On hienoa,että nuori mies on valmis vastuuseen ja työskentelemään yhteisen hyvän eteen. Näin siis Lieksan lehdessä Ville
Todella oli hieno huomata se seikka, että valtuutetulla on käsitys siitä, että on hahmotettava suurenpia kokonaisuuksia ja näpertely ei johda hyvään tulokseen.Todella tuohon seikkaan voinen yhtyä ja sen olen useamman kerran todennut itse myös.
Todella myöskin täytyy tietää mitä saadaan noilla rahoilla aikaan mitä tuo talouskuri saa aikaan ja useinhan on niin, että numerot eivät kerro maallikolle mitä todella saadaan aikaan jollakin sektorilla ja siten tulee kesken vuoden uusia ylityspyyntöjä toisinaan ja joskus laskutukset kuntayhtymistä on laahannut tai muualta joten seuranta on siten ontunut.
Valtuutettu toteaa miten sivistyspuoli on pysynyt raameissa.
Olen kuitenkin siinä suhteessa samaa mieltä mutta kuitenkaan ei voida lähteä sille tielle jos jollakin sektorilla tulee noita ylityksiä niin kaikki asiat eivät ole niin yksiselitteisiä kun pitää noudattaa myös lainsäädäntöä ja siinä sitä sitten tekemistä ja sovittelemista onkin esim sosiaalityössä.
Maaseudun asukkaille ja lapsille varsinkin tulee turvata tuo turvallinen koulu eli koulujen lakkautuksella on saatettu monen lapsen kohdalla se aikaan, että jo esiintyy tuota näiden kirjoitusten pohjalta koulukiusaamista toisaalta siitä olen jo aikoja sanonut lkun lapset joutuvat olemaan kuin silakat suolassa ahtaasti, myöskin pidän huolestuttavana sitä seikkaaa, että rakkaisukeinona vielä pidetään lapsia välitunnin aikana sisätiloissa joten tuollainen seikka on mielestäni terveysriski.
Kuntakeskusteluun ja vaaleissa hyvin moni oli itsenäisen kunnan kannalla ja siitä asiasta lausui nyt Villekin mielipiteensä.
Todella erilaisten toimijoiden rakentava yhteistyö ja maaseutu siinä osana ja elinkeino on meillä mielestäni tae josta myös Ville totesi.
Ongelmana kyllä pidän sitä, että jutun lopussa oli maininta avopuolison työpaikasta ja siinä näen jopa esteellisyyden tulevan kyseeseen toimia lautakunnassa jossa sukulainen työskentelee alaisena .MK
"Valmis vastuuseen"
9
139
Vastaukset
- Pankaboard
Mitenkäs se pankakosken työväestön saunalisä?
Aikanaan asuin pankakoskella sauna oli yhteinen vuorollaan mutta jos olisin halunnut lisävuoron niin siitä olisi pitänyt maksaa heh mutta hulppea oli kämppä jossa pari vessaa mutta vuokra myös, siihen aikaan ei purettu kämppiä ja tarjolla ei ollut kaupunkiin työhön tuleville vuokra asuntoja kuin ostaa omistusasunto, joten eikun hattu kourassa pankkiin.
Tämä ja edellinen viesti ei kuulunut osioon.MK
- Mikäpäs siinä
tulee maksuun lauantaisin ja verottaja ottaa osansa sinunkin sossu kuluihin!
Miten yleensä valtuutetut toimii ja mitä mieltä kyläkouluista ja yleensä kylien elinvoimaisuudesta.Mitä mieltä villen sanomasta ja toimintatavoista, kannatan MK
- kepu peloiss
markkukorpinen kirjoitti:
Miten yleensä valtuutetut toimii ja mitä mieltä kyläkouluista ja yleensä kylien elinvoimaisuudesta.Mitä mieltä villen sanomasta ja toimintatavoista, kannatan MK
eikös ole aika kliseistä. Kyläkoulut pitää lopettaa kannattamattomina. Se siitä.
- Eeeeeeekä
Minä en nyt ymmärrä!
Eihän vaimo ole sukulainen. - Lars Leevi jne
Pohjanmaalla onnistuu sekin.
- jäsenetyt
Politikkojen puheet on tämän palstan tasoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869