Kuninkaallista työn aherrusta Ruotsissa...

minimipalkkako

13

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImuriTar

Saako rva Kuningatar likaisen työn lisää myös?!

• tavistäti

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Miksi kuningatar siitä närkästyy. Juuri näin hän on menetellyt pyrkien lakaisemaan maton alle isänsä natsiasiat ja kertonut natsijutuista vasta painostuksen alla jokunen vuosi sitten.

• samavaan

Lisäyksenä Kallen huorareissut ja mafiosoyhteydethän tiedetään ihan yleisesti.

• tasapuolistako

Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!

• ---------
        tasapuolistako kirjoitti:

Miksi Silvia laitetaan tilille isänsä asioista? Kuva on todellakin törkeä! mietippä omalle kohdallesi!

Eikä Silvia itse ole koskaan ollut natsi. Jos Silvian isä on ollut natsi, se ei missään nimessä tee Silviasta natsia. Sitä paitsi Silvia on itse sanonut, ettei tiennyt isänsä olevan natsi kuin vasta jokin aika sitten. Media on julma ja haluaa vain loukata Silviaa. Ja vaikka Silvia olisikin tiennyt aina isänsä olevan natsi, kuinka moni siitä julkisesti edes puhuisi? En minä ainakaan pitkin kyliä huutelisi, että isäni olisi ollut natsi!

• mitässitten?

tottakai se käy vieraissa!niinhän tekee miehet muutkin.

• varmasti ahdistavaa!

Onneksi kukaan ei ole vastuussa vanhempien teoista. Kaikki asiat ei ole julkisia!Onneksi!

• eipeittelyä

Niimpä, mutta Ruotsin kuningatar on aivan eri asia kuin tehtaansussu, jonka isä voi olla vaikka mahtavin natsi!
        Lisäksi kuningattaren tulee rehellisesti kertoa myös kansalle pääelättäjilleen taustansa, mutta eipä ollut eukolla munaa siihen.

• juu u

Eis silvia puhunut telkussa et oli mennyt vuosia kun asioita tutkittiin ja selvitettiin? hieno ja hyvä ihminen silvia on

• estevictuuria

Moni kakku päältä kaunis!Silviakin pelkkää kauneuskirugin suorittamaa naaman kiristystä, silikonia ja ylimeikkausta. Siinä todella kaunis ihminen!

• älä marise

vanhetessaan moni julkkis menee kohotteleen . ei se rumenna ihmisen sisäistä kauneutta

• Jjkjbvkk

Kalle Kustaan äidin isä, eli hänen isoisänsä oli Carl Eduard Sachsen-Coburg-Gothan prinssi ja kuningatar Victorian pojan poika. Niin hän oli todellinen luuseri ja mm natsipuolueen jäsen ja natsisaksan punaisenristin PJ, joka osallistui mm kehitysvammaisten teloituksiin. Natsi verta virtaa ruotsin kuninkaallisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe