Olen mies, jolla on:
aurinko oinas (8.huoneessa)
nouseva merkki neitsyt
mars oinaassa (8.huoneessa)
merkurius härässä (8.huoneessa)
jupiter härässä (8.huoneessa)
saturnus kaloissa
kuu kaksosissa
venus kaksosissa
mc kaksosissa
enempää en muista.
mitäs tuo muuten tarkoittaa että on noin monta planeettaa 8.huoneessa?
Millainen minä nyt sitten olen?
7
219
Vastaukset
- Tässä, tuolla, sinne
Olet romanttinen liikkuja. Kenties auto on työasioihin liityvä kulkupeli. Olet syvällinen silloin, kun niin tahdot. Kenties olet yhteydessä "toiseen maailmaan" ja sinulla voi olla kyky "nähdä". Viisaus voi olla yksi kiehtova piirteesi. Ihanteena kenties riippumattomuus. Jotain heittoja näin alkuun.
Huone 8 on hyvä huone henkisyyteen. Syvyyteen itsessä. Laittoi luultavasti sinut astrologiaan. - hbr alternative
Saturnus seitsemännen huoneen tienoilla voi tuoda estyvyyttä ihmisten kanssa toimimiseen (tärkeät ihmissuhteet tai ihmisten parissa työskentely). Tämä on kuitenkin vain omien rajojesi tiedostamista näissä asioissa, ja voi oikeasti auttaa sinua mitä enemmän ymmärrät käyttää tätä näkemystä hyväksesi. Venus kymmenennen huoneen tienoilla tarkoittaa että näytät paremmalta, tyylikkäämmältä ja haluttavammalta kauempaa katsottuna, ja että tunnet vetoa kaukaisempiin ihmisiin.
Kahdeksas huone on syvältä olemukseltaan psykologisen hallinnan ja muutoksien (psykologisten sellaisten) huone. Vilkkaan 10:nnen talon kaksoskuun ja 8:nnen talon pässi-auringon yhdistelmä voi olla hyvä kaikenlaisissa business-neuvotteluissa ym, ja Merkurius härässä antaa rauhallisuutta ja arvostamisen tunnetta kommunikointiisi. Oletko liikemies/nainen? - eräs selitys
"mitäs tuo muuten tarkoittaa että on noin monta planeettaa 8.huoneessa? "
Aurinko, Merkurius, Mars ja Juipter ovat Härässä tai Oinaassa. Härkä ja Oinas ovat vierekkäisiä merkkejä, joten nuo planeetat mahtuvat kaikki kahdeksanteen huoneeseen. - siispä...
Mä olen kiinnostunut näistä jutuista ja jos joku tietää ,kertokoon millanen olen:Synnyin klo 12.55 1.11.
- siispä...
Kysyn koska tunnen olevani(ja olenkin sitä) jotenkin erikoinen ihminen ja tapaus.
- siispä...
Mikei kukaan tiedä?!
- siispä...
Eikö kukaan tiedä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252114Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921935Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881476Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11464Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241427Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481267Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351139Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731134