Älä leiki enää, pyydän! Ota suoraan yhteyttä tai
älä ollenkaan! Muistele, miltä tuntui, kun sinua viimeksi satutettiin.
Lakkaa rääkkäämästä minua!
16
2907
Vastaukset
- Mm63
Oletko ihan varma, että hän voi ottaa yhteyttä? Itse olen tilanteessa, missä en voi, koska olen luvannut tukea rakkaani päätöstä palata miehensä luo loppuun asti. Tietysti toivon, että hän palaa luokseni, koska uskon yhä, että se olisi pitkän päälle kaikille osapuolille paras ratkaisu. Tietysti erityisesti meille kahdelle, mutta kaikille muillekin joita se koskee - vielä voi koskea. Mutta kaikesta huolimatta olen tilanteessa etten voi ottaa yhteyttä missään nimessä, joten tekin voitte olla tilanteessa, jossa pallo on sinulla, vaikka et sitä hyväksyisikään.
ottaa yhteyttä.
- -?-
minua satutit vai kuka ja miten?
- joo
varmaan tiedät että ei ole helppoa enää lähestyä sitä ihmistä joka on satuttanut jo kerran. Antaa ihmisten haaveilla, todellisuus niin julmaa kuitenkin että ei sitä uskalla alkaa oikeasti lähestymään uudelleen. Sillä se sattuu se, että torjutaan, se sattuu niin paljon, että sitä ei enää udelleen halua kokea. Ja jos sinä itse haluat ystävällisessä mielessä yhteyden suoraan, niin ota itse. Se toinen ei enää uskalla. Eihän hän tiedä mikä on taka-ajatuksesi..
- olga
Ei ole taka-ajatuksia sen enempää kuin mitä nainen voi miestä kohtaan tuntea.
- Type
Kyllä se mieheen voi sattua myös. Kerran yksi tyttö teki semmoset temput luokkaretkellä, että retken päätyttyä makasin neljä päivää "koomassa" sängyssä. Yhen litran join maitoa vain tuona aikana.
Mutta enpä sen jälkeen voinut enään lähestyä tuota tyttöö, ymmärrän kyllä. Enimmäkseen kartoin kuin ruttoo. - en leiki en
nyt loppu. ok. kaikkia meitä on satutettu- vahingossa ja tahallaan. muista huomioida olosuhteet missä leikki alkoi.
- raaka rääkkääjäsi
jatkan aina leikkini loppuun asti ja itsehän tulit tähän hurjaan juttuun mukaan, aloitit in fact.
- Nainen
Mikä on se loppu? Mikä riittää? Mitä sinä enää minusta haluat? On ollut aivan riittävän vaikea unohtaa. Olin sinulle vain yksi monista...enkä halua olla pelinappulasi.
- my..
incredible, handsome lover! I did nasty thing to you, I know..not so proud of that. Now you´ve had your revenge. We are now even, are´t we?
*sending gentle morning kisses to you*
- Safiiri
vaan eihän sitä voi lopettaa yks kax
vai voiko?
Siis otan suoraan yhteyden sinuun. - Vihjettä kiitos
?????
- Mm63
Meitä on varmaan monta, jotka toivovat, että juuri tämä vihje olisi juuri minulle. Niin vain ei ole. Minäkin kaipasin pitkään (ja kaipaan vieläkin sisimmässäni) edes pientä vihjettä. Sitä ei tullut, enkä enään jaksa uskoa, että tuleekaan. Hävisin, en hänen nykyiselleen vaan ihan jollekkin muulle - nauroimme aikoinaan kaksistaan, että jos häviän niin teen sen todelliselle suurmiehelle, Washingtonille.
Kaipauksen lisäksi jäi varmuus, että se olisi onnistunut ilman traagisia asioita ympärillämme. Jäi itseasiassa varmuus, että se onnistuisi, jos mahdollisuus annettaisiin, mutta sitä ei koskaan tehtäne.
- nainen Marsista
mielenkiintoinen mies. toivottavasti polkumme vielä joskus kohtaavat - jos ei romanttisesssa mielessä, niin edes ystävyydessä. ystäviä ei ole koskaan liikaa ja kaikkihan me menemme lopulta yksin näitä polkujamme joskus risteillen ja sielunkavereita ei marsilaisella ole koskaan liikaa!
- Terence
Eipä vähän. :)
Suurellisia suukkoja.
- Tömpsy
Viddu Jou Jou! Ei sitten pidetä yhteyttä joten älä kirjoita, soittele, moikkaa etc... Ollaan muukalaisia toisillemme, näin ei satuteta toisiamme :´( ..kieltä näyttäisin jos vain voisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736