neljä pientä lasta. Äiti on ollut koko ajan lasten kanssa kotona, sinä käyt työssä. Eräänä aamuna silmät tihrussa ajat kolarin. vammaudut tai kuolet eikä ole vakuutuksia jotka kattaisivat vahingon eli mitään korvauksia ei tulisi mistään ja sinähän et tällaisia korvauksia edes hyväksyisi koska ne ovat viimekädessä veronmaksajien taskuista pois. No. Et siis hyväksy minkäänlaisia yhteiskunnan tukia että vaimosi ja lapsesi tulisivat toimeen. Et hyväksy edes työttömyyskorvausta eli ellei vaimosi löytäisi työtä niin lapsesikin kuolisivat nälkään vai? Ja aika suuri palkka pitäisi olla että yksi ihminen kykenisi itsensä ja neljä lastaan elättämään kun ottaa asumiskulut ja kaikki muutkin kulut huomioon, vaikkapa vielä asuntolainankin siihen lisäksi. Vastaappa nyt ihan rehellisesti, olisiko sinun järjenjuoksusi mukaan siis oikein että lapsesi kuolisivat nälkään kun tukia ei saa ottaa vastaan..

Työnantaja. Huom. TYÖNANTAJA vakuuttaa aina työntekijänsä tapaturman ja kuoleman varalta.
        Onko MVL sun lapsi / lapset / exät / nykyiset kuolleet nälkään, vaikket kykene elättämään heitä?

• von halveksiva
        von Lagerbom kirjoitti:

Unohditko vallan kokonaan nuo edustajamme esim- ja monet muut tahot mille veroeurosi menevät- ja suurempi osa varmaan heille, mitä minulle, pienellä eläkkeellä kitkuttavalle.. Mutta tuo työmatkasi kyllä säälittää. Aika ajomatka kyllä on..

Niin, nehän kerryttävät sitä myös itse, toisin kuin sinä, joka suu ammolasi odotat, mitä sinne ilmatteeksi tipahtaa. Etkä ole elämäsi aikana niitä kerenny kerryttää ollenkaan jos takana on VAIN työHARJOTTELU paperit.

• von Lagerbom
        Von Huvittunut kirjoitti:

Työnantaja. Huom. TYÖNANTAJA vakuuttaa aina työntekijänsä tapaturman ja kuoleman varalta.
        Onko MVL sun lapsi / lapset / exät / nykyiset kuolleet nälkään, vaikket kykene elättämään heitä?

No niin. Etpä pystynyt sanomaan että tottakai äiti saisi lapsineen nauttia asumis-toimeentulotuki yms tuista ennen kuin lapsesi kuolisivat nälkään. Tämän halusinkin tietää.

Ja toiseen vastaus. Vai kerryttävät poliitikot sitä itse. Maksan minäkin eläkkeestäni veroa. Ihme selittelyä sinä pidät. Etkö huomaa että jäät aina toiseksi?

• Von huvittunut
        von Lagerbom kirjoitti:

No niin. Etpä pystynyt sanomaan että tottakai äiti saisi lapsineen nauttia asumis-toimeentulotuki yms tuista ennen kuin lapsesi kuolisivat nälkään. Tämän halusinkin tietää.

Ja toiseen vastaus. Vai kerryttävät poliitikot sitä itse. Maksan minäkin eläkkeestäni veroa. Ihme selittelyä sinä pidät. Etkö huomaa että jäät aina toiseksi?

Jos sulle on vakuutusyhtiö sama kuin yhteiskunta niin sinulla on perustavaa laatua oleva virhe yläkerran ohjelmoinnissa.
        Toiseksi se, että työn tekeminen kasvattaa verotuloja josta syntyy hyvinvointi,
        Ei kotona makaaminen.
        Toisaalta eikö tämä olekin hieno maa kun se ruokkii sut ja antaa sulle vielä rahat läppäriin jotta voit sen avulla haukkua sitä. :)

• von Lagerbom
        Von huvittunut kirjoitti:

Jos sulle on vakuutusyhtiö sama kuin yhteiskunta niin sinulla on perustavaa laatua oleva virhe yläkerran ohjelmoinnissa.
        Ei kotona makaaminen.
        Toisaalta eikö tämä olekin hieno maa kun se ruokkii sut ja antaa sulle vielä rahat läppäriin jotta voit sen avulla haukkua sitä. :)

Onko sinullakin läppäri että voit osoittaa tyhmyytesi, ajattelu- ymmärryskykysi alkeellisuuden täällä julkisesti, virn. Vakuutusyhtiöt eivät ole yhteiskunnasta irrallaan oleva instanssi. Kun vahinkoja tapahtuu, nostavat ne vakuutusmaksuja jotka ovat siis kansalaisilta pois. Kun pyysin kuvittelemaan tilannetta että kuolisit tai vammautuisit niin kyse oli tosiaankin siitä, ettei korvauksia mistään tulisi. Ei muuta kuin yhteiskunnan tukia olsi mahdollista saada ja nekö siis jälkeen jääviltäsi kieltäisit? Enkä usko että sinunkaan työpaikkasi välttämättä on sinänsä vakituinen, etteikö työnantajasi joutuisi lomauttamaan tai irtisanomaan sinut. Jos et löytäisi töitä, et siis ottaisi vastaan ansiosidonnaista työmarkkinatukeakaan ilmeisesti ja jos vammautuisit työkyvyttömäksi niin et ottaisi eläkettä vastaan koska et sellaista hyväksy työikäiseltä, siis työkyvyttömyyseläkkeellä oloa. Puhut hyvä ihminen typeryyksiä täällä julkisella keskustelusivulla ja ymmärränkin kyllä tavallaan miksi et käytä rekisteröityä nimimerkkiä, heh. En minäkään kehtaisi tuollaisia kirjoitella omalla, tunnistettavalla nimimerkilläni.

Jk. Oletko muuten huomioinut, kun vakuutusyhtiön toit esiin, että on kaikenlaisia turhia vakuutuksia jotka opettavat ihmiset siihen ettei tarvitse omasta omaisuudestaan huolehtia kun vakuutusyhtiöltä saa korvauksen, esim kännykän katoamisesta tai muuten huolimattomuudella itse aiheutetusta vahingosta. Näistä kaikista joutuvat vastaamaan myös muut vakuutuksenottajat jatkuvasti kohoavien vakuutusmaksujen muodossa. Vai luuletko vakuutusyhtlöiden itse kärsivän persnettoa korvaussummien vuoksi?

• von Lagerbom
        Von huvittunut kirjoitti:

Ei kotona makaaminen.

Hieno maa, joo-ja kun ruokkii vielä kreikkalaisetkin ja maahanmuuttajat ja antavat vieläpä työpaikatkin ulkomaalaisille kuten esim Olkiluodossa oli ainakin kaksisataa puolalaista sähkömiestä. Paljonkohan maassamme ja Olkiluodossa mahtaakaan olla ulkomaalaistyövoimaa ja etkä kai voi väittää etteikö nämä työpaikat olisi suomalaislta pois?

• Von huvittunut

Näinhän se täällä menee. Jos ei työt nappaa niin maataan kotona ja ruikutetaan, että enempi pitäis saada. Lopun aikaa kadehditaan. Hävettää tää meno. Tollaiset poliitikot, jotka sallivat kotona lorvimisen, ovat tään yhteiskunnan pohjasakkaa!

• pulipää

Miksi näillä kaikilla palstoilla nämä kirjoitukset ovat toistensa toisintoja; sanat vain vähän eri järjestyksessä?
      Ensin käsitellään huoltajuus, ex:t, virkamiehet, avustukset, sairaudet ja työ.
      Vaihtakaa jo cd, tämä kyllästyttää.
      Puhukaa vaikka naisista tai autoista välillä. se virkistäisi meitä kaikkia!

• von Lagerbom

Ei uskalla. riina varmaan mustasukkaisuuttaan poistaisi kirjoitukset jos alkaisin naisista puhumaan, virn ja silmänisku..

• luulenpa
        von Lagerbom kirjoitti:

Ei uskalla. riina varmaan mustasukkaisuuttaan poistaisi kirjoitukset jos alkaisin naisista puhumaan, virn ja silmänisku..

Kyllä ne sinun puheesi naisista tiedetään. Niitä jälkel'äisten siitosjuttuja vain ja täysin sensuroitavia.
        Riina on kaunis nainen kun hänellä on niin kaunis nimikin. Tuskinpa hän on mustasukkainen turhista sanoista kun et muuten ole hänen kanssaan väleissä kun sen rikosilmoituksenkin häntä vastaan olet tehnyt.

• Putousta koko elämä

Aivan miälenvikast läppändeerust. Onko ulkonäöllä kans yhteyttä Samppa Linnaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe