Virtuaalitalleista

Suokki-Fani<3

Olisiko jollain antaa oma talli minulle? Minulla on ollut jo kauan unelmana saada oma virtuualitalli, mutta en ole vielä saanut sitä. Olen todella aktiivinen ja luotettava. Minulla on TODELLA paljon kokemusta, sillä minulla on nytkin kaksi omaa hevosta. Jos sinulla on tarjota talli, laitatko sen osoitteen tänne niin voin käydä katsomassa sitä. Voit myös pyytää minun sähköpostiosoitetta.
Tai löytyisikö sinulta Suomenhevosia myynnistä?
Ystävällisin terveisin: Suokki-Fani

5

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suokki-Fani<3

Oho, tuli kaksi kertaa sama viesti. :-)

• TeeSeItse(:

Voithan itsekin tehdä tallin, esim weeblyllä. Se oon ilmainen (:

• Suokki-Fani<3
        TeeSeItse(: kirjoitti:

Voithan itsekin tehdä tallin, esim weeblyllä. Se oon ilmainen (:

En saa siltikään mieleistä talliani... :-(

• TeeSeItse(:
        Suokki-Fani<3 kirjoitti:

En saa siltikään mieleistä talliani... :-(

Hiljaa hyvää tulee, hiljaa hyvää tulee. Harjoittelemalla tulee mestariksi!
        Eli mieti millasta tallia oikeasti haluat, plärää muiden tallien sivuja läpi. Hanki aluksi vain muutama hevonen ja niille hoitajat.
        Mitä jos perustaisit tallin jonkun kanssa? Onko vaikka joku IRL kamu, kirjekamu, joku luotettava nettikamu? Mieti vaihtoehtoja, et kuitenkaan lopulta ole tyytyväinen toisen vanhaan talliin. Tai etsi talli, joka tarvii lisää ylläpitäjiä, anna itsellesi aikaa miettiä. Itse saat tehtyä itsellesi parhaimman!

• Suokki-Fani<3
        TeeSeItse(: kirjoitti:

Hiljaa hyvää tulee, hiljaa hyvää tulee. Harjoittelemalla tulee mestariksi!
        Eli mieti millasta tallia oikeasti haluat, plärää muiden tallien sivuja läpi. Hanki aluksi vain muutama hevonen ja niille hoitajat.
        Mitä jos perustaisit tallin jonkun kanssa? Onko vaikka joku IRL kamu, kirjekamu, joku luotettava nettikamu? Mieti vaihtoehtoja, et kuitenkaan lopulta ole tyytyväinen toisen vanhaan talliin. Tai etsi talli, joka tarvii lisää ylläpitäjiä, anna itsellesi aikaa miettiä. Itse saat tehtyä itsellesi parhaimman!

Selvä ja kiitos! Sain hyviä ideoita. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      346
      4038
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3620
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      6
      2335
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1724
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1678
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1369
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      111
      1040
    8. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1000
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      895
    10. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      7
      848
    Aihe