Vai löytyykö oikeasti postimerkkeilijä joka väittää repäsevänsä 200 kiloa penasta?
Ootteko kaikki kynäniskoja?
5
140
Vastaukset
- kaikkea näkee
Nyt olet ilmeisestikin eksynyt väärälle palstalle. Voimamiehille ja -naisille on omansa .
- aihekeräilijä
Onhan postimerkkeilijöillä myös perhossarjoja, jouita tapaa etupäässä aihekerääjiltä. Mulllakin on satoja jos ei tuhansia perhosenkuvia kansiossa.
- Stereotypottaja
Kysymys on varsin aiheellinen, koska postimerkkeilijä mielletään usein stereotyyppiseksi hinteläksi kukkakepiksi. Jos on olemassa vahvoja postimerkkeilyä harrastavia MIEHIÄ niin ilmoittautukoon täten NYT!
- ei kantsii yleistää
Kyllä mulla ainakin voimia piisaa, kun vetelen metsästä paksuja hirsiä polttopuuksi. Tukkisaksilla vaan kunnon ote toisesta päästä ja mennään niin että lumi vaan kahisee. Painoa on 111kiloa ja pituutta 187sm. Ei tarvii sitten illalla enää kahvakuulien kanssa pelata. Postimerkkejä mulla on kymmeniätuhansia. Niity on miltei maailman joka kolkasta.
- Massankerääjä
Ei mene kaks markkaa penkistä ei, myönnetään. Paras tulos on jäänyt 135 kiloon, täytyyhän sitä jättää herkkyyttä pinsettien käsittelyyn;-) Ei voimailu ja filatelia sulje toisiaan pois millään tavalla, eikä urheilu ja henkisemmät asiat yleensäkään. Historia vaan kiinnostaa minua ja postimerkeistä saa paljon tärppejä etenkin lähihistorian tapahtumista. Näin minä sen näkisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446