Minkäs ikäisiä Hannan musaa diggaavia täält löytyy? Mä ite 22 vee..
Ikänne?
18
1236
Vastaukset
- minä
26-vuotias.Taitaa Hannalta löytyä aika monen ikäisiä faneja..
- mie
18 vuotias
- mia
mie kirjoitti:
18 vuotias
oon 48 vee
- Jonsku
mia kirjoitti:
oon 48 vee
12-vuotias tyttö
- masie
Jonsku kirjoitti:
12-vuotias tyttö
30 ja risat!;=)
- miiie
masie kirjoitti:
30 ja risat!;=)
löytyy kyl monenikäsiä.. :)) oon ite 16v..
- gimmelisti
Oon 12!
- muori
paras laulaja kautta aikojen olen 67v muori ja meno on kovaa ja ostin levyn heti kun se ilmestyi. kyllä se saa vanhan jalankin vipattamaan:)
- pia
mie oon 12-vuotias hannan fanittaja!!!
- nainen
36-vuotias Hanna fani olen.
- mies
Todella hyvä ääni tytöllä!!! OLEN 35 vee..
- cowgirl
... itse olen 32v. Arvasin, että Hanna pärjää, joten myönnän äänestäneeni Jania finaalissa.
Hanna on pitkästä aikaa ensimmäinen suomalainen naisartisti, jolla on kansainvälisesti uskottava kielitaito. Tarkoitan tällä sitä, että Hannan laulaessa ei kuule, että hän on suomalainen (vrt. Sani tai Tarja Turunen, VAIKKA olenkin myös Nightwish-fani).
MAHTAVAA, HANNA!!!!!!! :-) - hanna_fan_89
oon 14 melkein ´15
- olen
19-vuotias,ja diggailen kovasti
- juu-u
44 v.
- Ansq
18v.
- hanski
miä on 10 wee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009