http://ekstrabladet.dk/flash/kongelige/udenlandskekongelige/article1924338.ece
Vastaukset 13
- ImuriTar
Saako rva Kuningatar likaisen työn lisää myös?!
Silvia on tehnyt valituksen monesta lehdestä, lehdistä jotka julkaisi tuo satiirisen volakuvan. Silvia loukkaantui.
http://www.expressen.se/nyheter/drottning-silvia-anmaler-flera-tidningar/
http://www.expressen.se/nyheter/experter-domer-ut-hovets-forklaring/
http://www.expressen.se/kultur/konst-och-juridik/- tavistäti
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Miksi kuningatar siitä närkästyy. Juuri näin hän on menetellyt pyrkien lakaisemaan maton alle isänsä natsiasiat ja kertonut natsijutuista vasta painostuksen alla jokunen vuosi sitten.
- samavaan
Lisäyksenä Kallen huorareissut ja mafiosoyhteydethän tiedetään ihan yleisesti.
- tasapuolistako
Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!
- ---------
tasapuolistako kirjoitti:
Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!
Eikä Silvia itse ole koskaan ollut natsi. Jos Silvian isä on ollut natsi, se ei missään nimessä tee Silviasta natsia. Sitä paitsi Silvia on itse sanonut, ettei tiennyt isänsä olevan natsi kuin vasta jokin aika sitten. Media on julma ja haluaa vain loukata Silviaa. Ja vaikka Silvia olisikin tiennyt aina isänsä olevan natsi, kuinka moni siitä julkisesti edes puhuisi? En minä ainakaan pitkin kyliä huutelisi, että isäni olisi ollut natsi!
- mitässitten?
tottakai se käy vieraissa!niinhän tekee miehet muutkin.
- varmasti ahdistavaa!
Onneksi kukaan ei ole vastuussa vanhempien teoista. Kaikki asiat ei ole julkisia!Onneksi!
- eipeittelyä
Niimpä, mutta Ruotsin kuningatar on aivan eri asia kuin tehtaansussu, jonka isä voi olla vaikka mahtavin natsi!
Lisäksi kuningattaren tulee rehellisesti kertoa myös kansalle pääelättäjilleen taustansa, mutta eipä ollut eukolla munaa siihen.
- juu u
Eis silvia puhunut telkussa et oli mennyt vuosia kun asioita tutkittiin ja selvitettiin? hieno ja hyvä ihminen silvia on
- estevictuuria
Moni kakku päältä kaunis!Silviakin pelkkää kauneuskirugin suorittamaa naaman kiristystä, silikonia ja ylimeikkausta. Siinä todella kaunis ihminen!
- älä marise
vanhetessaan moni julkkis menee kohotteleen . ei se rumenna ihmisen sisäistä kauneutta
- Jjkjbvkk
Kalle Kustaan äidin isä, eli hänen isoisänsä oli Carl Eduard Sachsen-Coburg-Gothan prinssi ja kuningatar Victorian pojan poika. Niin hän oli todellinen luuseri ja mm natsipuolueen jäsen ja natsisaksan punaisenristin PJ, joka osallistui mm kehitysvammaisten teloituksiin. Natsi verta virtaa ruotsin kuninkaallisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran73754Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?143733- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47644Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25643Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624- 40574
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20493Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27486- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee401448Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420- 30406
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384
En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii34372Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan59372