Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

C 200 CDI A B3-huolto

MR. SMITH

Mitä kaikkea B3-huolto sisältää?

13

10711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vehon karttaja

      En tiedä, mutta tuli sika kalliiksi veholla.
      Mobil1 ESP Formula 5W-30 maksoi 25 euroa/litra.
      Tavallinen hinta muuallao 12 euroa/litra.

    • osamyyjä

      Ostakaa valittajat sellanen auto jota teillä on oikeesti vara pitää...

      • Vehon karttaja

        Vehon laskun perusteella vaikutti, että huolto laskutettiin erikseen ja hultotyöt erikseen lisätyönä. Öljynvaihdolle tuli hintaa 605 euroa.


      • Anonyymi

        Älä ole noin koppava.


    • Ei koskaan enään

      Ei mersua pidä ostaa kenenkään järkevän ihmisen jos meinaa ajaa edullisesti.

      Ennen oli toisin ,nykyisin on mersuissa miljoonia vikoja ja kalliita korjattavia,ei köyhän auto ei.

      Jättäkää mersu uskovaisille korjaukset ja naurakaa noille turaukoille.

      Minäkin nauran maha kippurassa kun nään tai kuulen kun joku kertoo että on huolossa,ai hel,vetti sitä laskua ,kyllä saa noille uskoville nauraa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö....


      • Anonyymi

        Paskapuhetta.


    • Ei koskaan enään

      (Öljynvaihdolle tuli hintaa 605 euroa.)

      Voi hyvä luoja.

      Joko päätit että nyt lähtee mäkeen koko härveli,itse en suostuisi maksamaan edes 50000e autoon tuollaista.

      Ajatella että miten kallista on pitää mersua,kyllä sen pitää olla kallis auto että kannattaa edes öljyä laittaa.

      Kyllä se niin on ,mersu vie kakki rahat jos on luulut tosin,tuolla 605 öljy huololla pitää saada ajaa ainakin 200000km että jotenkin hyvittäisi ,sittenkin kirpaisisi.

      Älkää nyt turaukot maksako ilmaa vaan ajakaa ,jättäkää autot sinne vehoon mätänemään,minä en ainakaan maksaisi jos auto ei olisi vähintään 50000e arvoinen.

    • Korjataan ja korjata
    • Uskovaisen foorumi.
      • En ota edes ilmankaa

        Tämä mersu uskoville kuin hautajaispäivä,yö on nukuttava ja uskoteltava itselleen ,kyllä se osaa tehdä juu kyllä.

        -Totuus kumminkin on täysin toinen,ylihinnoiteltu uskovaisten turapellejen härveli.


    • Elämä on

      Aika kovaltahan tuo 605€ kuulostaa, ei kyllä kerrottu sen tarkemmin mitä öljyjä vaihdeltiin, voihan olla feikkiäkin.

      Itse kuljetin 2006 mallisen E 220CDI A farkun MB:n valtuuttamassa huollossa jossa sielläkin tuntiveloitus 93€/h.

      Vaihdettiin moottoriöljy suodatin, vaihteistoöljyt huuhtelemalla ja vielä peräöljyt, aikaa meni n. tunti ja hinnaksi tuli 330€, moottoriöljynä käytän mobilin 0W-40:stä, autossani ei ole hiukkassudatinta, (litrahinta näytti olevan 13.5€/l)

      Olisihan sitä halpahallista tai tokmannilta saanut alle 9€ litrahintaan mutta ei minun talouteni kaadu (toivottavasti) tuohon n. 30€ jonka olisin säästänyt.

    • Woldemar12345

      Ei kannata huoltoon wehon oveja aukaista,huollot muualla edullisemmat elikkä saman hintaiset kuin muihin merkkeihin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe