Naisia jotka tykkää ottaa suihin

20vnainen

Onko täällä itseni lisäksi muita naisia jotka tykkää kun saa antaa pojalle suuseksiä? Itse olin ns. yliherkkä neitsyt joka vannoi valan ettei koskaan varmasti antaisi kellekkään, se oli minusta ällöttävää kuvitellakkin samoin kuin miehen kalu. Mutta nyt kun oma seksuaalisuus on kunnolla kehittynyt ja kun tuo työ on tehty niin voin sanoa että olen yllättynyt miten se ei ollut lainkaan inhottavaa, pikemminkin oli kivaa. Jos kerran miehet rakastavat suihinottoa niin sehän on vain ykköstapa miellyttää poikaystävää. Minua vain hieman ujostuttaa kysyä poikaystävältä saisinko ottaa häneltä suihin koska pelkään että hän pitää minua jotenkin outona tai ylihimokkaana. Myös epäröin aina koskea hänen kaluunsa kun se on kovana, jotenkin se on ihana tuntea etenkin omaa kehoa vasten sängyssä. Seksiä emme vielä ole kunnolla harrastaneet.

12

2367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

"Onko täällä itseni lisäksi muita naisia jotka tykkää kun saa antaa pojalle suuseksiä?"

joo siis varmasti olet suomen ainoa!

• Tekee nannaa

Jos nainen osaa ottaa suihin siten että, tuntuu kuin jalat lähtisi alta on hän kunnon suihinottaja.

• perusperttipirkka

Jos nainen ei ota suihin! mikä hän sitten on, meikältä saa kyllä monoa!
      Suuseksi on parasta ja sehän nyt on turvallista, terveellistä ja taivaallista.

Joten jos ei suihin niin sitten muihin eli saa muija olla itsekseen.

• swallou

muista et nieleminen tuo lisäpisteet

• Kaiken kokenut

Älä yhtään ujostele! Ja sanon vain että lucky her! Siinä missä terskan alapinta loppuu, on herkin kohta, miehen klitoris. Siitä kun nuolet niin orgasmi on taattu!!!

• nainen20

Itse tykkään myös antaa suihinottoja, koska huomaan miten mieheni nauttii. Itselleni se ei koskaan ole ollut ällöttävää, vaan ihan luonnollista. Ja nieleminen kuuluu asiaan, miehet tykkää siitä. Tietenkin jos se itseä ällöttää, niin mitään ei ole pakko tehdä. Omien fiilisten mukaan pitää toimia! Itsellä anaaliseksi oli pitkään ehdoton ei, mutta nykyisen kumppanini kanssa olen oppinut nauttimaan siitäkin, kun hän osaa olla niin huomaavainen ja hellä ja näen kuinka hän siitä nauttii! Seksin kuuluisi kuitenkin olla molemminpuolista tyydytystä ilman painostusta ja pakotusta. Tsemppiä!

Itse kannattaisin kuitenkin, että ensin harrastaisitte seksiä normaaliin tapaan, koska ainakin itsestäni suuseksi on todella intiimiä.

• a35353535w

Pointsit fasukselle!

• 1234567

Itse olen nainen ja kyllä pidän suuseksin antamisesta miehelleni.

• Haluaisin suihinoton?

• Munnari on ykkönen

Nieleminen kannattaa tehdä välittömästi kun suuhun sykkii sillä maku ei parane suussa pitelemällä. Poikaystävän kannattaa välttää parsan syömistä sillä siitä tulee mälliin huono sivumaku. Nieleminen pitää myös paikat siistinä ja tahrattomina sekä kannattaa muistaa että kyseessä on melkoinen proteiinipaukku joka auttaa naista pysymään hyväntuulisena.

• Nautiskelija69

Ja makeat hedelmät parantaa makua...
      Täällä olis 38-v. terve mies, joka haluais löytää nuoremman naisen, jonka kanssa tapailla säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.
      Tykkään nuolla ja muutenkin hyväillä naista, enkä harrasta mitään omituisuuksia.

Tampereen läheltä ketään halukasta naista seksin täyteiseen ystävyyteen..?!

• Nautiskelija69

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe