Mitä eroa uusimmalla xbox360 ja sitä edellisellä versiolla?

tietäisikö joku?

Eli hakusassa olisi pelikone 10v pojalle. Mutta mikä xbox360 kone kannattaisi ostaa? Pitäisi olla tuo 250GB. Mitä eroa on aivan uusimmalla versiolla verrattuna siihen versioon joka on noissa paketeissa (esim. Xbox 360 S 250GB Kinect Holiday pakkaus) tai (Xbox 360, 250Gt Value Bundle Forza 4 Skyrim) . Jossain myyjä ainakin sanoi, että uusimalla pääsee twitteriin ja facebookiin ja Zuneen. Onko muita eroja? Kiitos vastauksista!

5

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvelee hän

      Jos ihan vaan pelikäyttöön tulee, niin en usko että on mitään oleellisia eroja. S tarkoittanee slimmiä, eli hieman sirompaa pelikonetta. Nykyiset myynnissä olevat taitaa olla kaikki slimmejä. Jos kinect tulee paketissa mukana, niin se lisää pelivalikoimaa verrattuna pakettiin ilman kinectiä. Sillähän pystyy pelaamaan niitä pelejä joissa saa hyppiä ja heilua. Ainakin täällä kylässä käyneet tuon ikäluokan muksut on kovasti tykänneet. Forza pelisarja on ollut kovasti pidetty autopeli, skyrim saattaa ehkä olla hieman monimutkainen vielä tuon ikäiselle, mutta sitäkin loistavampi peli jos perheessä on myös joku hieman vanhempi roolipelaaja.

      Suosittelen vielä tarkistamaan asiaa vaikka ihan jostain pelikaupasta, jos nuo muut (ei pelaamiseen liittyvät) ominaisuudet kiinnostavat. Siellä ainakin osaavat neuvoa. Jollei täällä sitten joku osaa sanoa asiasta tarkemmin. Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että pelkkään pelaamiseen käy mikä tahansa kaupasta ostamasi boxi. 250GB on ihan tarpeeksi muistiakin jo.

      • oli pakko

        "250GB on ihan tarpeeksi muistiakin jo" EI muistia (RAM) VAAN tallennustilaa


      • Helppaaja
        oli pakko kirjoitti:

        "250GB on ihan tarpeeksi muistiakin jo" EI muistia (RAM) VAAN tallennustilaa

        Olisi kyllä melkoinen muistinäärä jos 250gb olisi.

        Kumma kun monet sekoitaa muistin ja kiintolevyn koot.


    • Helppaaja

      Xbox 360s malli on uusin, s kirjain tarkoittaa slim mallia.
      Paketeissa ei ole muuta eroa kuin pelit ja lisävarusteet mukana.
      tuskin edes vanhaa mallia mistään löydät enää.

      Nuo facebook ym. höpöjutut kannattaa unohtaa koska ne nyt saa kaikkiin xbox s malleihin päivityksenä jos ei muuten ole, ne ei ole mitään malliominaisuuksia.

      Nuo palettien mallithan on täysin samoja, eli s mallin konsoli, toisessa on kinect ja toisessa ei ole.
      Kinect on se kamera homma.

      Eli hinnat on paketin pelien ym. lisävarusteen mukaan erit, olet vain tarkkana että paketissa on se haluamasi 250gb xbox360 slim malli eikä esim 4gb malli.

    • Helppaaja

      Ja tuossa näkyy esimerkiksi vanha ja uusi malli, eli se musta s malli.
      Boxit tunnistaa kyllä näöstä mutta kiintolevyä et näe.
      http://bit.ly/WWSWnx

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe