Onko kukaan tilannut kyseistä opasta ja saanut siitä apua?
Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Olis kiva kuulla onko jollain kokemuksia.
Paniikkihäiriö.com / Paniikin loppu
10
9421
Vastaukset
- tuote2
Minäkin voin kertoa hyviä keinoja paniikkihäiriön selättämiseen luonnollisesti ja edullisesti, palautusoikeudella. mutta voit myös oivaltaa nämä itse ilmaiseksi.
- Kokeiltu
Tilasin kirjan viikko sitten ja luinkin saman tien. Kuulosti tosiaan liian hyvältä, mutta oli pakko kokeilla, enkä kummoista apua siitä saanut. Kirjan sanoma oikeastaan oli että ÄLÄ PELKÄÄ! Siis älä pelkää paniikkia, niin kehosi ei ala tuottamaan adrenaliinia, niin et saa paniikkikohtausta. Tämähän on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty, itse ph:ta vuoden verran sairastaneena tiedän. Kirjan kirjoittaja kertoi kokeilleensa myös kaikkea, mutta vasta kun oppi olemaan pelkäämättä, pääsi paniikkihäiriöstä eroon.
- kaikki kokeiltu
Kiitos vastauksesta. Jotain tämän tapaista arvelinkin sen olevan. Tuohan on ihan selvä asia, mutta tosiaan niin paljon helpommin sanottu kuin tehty! Nyt kun sitten vielä keksitään miten olla pelkäämättä niin kaikki on sitten hyvin =)
- Rauha_a
Mitä siinä sanottiin ruokavalion merkkityksestä?
- PaniikkiOn
Tilaappas Kirja BOURNE ; Vapaaksi Ahdistuksesta, siinä hyvä työkirja Paniikkipotilaalle. Maksaa kyllä yli 50 €, mutta on mielestäni sen väärtti!
- 16 + 5
Toi Bournen kirja on kyllä hyvä.
Löysin itse joskus kirjastosta. - möökö
Itse olen ollut paniikkikoulu -ryhmässä mukana. Koen tiedonsaanniin vähentäneen kohtauksiani ja lieventäneen uuden kohtauksen pelkoani. Taustalla olevia ongelmia ei ole kuitenkaan ratkottu, joten paniikkihäiriö on läsnä ja rajoittaa elämää silti. Koen siltii saaneeni apua.
- minä vaan
Tilasin tuon myös. Olihan siinä hyviä vinkkejä(jotka me pitkään sairastaneet olemme jo itsekkin oppineet)mutta ei se paniikkihäiriötä poistanut. Rahastuksen maku jäi...
- Nutritionist
Paniikkihäiriö katoaa alle 24 tunnissa oikealla hoidolla ilman kirjojakin.
http://qmies.blogspot.fi/ - ikää nyt 21v.
Itse nuorempana löysin sivuston nimeltä http://www.anxietyzone.com/ joka auttoi ainakin itseäni paljon. Itse en maksaisi tuommoisesta. Nykyisin kohtauksia tulee ehkä 7 vuodessa, vuosia sitten ne olivat melkein päivittäinen riesa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892