sama meno jatkuu aina vaan pidän taukoa tai en
Hanki elämä dhommi
7
107
Vastaukset
- juntti asialla
Oletko harkinnut itse toista ammattikoulututkintoa entisen lisäksi? Siinä voisi olla sinun saumasi "muutokseen".
- vastustamatonbeatle
aiheena oli dhommin elämä tai sen puute. Koulutus perinteisessä mielessä ei auta siihen.
Ehkä d voisi seurata beatlesin jalanjälkiä intiaan. Netistä luopuminen - ehkä myös klassisesta - auttaa ensialkuun
- Dhommi´´
:D Aivan!
Koulutus toisi kyllä vastustamattomallebeatlelle ja muillekin sitä oikeaa järkeä tarkastella asioita muustakin kuin mutu-olosta. - Muutos 2013
On olemassa yksi laitos, joka voi vielä Dhommia auttaa.
KELA - elämässä mukana, muutoksessa tukena!
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf?Open - Musadiggari
Hanki parempia levyjä, vastustamatonbeatle. Voisin vaikka lahjoittaa muutaman.
- Dhommi´´
Hanki elämä on kulunut ja lapsellinen heitto.
Koska palstan popparit eivät osaa sanoa sanaakaan musiikkia koskien, he valittavat siitä että joku elää sinfonioiden ja poplaulujen rankkaamisjärjestyksen suhteen reaalimaailmassa. - HEITTOJEN HEITTO
Hanki kaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770