Lisko

gekko

Moi!
Olen 12v tyttö, ja olen suunnitellut pitkään hankkivani liskon. On lemmikkikokemusta, mm. kissoista,koirista ja jyrsijöistä. Harrastukseni eivät vie viikosta pois paljoa, yhteensä ainoastaan 4 tuntia, joten liskon hoitamiseen yms jää rutkasti aikaa. Kaverini perheellä on neljä liskoa, heiltä voin pyytää tarvittaessa apua. Olen ajatellut ensiliskoksi leopardigekkoa.
Minulla olisi vielä tosin pari kysymystä....
- Missä lämpötilassa jauhomadot tulisi säilyttää? Eikös ne kehity kuoriaisiksi lämpimässä? (korjatkaa jos olen väärässä)
- Entäs sirkat?
-Pitääkö gekolla olla lajitoveri?
- Onko teillä liskoa? Kertokaapas hyviä ja huonoja puolia.

Kiitos jo etukäteen :3

3

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LIKSOFANI 03

      EI KANNATA OTTAA LISKOA NE ON TYHMIÖ MULLA ON LIKSO JASE LÖYHKÄÄ KÄRPÄSEN KAKALTA JA SE PUREE JA ON ILKEE MUUTENKI JA
      MUUTENKI OOT LIAN NUORI NAPPAAMAAN LEOPARDI KEKKOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KATSOTAAN UUDESTAAAN SITTEB 50 VUODEN PÄÄATÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • LIKSOFANI 03:sen vihaaja

        Ei liskoissa mitään vikaa oo!


    • xenaari

      Suosittelen sivustoa www.herppi.net
      sieltä löytyy vastaukset kysymyksiisi ja ihmisiä joita kiinnostaa auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe