Kaurismiehen mieli? Tuleeko tästä mitään!

Rapu

Tutustuin syksyllä kaurismieheen, jonka kanssa olen vaihtanut katseita kesästä asti ja hän jäi mieleen syvästi...Istuimme kesäpäivisin yksin samoilla paikoila ulkosalla...
Syksyllä hän sitten ehdotti tapaamista ennen kun muuttaa ulkomaille muutaman päivän päästä ja silloin räjähti: puhuimme taukoamatta öistä aamuihin ja harrastimme mahtavaa seksiä, kunnes hänen täytyi lähteä.

Jatkoimme kiivasta yhteydenpitoa puolin ja toisin ja molemmat olivat hullaantuneita. Hän vaatimalla vaati minun vierailevani hänen luona. Lähdin sitten katsomaan tätä sarvipäätä melkein kuukaudeksi, meillä oli ihania yhteishetkiä ja annoin myös hänelle kokonaisia päiviä yksinoloon, joita minäkin erakkona tarvitsen. Hänen silmätkin loistivat samanlailla, kun alkuaikoina.

Sitten loppui tunteista puhuminen, joista ennen oli vuolaasti puhuttu. Huolestuin, ja lopetin itsekin lässyttämisen. Eräänä päivänä sitten kertoi, että hänen matkansa kestääkin muutaman vuoden parin kuukauden sijasta ja näemme vasta silloin.
Sanoin ikävöiväni ja hän havahtui, hänen silmissään loisti ja kysyi: Ikävöitkö?
Kun lähdin Suomeen, hyvästelin hänet itkuisin silmin ja hän oli vaisu.

Suomessa oleva aika on tehnyt minut hulluksi, kun mietin vain häntä enkä viestittele hänelle jatkuvasti, vaikka mieli tekisi. Olen yrittänyt pitää keskustelut maanläheisinä. Kerran laittoi viestittelytauon jälkeen: Pidän sinusta.
Pitäisikö minun avautua vielä tunteistani, vai jatkaa arkisella linjalla, hän kuitenkin vastailee kysymyksiini ja kyselee minultakin kuulumisia...

Onko hän itsekin sekaisin, mitä on lyhyessä ajassa tapahtunut, vai haluaa, että unohdan hänet? Vai kenties pelkää, että löydän toisen ennenkuin palaa Suomeen...

Tilanne raastaa minua päivittäin, sillä hän tuntuu löydöltä, oikealta sielunkumppanilta, joka antaa omaa tilaa tarpeeksi... Onko kenelläkään kokemusta kauriin sielunelämästä? Tai ollut vastaavissa tilanteissa?

Itse olen siis rapu ja hän kauris. Venus ja mars ovat vastamerkeissä, minulla neitsyessä molemmat, hänellä kaloissa molemmat, kuu minulla skorpionissa ja hänellä kauriissa.

1

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousi-skorpioni

hmm tuntuu tosi tutulle mutta minä olen jousimies-skorpioni ja hän kauris-jousimies joten molemmat tarvitsimme omaa tilaa ja räjähtäessämme hyvinkin tulisia.

Suhde kesti noin kolme ja puoli kuukauta.
      Mutta ensimmäisesn ison riidan jälkeen minun tunteeni viilenivät hänenkin tunteensa viilenivät mutta vähän hitaamin kuin minun.

Kun olin itse tehnyt päätöksen jatkaa vaikka mikään ei tunnukkaan samalta ja aina kun itkin puhelimessa hän sanoi ethän sä kulta jätä mua olisi monta kertaa tehnyt miele sano kyllä jätän mutta päätin antaa suhteen kestää niin kauan kunnes hän tajuaa pistää poikki sillä en halunnut satuttaa häntä enempää.

Suhteemme oli muutenkin tunne kuohuja täynnä ja valheita täynnä ja riitoja ja erimielisyyksiä joten ei ihme. Nyt olen itse taas samassa tilanteessa missä olin kun ekan kerran tavattiin.

Tiedämme että olemme salaa toistemme ihastus mutta olemme molemmat liian ujoja alottamaan suhdetta uudelta pohjalta ja aina kun olen ollut noi 2 viikkoa soittamasta hälle niin tavatessa se juttu sitten taas irtoaa ja alkaa mies käyttäytyä ihan samalla tavalla kuin ekana seurustelu viikolla joka aina minua häiritsee silä tiedän ettemme voi palata yhteen sillä tiedänme että mitä siitä seuraa .Hirveää huutoa, itkua, hammastenkiristystä ja valheita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe