Virtuaalitalleista

Suokki-Fani<3

Olisiko jollain antaa oma talli minulle? Minulla on ollut jo kauan unelmana saada oma virtuualitalli, mutta en ole vielä saanut sitä. Olen todella aktiivinen ja luotettava. Minulla on TODELLA paljon kokemusta, sillä minulla on nytkin kaksi omaa hevosta. Jos sinulla on tarjota talli, laitatko sen osoitteen tänne niin voin käydä katsomassa sitä. Voit myös pyytää minun sähköpostiosoitetta.
Tai löytyisikö sinulta Suomenhevosia myynnistä?
Ystävällisin terveisin: Suokki-Fani

5

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokki-Fani<3

Oho, tuli kaksi kertaa sama viesti. :-)

• katherine__

Virtuaalitalli on melko helppo tehdä ihan itse :)
      Usein se onkin paras tapa, sillä silloin saat juuri sellaisen tallin kuin haluat.

Ilmaiset nettisivut voi tehdä esimerkiksi osoitteisiin
      www.weebly.com
      www.suntuubi.com

• Suokki-Fani<3

Okei. Kokeilin tehdä virtuaalitallin. Se onnisti ihan hyvin, mutta on vielä kesken. Tallilla on vain etusivu, kuvagalleria, keskustelufoorumi ja vieraskirja. Olisin halunnut sellaisen, jollainen monella muullakin on. Niin sen takia haluaisinkin valmiin tallin. Tässä on tallini osoite: tallihulmuharja.suntuubi.com Se on siis vielä kesken, eikä se ole minusta kovinkaan hyvä. Tiedättekö edes sellaista ihmistä, joka osaisi tehdä hienon tallin?

• Suokki-Fani<3
        Suokki-Fani<3 kirjoitti:

Okei. Kokeilin tehdä virtuaalitallin. Se onnisti ihan hyvin, mutta on vielä kesken. Tallilla on vain etusivu, kuvagalleria, keskustelufoorumi ja vieraskirja. Olisin halunnut sellaisen, jollainen monella muullakin on. Niin sen takia haluaisinkin valmiin tallin. Tässä on tallini osoite: tallihulmuharja.suntuubi.com Se on siis vielä kesken, eikä se ole minusta kovinkaan hyvä. Tiedättekö edes sellaista ihmistä, joka osaisi tehdä hienon tallin?

Siis osoite on: www.tallihulmuharja.suntuubi.com

• Suokki-Fani<3

Olen pahoillani, mutta talli on lopettanut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      338
      7466
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4839
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3235
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3127
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2026
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      154
      1921
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      221
      1844
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1607
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1568
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1488
    Aihe