Olen juuri laittanut kiljut käymään 1.5l limupulloon. Se on kait ilmatiivis kun korkki on kiinni eli räjähtääkö se kohta? Ainakin kun luin näitä niin varoiteltiin,että se voi räjähtää kun pullo on ilmatiivis. Voinko ottaa korkin pois jos on hirveät paineet pullossa? Sitten jos sen ottaa pois varoiteltiin taas,että osa alkoholista muuttuu etikaksi jos pitää pulloa avonaisena. Pitäisikö porata pieni reikä korkkiin?
Vastaukset 3
- pikkulintu puhelee
Perinteistä luuserin touhua. Ainoastaan paatuneet alkoholistit ja rikolliset valmistajat jotain niin groteskia kuin kiljua. Me todelliset elämässä menestyneet olutharrastajat emme moisiin sorru vaan juomme oluista uljainta, siis Pirkka olutta. Se on todellinen voittajan olut.
- kiljuaja
Vaikea minun on juoda mitään pirkka olutta,kun olin pieni äitini sanoi,että kun olet iso älä sitten osta alkoholijuomia. Tätä olen noudattanut koko elämäni.
- Ale112uu
Pontikka on parempaa t:Nilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718