BKK- Clark, minne lähelle siitä 3-5 pv?

Filip on harkinnassa

Toukokuussa meno Bangkokiin ja siitä tarkoitus jatkaa jonnekin. Yksi vaihtoehto Filippiinit ja BKKsta tuppaa pääsemään suorana vain Clarkin kentälle. Mitä kohdetta (suht rauhallista, ei tarvitse olla pelottava paikka, ei Manila Cityyn) esim. taksimatkan päässä kentästä löytyisi?
Voisi olla pitempäänkin ja useammassa paikassa jos vaan saisi kuulla kivoista mestoista, mutta kun ei ole tietoa (netti pullollaan, ei vaan ole osunut kohdalle?).
Paluulento taitaa päätyä takaisin BKK, tai Kuala Lumpur josta jatkot.
Välillä on netistä löytynyt suorat lennot Clark-Kota Kinabalu, välillä ei? KK olis tarkoitus myös käydä, Borneolla olen käynyt vain Kuchingissa.

17

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarkkiin

      Eikö löydy Manila-Clarkin läheltä mukavia paikkoja?

    • clarkkiin

      Edellistä en kyllä tajunnut ollenkaan? Manilaan? (vai tarkoititko Malesiaan?) Olen menossa naisystäväni kanssa joten noilla ostorakkausasioilla ei ole merkitystä.

      • ghgfhgfjj

        No ilmeisesti hän tarkoitti Malesiaa.
        Toinen seikka teille molemmille, että ostonaisia löytää Suomesta ihan yhtä helposti, kuin muualtakin päin maailmaa.


    • Kyllä, ostonaisia on Suomessa netti pullollaan.
      Mutta löytyykö Suomesta naista, joka haluaisi tehdä 50-miehen kanssa lapsen ja perustaa perheen?
      Naisen, joka omistautuu 100%:sti perheen ja miehensä hoitamiseen.
      Phlippiina-nainen ei polta eikä juo, ajaa mieheltään mielellään miehensä parrankin ja leikkaa varpaankynnet, nurisematta ja puhumatta tasa-arvosta ja sovinimismista.
      Hänelle perheen ja miehen hyvinvointi on kunnia-asia ja "number one"-elämässä.
      Paistaa rivien välistä, mitä suomalainen nainen ajattelee suomalaista naisista.
      He ovat joko huoria tai tänne kuljetettuja.

    • Mabuhai

      tai jopa 60v. kanssa, muuten yhdyn edellisen kommentteihin

    • Pinotubo

      En oikein ymmärrä mitä tarkoitat tällä, Tapsu55 :"Paistaa rivien välistä, mitä suomalainen nainen ajattelee suomalaista naisista.
      He ovat joko huoria tai tänne kuljetettuja".

    • Siinä tuli kirjoitusvirhe, tarkoitin kirjoittaa "paistaa rivien välistä, mitä suomalainen nainen ajattelee ulkomaalaisista naisista".
      Siis osa naisista Suomessa antaa halveksuvia kommentteja ulkomaalaisista naisista.
      Kun mulla aikanaan on pinay vaimona ja lapsi hänen kanssaan, varmaan saan kuulla kommentteja ostovaimoista, tai mistähän baarista on vaimonsa löytänyt, tai eikö Suomesta tuokaan raukkanen löytänyt vaimoa.
      Viittaan tähän kommenttiin:
      Toinen seikka teille molemmille, että ostonaisia löytää Suomesta ihan yhtä helposti, kuin muualtakin päin maailmaa.

      • Pinoy

        No tuskin joudut kuuleen. Ei meille ole tullut kukaan tommoisia leukaileen, monestakin syystä;) Hyvin on otettu vastaan vaimoni aikoinaan ja lasta kehuvat suloiseksi, äitiinsä tullut. Hyvin filipinat Suomessa pärjää, se mitä täällä muutamat häiriköt Suomalaiset hörisee, on täysin merkityksetöntä. Kaiken maailman pöpit saa nykyään helpommin netin ansiosta ääntänsä kuuluville, ennen aikaanhan noi jo osattiin poimia kouluterveyden hoidossa ja kutsuntatarkastuksissa pois häiritsemästä, ja pistettiin asianmukaisiin hoitolaitoksiin.


    • aloittaja Clark

      Taisi taas eksyä kauas alkuperäisestä ideasta. Eli kyselin vain ja ainoastaan lomailupaikkaa taksimatkan päästä Clarkin kentästä.
      "Taksimatka" on suhteellinen käsite, mutta ehkä alle 200km?

      • Pinoy

        No 200 km autolla Filippiineillä on 400 km matka;) Vuokraa auto ja kuski...Menkää vaikka pohjoiseen päin.

        Itse käynyt Manilassa kerran ja Tagaytay cityssä, joka sopis teille, mut ei oo pohjoises ja kaukana. Itse oleskelen tuolla Cebun ja Leyeten alueilla.


      • apClark

        Hienoa, jotain tällaista just kaipasin. Pitää tutustua aiheeseen, ei olisi kovin kaukana kentästä.


    • apClark

      No nyt on lennot Clarkiin ja siitä aluksi majoitukseen Subic Baylle, Olongapo. Missä vaihdan PHP rahaa ? Suomessa, Bangkokissa vai perillä? Vai nostanko automaatista?

    • Jesus of Suburbia

      Clarkin kentällä on muutama automaatti, kun pääset ulos terminaalista, niin heti oikealla puolella BPI: atm. Toinen atm on kun kävelet ulos ja vasemmalle, kohti dapartures sisäänkäyntiä , niin Veterans bankin atm, molemmissa toimii visat ja masterit. Arrival hallissa on myös rahanvaihto, ja kurssit ihan ok, toki esim fields avenuen varrelta rahanvaihto kioskeis hiukan parempi kurssi. Jos et koko ajaksi oo vielä subicista hotellia ottanut, tuollasta voin suositella: http://www.seahorsetours.com/hotel/coffeeshop.php

    • apclark

      Kiitos tiedosta. Pari ekaa päivää on hotelli varattuna, täytyy käydä siellä katsomassa toikin vaihtoehto jatkopäiville, ei ole kalliskaan.

    • Moro, itse ajattelin majoittua coffee shoppia vastapäätä.
      http://www.arizonasubic.com/rooms-rates/
      Jos paikka miellytä ,sitten vaihdan hotellia, täytyy tietysti kurkata tuonne coffee shoppiinkin, miltä se vaikuttaa.
      Suunnitteilla tämmöinen rundi, aikaa kolme viikkoa.
      Boracaylla viikko, sitten Puerto Galera 4-5 päivää.
      Bussilla Subic baylle, siellä muutama päivä, sitten AC:hen, sieltä Baguioon.
      Bussilla kohti pohjoista, La Union ja Laoaogiin.
      Siellä pari yötä ja lentämällä alas Manilaan.
      Manilasta lento samana päivänä Bangkokiin.
      Phillippina morsmaikku mukana.
      Aikataulu on sopivan löysä, lentoliput on valmiiksi ostettu promohintaan.
      Hotellit varattu Boracaylla kolme ensimmäistä päivää (maflower hotel),
      samoin Puerto Galeralla kolme päivää (Angelys Dive resort), varaan sitten lisää paikan päällä.

    • apClark

      Perhana. Tuli lennon muutosilmoitus. Piti olla BKK-Clark Tigerairways perillä klo 16, mutta muuttivat aikataulua niin, että on perillä vasta 23.15. No, eipä sinne muutenkaan paremmin pääse. Pitänee tilata suoraan Subic Bayn hotellista kuljetus perille, jotta pääsee nukkumaan varmasti kohtuu aikaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe