Millainen minä nyt sitten olen?

uskoisinkohan astrol

Olen mies, jolla on:

aurinko oinas (8.huoneessa)
nouseva merkki neitsyt
mars oinaassa (8.huoneessa)
merkurius härässä (8.huoneessa)


jupiter härässä (8.huoneessa)
saturnus kaloissa
kuu kaksosissa
venus kaksosissa
mc kaksosissa

enempää en muista.
mitäs tuo muuten tarkoittaa että on noin monta planeettaa 8.huoneessa?

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä, tuolla, sinne

      Olet romanttinen liikkuja. Kenties auto on työasioihin liityvä kulkupeli. Olet syvällinen silloin, kun niin tahdot. Kenties olet yhteydessä "toiseen maailmaan" ja sinulla voi olla kyky "nähdä". Viisaus voi olla yksi kiehtova piirteesi. Ihanteena kenties riippumattomuus. Jotain heittoja näin alkuun.
      Huone 8 on hyvä huone henkisyyteen. Syvyyteen itsessä. Laittoi luultavasti sinut astrologiaan.

    • hbr alternative

      Saturnus seitsemännen huoneen tienoilla voi tuoda estyvyyttä ihmisten kanssa toimimiseen (tärkeät ihmissuhteet tai ihmisten parissa työskentely). Tämä on kuitenkin vain omien rajojesi tiedostamista näissä asioissa, ja voi oikeasti auttaa sinua mitä enemmän ymmärrät käyttää tätä näkemystä hyväksesi. Venus kymmenennen huoneen tienoilla tarkoittaa että näytät paremmalta, tyylikkäämmältä ja haluttavammalta kauempaa katsottuna, ja että tunnet vetoa kaukaisempiin ihmisiin.
      Kahdeksas huone on syvältä olemukseltaan psykologisen hallinnan ja muutoksien (psykologisten sellaisten) huone. Vilkkaan 10:nnen talon kaksoskuun ja 8:nnen talon pässi-auringon yhdistelmä voi olla hyvä kaikenlaisissa business-neuvotteluissa ym, ja Merkurius härässä antaa rauhallisuutta ja arvostamisen tunnetta kommunikointiisi. Oletko liikemies/nainen?

    • eräs selitys

      "mitäs tuo muuten tarkoittaa että on noin monta planeettaa 8.huoneessa? "

      Aurinko, Merkurius, Mars ja Juipter ovat Härässä tai Oinaassa. Härkä ja Oinas ovat vierekkäisiä merkkejä, joten nuo planeetat mahtuvat kaikki kahdeksanteen huoneeseen.

    • siispä...

      Mä olen kiinnostunut näistä jutuista ja jos joku tietää ,kertokoon millanen olen:Synnyin klo 12.55 1.11.

    • siispä...

      Kysyn koska tunnen olevani(ja olenkin sitä) jotenkin erikoinen ihminen ja tapaus.

    • siispä...

      Mikei kukaan tiedä?!

    • siispä...

      Eikö kukaan tiedä?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1449
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1123
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      141
      939
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      165
      890
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      832
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe