Mitäs jos vuokrattaisiin bussi ja lähdettäisiin kaikki ulkoiluttamaan koiranpentuja Ranualle?
Otetaan jänishaulikot mukaan, ihan varuiksi vaan!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013021916692795_uu.shtml
Onko Ranualle lähtijöitä?
5
203
Vastaukset
- Pehmeä Jänis
Elä sinä uhoo koirankynnenleikkaaja. Eihän sielää ole edes nallen pentuja, mitä minulla taasen on. Enpä taida lähteä samaan kyytin, kun otat olemattomia haulikoita kyytiin, ei kiinnosta siun höpinät tuolla matkalla. Muista suosia Tokeen liikennettä, tarvii lisää pelimerkkejä, on ollut välillä loppu
- Kova Kettu
Taitaa olla sinulla pehmää päässä ja housuissa. Tunnettu vanha impotenttihan sinä. :)
- pehmeä jänis
Kova Kettu kirjoitti:
Taitaa olla sinulla pehmää päässä ja housuissa. Tunnettu vanha impotenttihan sinä. :)
Toki toki pehmeää päässä ja päällä. Älä kova kettu suotta jännitä, käy lihaksien päälle. Kova kettu on joutunut pettymään kun ei ottanut mulla eteen, minkäs sille mahtaa kun anu saukko ei kiinnosta.
- Kylmä kyyti
Pehmeen jäniksen IP on selvitetty,etkö jo voisi lopettaa,ennenkuin oveasi kolkutetaan.
- Pehmeä Jänis Sulo
Taas ihan vapisen. Voi sua anu saukko kun koitat pelotella. Mitä sitten jos ip on selvitetty ja oletan myös että kertoi sinulle kuka olen? Olen peiteP Sulo. Odotan taas innolla joko tulisi katsoon onko mulla karhu jääkaapissa ja nallen poijat leikkii ihan kiltisti. ei oo mitään veteläisiä.
Kannattaa lähteä huomenna ilmaiselle kahveelle sus iltaan Kuorevedelle tunnusteleen miten demokratia toimii. Tarvitaan myös susien puolesta puhujia tilaisuuteen ja tervetuloa "jänismetsästäjät"
Kavi on reilua, muttei reilun kaupan kahveeta. Pulla suomalaista vehnää suomalaisten leipomana. Toivotaan että tarjoaa oikeesta Arabiankahvee kupista kahveet eikä mistään pahvista.Tulkaa ja tehdään viihtyisiä susi iltahuomenna Kuorevedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745