Paniikkihäiriö.com / Paniikin loppu

Kaikki kokeiltu

Onko kukaan tilannut kyseistä opasta ja saanut siitä apua?
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Olis kiva kuulla onko jollain kokemuksia.

10

9016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuote2

Minäkin voin kertoa hyviä keinoja paniikkihäiriön selättämiseen luonnollisesti ja edullisesti, palautusoikeudella. mutta voit myös oivaltaa nämä itse ilmaiseksi.

• Kokeiltu

Tilasin kirjan viikko sitten ja luinkin saman tien. Kuulosti tosiaan liian hyvältä, mutta oli pakko kokeilla, enkä kummoista apua siitä saanut. Kirjan sanoma oikeastaan oli että ÄLÄ PELKÄÄ! Siis älä pelkää paniikkia, niin kehosi ei ala tuottamaan adrenaliinia, niin et saa paniikkikohtausta. Tämähän on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, itse ph:ta vuoden verran sairastaneena tiedän. Kirjan kirjoittaja kertoi kokeilleensa myös kaikkea, mutta vasta kun oppi olemaan pelkäämättä, pääsi paniikkihäiriöstä eroon.

• kaikki kokeiltu

Kiitos vastauksesta. Jotain tämän tapaista arvelinkin sen olevan. Tuohan on ihan selvä asia, mutta tosiaan niin paljon helpommin sanottu kuin tehty! Nyt kun sitten vielä keksitään miten olla pelkäämättä niin kaikki on sitten hyvin =)

• Rauha_a

Mitä siinä sanottiin ruokavalion merkkityksestä?

• PaniikkiOn

Tilaappas Kirja BOURNE ; Vapaaksi Ahdistuksesta, siinä hyvä työkirja Paniikkipotilaalle. Maksaa kyllä yli 50 €, mutta on mielestäni sen väärtti!

• 16 + 5

Toi Bournen kirja on kyllä hyvä.

Löysin itse joskus kirjastosta.

• möökö

Itse olen ollut paniikkikoulu -ryhmässä mukana. Koen tiedonsaanniin vähentäneen kohtauksiani ja lieventäneen uuden kohtauksen pelkoani. Taustalla olevia ongelmia ei ole kuitenkaan ratkottu, joten paniikkihäiriö on läsnä ja rajoittaa elämää silti. Koen siltii saaneeni apua.

• minä vaan

Tilasin tuon myös. Olihan siinä hyviä vinkkejä(jotka me pitkään sairastaneet olemme jo itsekkin oppineet)mutta ei se paniikkihäiriötä poistanut. Rahastuksen maku jäi...

• Nutritionist
    • ikää nyt 21v.

Itse nuorempana löysin sivuston nimeltä http://www.anxietyzone.com/ joka auttoi ainakin itseäni paljon. Itse en maksaisi tuommoisesta. Nykyisin kohtauksia tulee ehkä 7 vuodessa, vuosia sitten ne olivat melkein päivittäinen riesa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe