Ateistina tunnistan että Jeesus Kristus

on vapahtaja

ei enään meemit, geenit eikä ympäristö, muoti ja menneisyys eikä suunniteltu suunta tai ajatusmallit sitoo enään.

aina kuin valhe sitoo ja menneisyyden sekä tulevaisuuden ehdollistumiset painaa niin vapahtaja on läsnä

mikä suurempi vastustus niin sitä suurempi vapahtajani kasvaa-ei mikään oppi eikä menneisyys eikä varjo ateistikaan sitoo

Kaikki on jo täytetty-täydellisyys on jo ilmestynyt yli kaiken
paha kasvakoon pahuudessaan ja hyvä niin myös hyvyydessään-Kristuksessa molemmat yhdessä puhdistuu ja vapautuu

Hyvyyden peilissä näkyy pahaa ja pahuuden peilissä näkyy hyvää-yhdessä sinä olet yksi ja täydellinen Kristuksessa, ympäröytynä ja sisäistynä Vapahtajan katseella

pimeydessä ja tyhjyydessä valo ilmaantuu itsestään herran kasvojen edessä aika ollessa pysähdyksissä mutta silti ikuisuus läpäisty yhdessä hetkessä

14

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmellistä miten uskonnon takia tälläisiä höpötyksiä katsotaan sormien läpi. Vaihdetaan Jeesuksen tilalle vaikka "saunatonttu" ja kirjoittajan mielenterveyttä epäiltäisiin heti.

      • The Real Jesus

        No kirjoittajan mielenterveyden epäilemiseen ei tarvita yhtä ainutta saunatonttua. Eihän tuossa tekstissä ole järjen hiventäkään, ei sisällöllisesti, eikä kieliopillisesti.


    • m aitoparta

      singulirateetissa kaikki on yhtä ja kaikkialla
      tulevaisuus on ikäänkuin menneisyydessä

      Valkoparta....
      21.2.2013 22:18
      0
      Todella mielenkiintoinen 2 tunnin esitelmä. Suosittelen.
      http://vimeo.com/11005286

      rakkaudella

    • 123erf

      Ehkä typerin tapa ampua itseään jalkaan on väittää olevansa ateisti ja sen jälkeen itse tunnustaa olevansa puuropäisemmän laidan teisti.

    • Google-kääntäjä tuottaa yllättävän luettavaa suomea...

    • vedet viiniksi

      Kiitos Herra! Hän tosiaan vapauttaa kaikki maallisista sidoksista ja opeista-vapahtaja opettaa jopa puhumaan kielillä antaen tulevaisuuden ja menneisyyden
      veden päällä kävely ja vesikin muuttuu viiniksi
      kaikki Jeesus Kristuksen sovittajan ja vapahtajan nimessä

      näin kävellään viinin päällä ja viini muuttuukin vedeksi ja tämä kaikki kieli tuntee ja tunnistaa
      Halleluja
      Jeesuksen nimessä!!!!

      • 234rf

        Kirjoittamisesi näyttää siltä että on tullut tuota viiniä nautittua pikkasen liikaa.


    • Sepä Se

      " tunnistan että Jeesus Kristus - ei enään meemit, geenit eikä ympäristö, muoti ja menneisyys eikä suunniteltu suunta tai ajatusmallit sitoo enään."


      Avaaja uskoo nimimerkissään olevansa Vapahtaja ,ja puhuu sekavia. Eli Hän on Vapahtaja.

    • Jeesus ei ollut uskovainen eikä ateisti, eikä hän vapauta maailmaa synneistä

      Hän opetti, että jokaisen on itse vapautettava itsensä, materiasta kehityksen kautta syntyneestä egosta joka pitää ihmismieltä hallussaan, ja on kaiken pahan alku ja juuri
      Tuo ego sielu on sama kuin psykologinen perimämme, eli perisynti, jonka takia ihminen joutui ulos paratiisitilasta

      Jeesus yritti opettaa, että miten ihminen palaisi tuohon paratiii
      tilaan takaisin, joka oli uskontojenkin tavoitteena, mutta aikojen saatossa muuttunut sielun ikuistamisen opiksi, sillä se takaa uskontojen vallan ihmismieleen

      Joten kristinusko on se Jeesuksen ennustama antikristus joka tulee hänen jälkeensä ja hallitsee hänen nimissään maailmaa
      Historia osoittaa että tämä on totuus

      • PölhöKustaa

        Ei muut ku ne moneen kertaan pyydetyt todisteet sieltä historiasta kiitosh.

        Ps.Mikä on se oikea päättäkää se ny ensin ja palataan sit asiaan.


    • eivapauduelleisidott

      Kiitoksia Jeesus uhrauksestasi!!
      Kiitoksia!
      Mitä kovempi vastustetaan ja vainotaan niin sitä voimakkaampi Vapahtaja Jeesus Kristus kasvaa sisällämme!
      Jeesus Kristus on puhdas, hyvä ja oikeudenmukainen
      Kiitos Herra Jeesus!

      Vapahtaja on kaiken kuningas!!!

    • KiitosHerraJeesus

      Jeesus on Vapahtaja, Jumalassa Pyhän Hengen kautta

      rukoillessa jonkun puolesta tämä ei vapaudu ellei ole sidottu-mutta mitä enempi sidottu niin sitä suurempi vapautuminen tapahtuu
      Vapaudesta tulee vapauden puute ja vapauden puute tulee vapaus

      Herrassa he jotka ovat suurenevat olevaisuudessaan ja he jotka eivät ole pienenevät olevaisuudessaan-yhdessä ja erikseen, vuorotellen ja samanaikaisesti
      Herra vapahtaa hyvät hyvyyteen ja pahat pahuuteen-vapaat sekä sidottuja jokaisessa
      saa haluamansa Kaikessa, Vapahtajan kautta

      Kaikki mikä on on Herran ja Pojan nimessä rukoillaan osan siitä kaikesta johonkin-se jotain viedään jostain/joltain ellei Herra tyhjästä luo.
      Näin Herrassa eläviä ovat etuoikeutettuja-mutta näin myös äärettömän suuren vastuun alaisina

      mikäli katso maailma tilastojen kautta niin tilastot muuttuvat mahdottomiksi normaalin käsityksen mukaan.
      Siellä Herrassa missä tilastot oireilee niin Jeesus Vapahtajana on voimakkaasti läsnä uskovien kautta.

      Tästä syystä uskovia tullaan vainomaan ja ihmisiä ei sallita ostaminen eikä myyminen ilman maallisen vallan merkkiä, niin kuin Raamatussa profetoidaan

      Kiitos Jeesus Kaikkeuden Vapahtaja!!!

    • suomi24kinonraato

      siellä missä raato sinne korppikotkat kokoontuvat

      • "siellä missä raato sinne korppikotkat kokoontuvat "

        Niin, korppikotkat ovat hyödyllisiä eläimiä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe