Odottajia Lahden seudulta :)

syysvauva

Löytyiskö täältä odottajia Lahdesta tai lähikunnista.
Olisi kiva tutustua muihin odottajiin kun en ketään odottajaa ainekaan vielä tunne.
Olen itse 20v ja laskettu aika on 12.9.

21

495

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+5

Moikka!
      Täällä myös Lahden seudulta (Villähde) kohta 22-vuotias odottaja :) Meillä LA on 23.8. Minäkään en muita odottaja tunne, eikä ystävilläni vielä ole lapsia. Jos kiinnostaa jutella, minulle voi laittaa sähköpostia: [email protected]

• KultaHippu

Täällä myös lahtelainen 22v, esikoista osottelen :) LA 18.9
      Mulla sama juttu, ei ystäviä joilla olisi lapsia. Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia :)

• 13+5

Laita ihmeessä vaikka sähköpostia niin voidaan vaíkka jutella enemmän :)

• rv 20

Täällä olis ja yks Lahtelainen odottaja :) Juttukaveri olisi kyllä aivan ihana kun en itsekkään tunne täältä ketään...Esikoista odottelen ja LA ois 11.7.Niin ja ikää on 19v.

• 13+5

Kiva kun meitä suht samanikäisiä löytyy enemmänkin tältä palstalta! :)

• maalainen_

Ite oon 22v ja laskettu aika 12.8 ja toista ootan eikä itelläkä sellasia ihmisiä oo kenen kans jakais kokemuksia:)/ orimattila

• syysvauva

ihanaa että täältä löytyy muitakin. Mullakaan ei ole tässä lähiseudulla ollenkaan ystäviä kenellä olisi lapsia niin olisi mukava tutustua ihmisiin ketkä asuisi lähiseudulla.

Mitenkäs teillä muilla on odotusaika tähän asti sujunut?
      Mulla ei ole ollut mitään muuta kuin lievää kuvotusta ja päänsärkyä.
      Yksi neuvola ja neuvolalääkäri takana. Eka ultra on 4.3. ja silloin viikkoja 12 4

• 13+5 (13+6)

Meillä alkuraskaus meni hyvin pitkälti arabiaa halaillessa, oksensin sen 10-20 kertaa päivässä, eikä mikään pysynyt sisällä. Olin tiputuksessakin pariin otteeseen. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa helpottaa ja kun ensimmäinen kolmannes takana, alan jo uskaltaa nauttia raskaudesta. Huomenna siis minulla alkaa rv15. Syysvauva, np-ultra oli aivan ihana kokemus! Siellä me kuulimme ensimmäisen kerran pienen sydänäänet. Ihaninta musiikkia korville

• maalainen_

Odotin ensimmäistä lahdessa ja silloin ultrattiin seulonnassa ja nyt Orimattilassa niin ultrataan heti alussa ja katsotaan että monta on vatsassa:) raskaus mennyt hyvin aika normaali olo niin kuin ekassaki raskaudessa välil alkaa kuvottamaa ettei tee yhtään mieli esim kahvia. Mulla on rakenne ultra maaliskuun loppupuolel, taas innolla oottaa ku näkee pienokaisen ja sukupuolenki saa silloin selville. Kuinka moni meinaa/ on kysynyt kumpi tulee?

• syysvauva

Mä ainekin haluan tietää kumpi tulee hetikun mahdollista. PHKS:sta kun tuli ekaan ultraan kutsu, niin sen mukana oli joku yleinen ohje lappunen, jossa luki, että rakenneultrassa ei kerrottaisi sukupuolta. Tiedättekö että onko se oikeesti noin vai sanooko jotkut ultraajat sen. En luota omaan kykyyni nähdä kumpi on, ku kuitenkin ensimmäinen tulossa. Ja yksityinen maksais aika paljon :/

• 13+5 (13+6)

Tosiaan, minä sain myös sen lapun missä luki, ettei sukupuolta kerrottaisi rakenneultrassa. Kysyin asiasta tällä viikolla neuvolassa ja terkkari sanoi, että kyllä kertovat jos sen näkevät. Sukupuolta ei aleta etsimällä etsimään, muttei ole kuullut kenenkään odottajan sanoneen, ettei ole kerrottu vaikka näkyisi.
        Mekin tosiaan meinasimme kysyä sukuolen :) Meillä rakanneultra on 2.4rv 20 :).

• maalainen_

Mä en oo mitää lappusta saanu ja sano silloin seulonta käynnil päksis et jotkut kertoo ja jotkut ei et rakenne ultras saattaa näkyä jos ei oo jalat ristis.

• syysvauva

Kiva juttu :)

Joko ootte töissä kertonut asiasta. Mun oli pakko ku olisi ollut ens syyskuussa kuukauden mittainen ulkomaanreissu, mutta se ei onnistu mitenkään.
      Asia otettiin hyvin vastaan onneksi. :)

• 13+5 (13+6)

Mun oli pakko kertoa töissä jo rv 7. Jouduin pahoinvoinnin takia olemaan niin paljon pois, että alkoivat jo huolehtumaan. En olisi vielä halunnut pomolle kertoa, mutta onneksi otti asian tosi hyvin :)

• Hyvinvointiohjaaja1
        13+5 (13+6) kirjoitti:

Mun oli pakko kertoa töissä jo rv 7. Jouduin pahoinvoinnin takia olemaan niin paljon pois, että alkoivat jo huolehtumaan. En olisi vielä halunnut pomolle kertoa, mutta onneksi otti asian tosi hyvin :)

Pahoinvointi kertoo että sinulla on paljon raskaus hormooneja joka tosin on hyvä ja kertoo että tilanne on hyvä. Yksi tapa myös vältää aamupahoinvointia ja vahvistaa kohtua synnytystä varten on punainen vadelma: Nature´s Sunshinelta se löytyy todella hyvin testattuna joten se on puhdasta ja tehokasta :
        http://www.nsp-suomi.org/#!tuotteet-r/c1v7r

Mikäli haluat yksilöllistä ohjausta voit ottaa yhteyttä minuun :
        Minja Zeus 0417254740

• syysvauva

mulla on viikon päästä maanantaina se ultra, niin missä phks:ssa on äitiyspoliklinikka. meenkö pääovista vai päivystyksen kautta. mä en tiedä koko paikasta lähestulkoon mitään ja mun bussi tulee olemaa 5min ennen aikaa siellä nii en ehdi oikein seikkailemaan. :D

kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa

• 13+5 (14+0)

Mene päivystyksen ovista sisään (akuutti24), sieltä käytävän päähän, oikealle ja uudestaan käytävän päähän ja raput ylös :) oikealle tulee äitiyspoli :) Siellä on onneksi sinun tapauksessa ajat usein myöhässä.

• syysvauva

Kiitti paljon :)
      Pikkasen vajaa viikko vielä että tulee 12 viikkoa täyteen. Haluaisin jo olla turvallisilla viikoilla niin uskaltaa kertoa asiasta lähimmille sukulaisille.
      Sain kotidopplerin eilen ja syke löytyi tosi nopeesti, että ainekin vielä mahassa on elämää :)
      Tuntuu jotenkin oudolta miten helpolla on päässyt. En oo just kertaakaa joutunut oksentamaa ja kaikki vihlasut on tosi pieniä. Enkä oo ollu poikkeuksellisen väsynytkää. :)

• sinsu81

Käykö Orimattilaiset PÄKSIS ultrattavana, vai ultraako lääkäri täällä Orimattilan neuvolas? Odotan ensimmäistä ja kaikki uutta. Sain jo ekan lääkäriajan samalla kun varasin neuvolaa, mutta mulle ei valjennut mikä sen lääkärinajan idea oli. Olisi kiva myös tutustua Päijät-hämeen odottaviin äiteihin, itse muuttanut vuosi sitten tänne, eikä kavereita ole vielä ehtinyt kertyä. Itellä LA 2.3.14. [email protected]

• lhop94

Asun kans Lahes ja LA 20.12. :) ja oon siis 19

• hyvinvointiohjaaja1

Hei Lahtelaiset odottajat!
      Olen Hyvinvointiohjaaja / Psykokinesiogiksi valmistun marraskuussa. Kokonaisvaltainen hyvinvointi luonnon mukaisesti on minun tavoite.

Ennen raskautta kannattaa käydä tunnelukot läpi etteivät siirry lapseen ja raskauden aikana on paljon asioita joita voit luonnon tuottein tehdä välttääksesi esim jälkivuotoa, ehkäistäksesi raskaus myrkytystä ja nopeuttaa synnytystä ja kivun hallintaan erillaisia vaihtoehtoja.
      Saatan myös alkaa pitää keskustelu iltoja odottaville äideille jos Lahtelaisilla riittää kiinnostus esim Luontaishoitola Marjassa Mraiank 15 b http://hoitolamarja.blogspot.fi/

Pidän 9.11.13 Kurssin raskaudesta : kurssissa on kaksi osaa ennen raskautta ja raskauden jälkeen hinta 75€ sisältää terveellistä välipalaa.

Vaikka ilmoituksessa Lahden ahkerasali sijaintina on paikka vaihtunut Lahden Urheilukeskukseen!
      Ilmoittautumiset ennen 26.10.13 ( Raakaravintoluennolla) kurssi toteutuu jos väh . 5 osallistujaa!!

Minuun saa olla yhteydessä: Minja Zeus 0417254740
      [email protected] nettisivulta tulevat tapahtumat:
      http://www.nsp-suomi.org/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe