Tilasin jokunen vuosi sitten pizzaa saunan päälle kotiini.
Lähetys oli myöhässä jonkun vartin ja kun ovikello vihdoin kilahti, ajattelematta sen kummempaa avasin oven rinnat paljaana, stringit yllä. Lähetti valahti naamastaan valkoiseksi ja änkyttäen alkoi ojentaa laatikkoa.
Pyysin häntä viemään laatikon keittiön pöydälle silläaikaa kun hain rahaa ja aamutakin ylleni.
Kun tulin keittiöön, tällä nuorella,upealla lähetillä pullotti housuissa niin etten sanaa suusta saanut.
Katselimme toisiamme ja yhtäkkiä huomasin istuvani pöydällä, pizzalähetin naama pillussa.
Naimme kuin viimeistä päivää lähes tunnin ja lopulta oli pakko lopettaa kun lähetin puhelin soi taukoamatta. Sanoimme moikka, unohdin maksaa pizzan joka oli jossain vaiheessa pudonnut pitkin lattioita, ja lähetti jatkoi matkaansa.
Pari viikkoa sen jälkeen mieheni tuli matkoilta ja oli tilannut samasta paikasta pizzan.
Tällä kertaa lähetys tuli pikana, alle 15min mutta taisi olla pettymys lähetille kun oven avasi joku muu mitä odotti.
Tarina on muuten tosi.
pizzalähetti
kuumana
1
10399
Vastaukset
- ...
:) MIKSI MINULLE EI KOSKAAN KÄY NOIN !!
AIVAN UPEAA TARINA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007