Autossa yhdistyvät katumaastureiden ja nopeiden turbo-Volvojen parhaat puolet. Virityssoftalla saa sitten tehoa lisää, halutessaan. Kakkosautohan tämä luonnollisesti on, tiloiltaan aika pienki kuitenkin.
Volvo v40 Crosscountry AWD T5
46
5182
Vastaukset
- Volvo, hyvä auto
Juu monessa testissä kehuttu juuri tuota v40 crosscoyntry neliveto T5:sta kuulemma hyvä ajaa ja voimallinen yhdistelmä yhdistyy hyvään nelivetoon
hieno tekele kyllä tuo v40 sehän on volvon nykyinen helmi kun tekivät tuommoisen hatspakin :)
pienemmät autot alkavat myydä hyvin - mitähän koitat vetää
mitähän katumaasturia tuossa on ja oletko varma että pelkällä lastulla saa juurikaan lisää puhtia? Harvalla yli 50ke auto on kakkosauto.
- ostelija.
saatanpa ostaa päräyttää tuommosen ihan ykkösautoksi. Tommonen pienempi auto on ihan näppärä, varsinkin kun ei tarvi koko sukua tahi muuttokuormia kokoajan kuskata paikasta toiseen. Egon kanssakaan ei tule ongelmia...
Verokohtelun takia tuo ei tietenkään ole mikään järkiostos, mutta eipähän sitten tule samanlaista vastaan jokapäivä...... Paitsi, että kun otan persuuksista merkit pois, niin samaltahan tuo näyttää ku D2:-))- Volvo-korsto
Osta pois, suosittelen. Hiukan paremmasta maavarastakin on hyötyä. Moottori ja automaatti varsinkin S-asetuksilla luovat aikas kivan yhdistelmän.
Mutta: varaudu sitten siihen että bensa (ja nimenomaan 98!) maistuu...
Nopeahan auto on, mutta jo Volvon virallista virityssoftaa kaipaan. - Volvolla loput
Volvo-korsto kirjoitti:
Osta pois, suosittelen. Hiukan paremmasta maavarastakin on hyötyä. Moottori ja automaatti varsinkin S-asetuksilla luovat aikas kivan yhdistelmän.
Mutta: varaudu sitten siihen että bensa (ja nimenomaan 98!) maistuu...
Nopeahan auto on, mutta jo Volvon virallista virityssoftaa kaipaan.Todella hyvä auto, tässä Volvossa neliveto on todellakin tilanteen tasalla. Yliahtotoiminto takaa sen että ohitukset sujuvat asianmukaisesti. Automaatti toimii nykimättä.
Huonoa on kulutus jos yhtään haluaa nautiskella. Eikä hintakaan pikkuautoksi aivan mitätön ole, kunnon varusteilla kuusikymppiä kustantaa. Mutta elämä on...
- lukija.
kivireeksi haukkuivat tuon uudessa Tuulilasissa (D4 & T5)
- koeajolle siitä
makuasioitahan tuo jousitus on. itse pidän napakasta jousituksesta varsinkin terhakammassa autossa, toiset tykkää lilukoista.
- Volle Miäs
Ja Tekniikan Maailmassa alusta sai paljon kehuja...
- naurettava auto!
Naurattaa koko turhake. Mikäs maasturi tuo on kun vasta huippumallissa on neliveto, muut etuvetoja? Ja maavaraa 2 cm lisää, pah. Ahdas sisältä, muovinen, semmonen aasialaismakuun tehty. Ja hintaa kamalasti, ja alahelmoissa rumaa mustaa muovia.
Turhakkeiden turhake.- säälittävää kateutta
Niin otappas poika rauhassa, ei se mikään katumaasturi olekkaan, vaan tehokas nelivetoinen auto talviseen pohjolaan.
Jos se on sinun vartalollesi ahdas ja luonnekkin vaatii suurempaa autoa, niin onhan niitä markkinolaa vaikka kuinka paljon.
Ei oikein aukea tuollainen turka itku jos joku auto ei miellytä, ei sun ole sitä pakko hankkia ja tuskin on varaakaan. Ja "rumaa mustaa muovia helmoissa", eikö se olekkin monen toive ettei tarvitse pelätä maalattujen puolesta, maalattujakin löytyy monesta Volvon mallista.
- Volvo, hyvä auto
Niin juuri eihän se maasturi olekkaaan mutta volvolla cross coyntry ei tarkoittakkaan että se olisi maasturi vaan sitä vaan että se on nelivetoinen korkeammalla maavaralla oleva auto
XC mallit ovat taas melkeinpä maastureita tai maastoon oikein hyvin soveltuvia (no tietysti xc70 on vähän eri mutta oiva auto sekin vähän vaikeammassa maastossakin)
Eli kantsii ottaa selville mitä mitkäkin merkinnät tarkoittavat eihän se cross coyntry tarkoita volvolla sitä että se olisi maasturi ja taas varmaan joku audityyppi provoilemassa :) ja sen lisäksi köyhien höpinöitä että on muka kallis osta sää vaan joku Fiat se ei oo ainakaan kallis mutta ei laadukaskaan :)- Volvo-korsto
Juurikin näin. Ei ole maasturi mutta maavaraa hiukan normaalia enemmän, siitä on auraamattomilla teillä hyötyä! Ja mikä parasta, auton painopiste alhaalla, eli on huomattavasti parempi ajaa kuin esim. XC 60. Tällä autolla voi mutkiin ajaa lujaa, järjellisyyden rajoissa tietenkin. Moottori (T5), automaatti ja neliveto -yhdistemä mielestäni parasta mitä Volvo tarjoaa tänä päivänä.
- XC 60 D5
Volvo-korsto kirjoitti:
Juurikin näin. Ei ole maasturi mutta maavaraa hiukan normaalia enemmän, siitä on auraamattomilla teillä hyötyä! Ja mikä parasta, auton painopiste alhaalla, eli on huomattavasti parempi ajaa kuin esim. XC 60. Tällä autolla voi mutkiin ajaa lujaa, järjellisyyden rajoissa tietenkin. Moottori (T5), automaatti ja neliveto -yhdistemä mielestäni parasta mitä Volvo tarjoaa tänä päivänä.
Ajoin ko auton ja hyvähän se oli, mutta ei kyllä voi verrata XC60 eikä pidäkään.
Kova & matala alusta, huomattavasti äänekkäämpi. Minusta XC merkintä ei tee oikeutta mallille. Voisi olla vaikka RXC tai jotain. XC 60 on kunnon SUV 22cm kahluusyvyydellä ja todella hyvä maantiellä, kuin mutkatielläkin :-) Ei oo yxkään audi tai bemarikuski vielä kusettanut...., vielä Polestar softalla menee kuin ihmisen mieli.
Mielestäni paras alusta volvoissa ikinä, kun ottaa mittapuuksi mukavuuden ja jämäkkyyden suhteen. Kaukana se V40 urheiluautosta on kumminkin, niinkuin wanna
be auditkin. Ihmettelen suuresti, miksi nykyään kaikki perhekoslat pitää myydä urheilullisuudella, urheilualustalla jne 40" sarjan renkailla näille paskoille teille.
Taas talven polanteet ja routakuopat opetti. Mukavuudesta tinkimättä mennään! - Volvo-korsto
XC 60 D5 kirjoitti:
Ajoin ko auton ja hyvähän se oli, mutta ei kyllä voi verrata XC60 eikä pidäkään.
Kova & matala alusta, huomattavasti äänekkäämpi. Minusta XC merkintä ei tee oikeutta mallille. Voisi olla vaikka RXC tai jotain. XC 60 on kunnon SUV 22cm kahluusyvyydellä ja todella hyvä maantiellä, kuin mutkatielläkin :-) Ei oo yxkään audi tai bemarikuski vielä kusettanut...., vielä Polestar softalla menee kuin ihmisen mieli.
Mielestäni paras alusta volvoissa ikinä, kun ottaa mittapuuksi mukavuuden ja jämäkkyyden suhteen. Kaukana se V40 urheiluautosta on kumminkin, niinkuin wanna
be auditkin. Ihmettelen suuresti, miksi nykyään kaikki perhekoslat pitää myydä urheilullisuudella, urheilualustalla jne 40" sarjan renkailla näille paskoille teille.
Taas talven polanteet ja routakuopat opetti. Mukavuudesta tinkimättä mennään!Joo, hieno auto neliveto XC60 on, mullakin on sellainen / mulla on sellainenkin... Silti V40 T5 AWD on parempi ajettava mielestäni, XC60 on raskas auto ja puskee mutkissa. Alusta on XC60-Volvossa hieno, myönnän. En tosin V40 T5 AWD:n alustaa mitenkään epämukavana pidä, ja auto kyllä on lähes äänetön matka-ajossa.
PS. Olisi kiva kuulla V60 D6:n (toivottavasti onnellisten) omistajien kommentteja autostaan. Oliko odottamisen ja seitsemänkympin hinnan väärti?
Kevättä kaikille volvisteille!
- naurettava peli
Hah, mikä maasturi? Maavara onneton, bensarohmu vitoskone antiikkisella mehumaijatomaatilla, ahtaammat sisätilat kuin Nissan Micrassa ja hintaa Mersun verran. Rumat muovihärpäkkeet helmoissa.
Kuka hullu tuota ostaisi?- olet rahaton nolo
No, ei ole maasturi, vaan hieman korkeammalla maavaralla oleva nelivetoinen henkilöauto pojhjolan olosuhteisiin. Toimivalla automaatilla ja nelivetojärjestelmällä jota on kehuttu alan lehdissä. Jos haluaa isomman auton niin ostaa isomman!!
Laatu ja tehot maksaa. Muovihelmat ovat käytännölliset ja makuasiat. - maija mehu
Niissä mehumaijaautomaateissa on se hyvä puoli että ne kestää jopa yli 150tkm, toisin kuin nämä ihanat deeäsgeet.
- voi poloisia
maija mehu kirjoitti:
Niissä mehumaijaautomaateissa on se hyvä puoli että ne kestää jopa yli 150tkm, toisin kuin nämä ihanat deeäsgeet.
No sun ei ainakaan kannata kantaa murhetta sellaisesta autosta johon sulla ei ole varaa. Kyllä me toimeentulevat tiedämme mitä haluamme ostaa.
- No niin
voi poloisia kirjoitti:
No sun ei ainakaan kannata kantaa murhetta sellaisesta autosta johon sulla ei ole varaa. Kyllä me toimeentulevat tiedämme mitä haluamme ostaa.
Se automaatti on ihan tiedoksi vain kaksikytkinvaihteisto eli toiminnaltaan samanlainen kuin dsg, kestää vain paljon pidempään. Mielestäni ei ole antiikkista nähnytkään. Samanlainen kuin audeissa mersuissa yms. Ole hyvä ja ota selvää ennen kuin lähdet kirjoittelemaan. Osta sinä vaan se micra kun ei muuhun ole varaa, se jos joku on antiikkinen.
- muistelija.
No niin kirjoitti:
Se automaatti on ihan tiedoksi vain kaksikytkinvaihteisto eli toiminnaltaan samanlainen kuin dsg, kestää vain paljon pidempään. Mielestäni ei ole antiikkista nähnytkään. Samanlainen kuin audeissa mersuissa yms. Ole hyvä ja ota selvää ennen kuin lähdet kirjoittelemaan. Osta sinä vaan se micra kun ei muuhun ole varaa, se jos joku on antiikkinen.
T5:n automaatti ei ole kaksoiskytkimellä.
- toimii taatusti
muistelija. kirjoitti:
T5:n automaatti ei ole kaksoiskytkimellä.
Geartronic kuusi pykälää, kelpaa myös vetämiseen.
- Sestiiikki
Volvon v40 on vaan pirun pieni auto. Istuin siinä viikonloppuna ja ahdasta on. Tilasin viikonloppuna s60 d4 kun se on sisustaltaan niin paljon tilavampi ja laatu on s60 volvossa vielä vähän eri luokkaa kun pikkuveljessään. Mutta niin kai on tarkoituskin.
- Cumshottedanal
Kiinnitin huomiota volvo v40 sisustaan nahkaverhoilun osalta. Nahka on paljon kovempaa ja ei niin hyvää nahkaa kun v70/s60 joissa nahka on pehmeää. V40 on myös kovin muovisen oloinen ja jotenkin kun katsoo vaihdekeppiä ja kohelautaa niin mieleen tulee vain pikkuauto niinkuin v40 onkin. Aina se vaan menee niin että pieni auto ei ole niin hyvin ja laadukkaasti tehty kuin isommat mallit. Niin se on mersullakin kun katsoo c sarjaa niin muovisuus paistaa sisätilaista verratuna isoveljeensä e mersuun. Sama on 3 sarjan bemarissa vaikka olis varusteltu auto niin laatu ei ole lähelläkään 5 sarjan edes perusmallia. Noi isommat autot on vaan aina lähtökohtasesti laadukkaampia eikä sisällä muovia sisällä niin paljoa.
- S60 on paras
Cumshottedanal kirjoitti:
Kiinnitin huomiota volvo v40 sisustaan nahkaverhoilun osalta. Nahka on paljon kovempaa ja ei niin hyvää nahkaa kun v70/s60 joissa nahka on pehmeää. V40 on myös kovin muovisen oloinen ja jotenkin kun katsoo vaihdekeppiä ja kohelautaa niin mieleen tulee vain pikkuauto niinkuin v40 onkin. Aina se vaan menee niin että pieni auto ei ole niin hyvin ja laadukkaasti tehty kuin isommat mallit. Niin se on mersullakin kun katsoo c sarjaa niin muovisuus paistaa sisätilaista verratuna isoveljeensä e mersuun. Sama on 3 sarjan bemarissa vaikka olis varusteltu auto niin laatu ei ole lähelläkään 5 sarjan edes perusmallia. Noi isommat autot on vaan aina lähtökohtasesti laadukkaampia eikä sisällä muovia sisällä niin paljoa.
Kokeileppa volvo S60 ekaks niin on jo ihan eri laite kun V40 joka on pikkuauto kaikkien silmissä vaikka onkin helposti S60 kanssa saman hintanen. Pikkuauto on aina pikkuauto. Sitäpaitsi ulkoa V40 on karsean näköinen ja ennenkaikkea halvan näköinen. Jos vertaat S60 joka taas on seksikäs ja kaunis auto verrattuna yltiörumiin C-mersuun ja uuteen 3-sarjan bemariin joka on jo luokkansa rumuuden huippu:)
- V70 on taxi
S60 on paras kirjoitti:
Kokeileppa volvo S60 ekaks niin on jo ihan eri laite kun V40 joka on pikkuauto kaikkien silmissä vaikka onkin helposti S60 kanssa saman hintanen. Pikkuauto on aina pikkuauto. Sitäpaitsi ulkoa V40 on karsean näköinen ja ennenkaikkea halvan näköinen. Jos vertaat S60 joka taas on seksikäs ja kaunis auto verrattuna yltiörumiin C-mersuun ja uuteen 3-sarjan bemariin joka on jo luokkansa rumuuden huippu:)
Geartronic on loistava vaihteisto. Jos vertaa esim audin takkuseen ja nykivään dsg:vaihteistoon tai bemarin 8-vaihteiseen automaattiin. Geartronic on kestävä ja pehmeästi vaihtava. Toivotaan et bemariin ja audiinkin joskus saisi volvon laatikon.
- Volvosta
V70 on taxi kirjoitti:
Geartronic on loistava vaihteisto. Jos vertaa esim audin takkuseen ja nykivään dsg:vaihteistoon tai bemarin 8-vaihteiseen automaattiin. Geartronic on kestävä ja pehmeästi vaihtava. Toivotaan et bemariin ja audiinkin joskus saisi volvon laatikon.
Joo näinhän se on että volvo on edellä monissa asioissa ja varsinkin tuo sisusta ruskeilla nahkapenkeillä on uskomattoman herkullinen. Volvolla myös tuo audissey laboratoriesin huippuäänentoisto V60 volvossa syö harman kardonit sun muut ihan mennen tullen. Loistavaa ääntä jos sen laitteen ruksaa.
- jätkätohtori
Cumshottedanal kirjoitti:
Kiinnitin huomiota volvo v40 sisustaan nahkaverhoilun osalta. Nahka on paljon kovempaa ja ei niin hyvää nahkaa kun v70/s60 joissa nahka on pehmeää. V40 on myös kovin muovisen oloinen ja jotenkin kun katsoo vaihdekeppiä ja kohelautaa niin mieleen tulee vain pikkuauto niinkuin v40 onkin. Aina se vaan menee niin että pieni auto ei ole niin hyvin ja laadukkaasti tehty kuin isommat mallit. Niin se on mersullakin kun katsoo c sarjaa niin muovisuus paistaa sisätilaista verratuna isoveljeensä e mersuun. Sama on 3 sarjan bemarissa vaikka olis varusteltu auto niin laatu ei ole lähelläkään 5 sarjan edes perusmallia. Noi isommat autot on vaan aina lähtökohtasesti laadukkaampia eikä sisällä muovia sisällä niin paljoa.
Olipas "asiantuntijan" tekstiä... Mulla sekä v40 että v60 ja enpä ole nahan laadussa eroja havainnut. Enkä myöskään muovisuuden osalta eroja.
Executive-mallit taitavat sitten olla asia erikseen.
Ja sitten C-mesen ja E-mesen laatuerot...esim. kestävyys. Kummin päin ne erot oikein menivätkään.
Jos laitat vaikkapa viitteen johonkin oikeaan autoalan testiin/julkaisuun, harkitaan uudelleen. - Ygä
Cumshottedanal kirjoitti:
Kiinnitin huomiota volvo v40 sisustaan nahkaverhoilun osalta. Nahka on paljon kovempaa ja ei niin hyvää nahkaa kun v70/s60 joissa nahka on pehmeää. V40 on myös kovin muovisen oloinen ja jotenkin kun katsoo vaihdekeppiä ja kohelautaa niin mieleen tulee vain pikkuauto niinkuin v40 onkin. Aina se vaan menee niin että pieni auto ei ole niin hyvin ja laadukkaasti tehty kuin isommat mallit. Niin se on mersullakin kun katsoo c sarjaa niin muovisuus paistaa sisätilaista verratuna isoveljeensä e mersuun. Sama on 3 sarjan bemarissa vaikka olis varusteltu auto niin laatu ei ole lähelläkään 5 sarjan edes perusmallia. Noi isommat autot on vaan aina lähtökohtasesti laadukkaampia eikä sisällä muovia sisällä niin paljoa.
Voihan noita autoja pyllytuntumalla fiilistellä... makunsa itse kullakin. Warranty Direct - kokosi autojen luotettavuus - ja laatutietoja vuodelta 2012 ja Volvo S40 pärjäsi sikahyvin, jättäen taakseen "lähtökohtaisesti laadukkaammat" isot autot.
- Ygä
Cumshottedanal kirjoitti:
Kiinnitin huomiota volvo v40 sisustaan nahkaverhoilun osalta. Nahka on paljon kovempaa ja ei niin hyvää nahkaa kun v70/s60 joissa nahka on pehmeää. V40 on myös kovin muovisen oloinen ja jotenkin kun katsoo vaihdekeppiä ja kohelautaa niin mieleen tulee vain pikkuauto niinkuin v40 onkin. Aina se vaan menee niin että pieni auto ei ole niin hyvin ja laadukkaasti tehty kuin isommat mallit. Niin se on mersullakin kun katsoo c sarjaa niin muovisuus paistaa sisätilaista verratuna isoveljeensä e mersuun. Sama on 3 sarjan bemarissa vaikka olis varusteltu auto niin laatu ei ole lähelläkään 5 sarjan edes perusmallia. Noi isommat autot on vaan aina lähtökohtasesti laadukkaampia eikä sisällä muovia sisällä niin paljoa.
Joo voihan noita nahkapenkkejä hipelöidä... makunsa itse kullakin, ja miksei se kivaakin voi olla...
Warrant Direct (jättisuuri aineisto) tutki eri autojen kestävyyttä ja laatua ja Volvon s40 oli parempi kuin useimmat "lähtökohtaisesti laadukkaammat" isot autot.
- Näin se menee
S60 olisi kyllä minun valintani kun 45 tonnilla saa jo hienon auton. Taitaa toi t5 maksaa aikalailla saman verran. Kuuskymppinen on kyllä jo auto isolla A:lla. Sitten jos vertaat S60 ulkonäköä vaikka uuteen bemarin 3-sarjaan niin volvo on ihan oikeasti todella hienon näköinen. Bemarin 3 sarja vaatii M paketin niin näyttää vasta hyvältä mutta peruskamoilla aika onnettoman näkönen auto.
- vikapesäke...
Lukekaas uusimman Tuulilasin kestotestin väliraportti V40 d2 kinetic. Jatkuvia sähkövikoja jopa ajonvakautus ei toiminut ajon aikana jossain vaiheessa! Vaarallinen vika ja Volvo mainostaa itseään turvallisena autona. Pah!
Kiinan tekniikkaa sotkettu liikaa...- Muurahaispesä...
Piti lukea, kun mainostit. Sinä et vissiin ole lukenut samaa lehteä. Väliraportti tiivistettynä on suoraan TL:aa lainaten "Pikku-Volvon pissapoika hajosi heti Kestotestin alussa. Siinä ne suurimmat murheet olivatkin."
- mietiskelijä.
ois kyllä kiva kuulla paljonko tuon bensakulutus oikeesti on. Lupaus on melko karsea ja totuus tunnetusti vielä pahempi.
mutta luulen, ettei tähän saada suomalaista tietoa kun luultavimmin ei ole omistajiakaan.- OmistajaOon
Alle viisi tonnia ajettu. Kulutus maantiepainotteisessa ajossa 8.5 l satasella.
- harkitsija.
OmistajaOon kirjoitti:
Alle viisi tonnia ajettu. Kulutus maantiepainotteisessa ajossa 8.5 l satasella.
jos sulla on tuo T5, niin kerropa, mitä negatiivista olet käytössä havainnut.
Positiiviset seikat onkin suunnilleen tiedossa. - kulutus on paha
OmistajaOon kirjoitti:
Alle viisi tonnia ajettu. Kulutus maantiepainotteisessa ajossa 8.5 l satasella.
Aika paljon saat tuon viemään soppaa. Itselläni on vanha vm.2005 S40 T5 ja kulutus on taajamapainotteisessa ajossa tuo 8,5l satasella. Nyttenkin ajotietokone näyttää 8,2l ja tuohon saa aina muutaman desin heittää päälle.
- Volvo, hyvä auto
Noh noh eihän köyhät ajele ainakaan uudemmilla volvoilla
Eli kulutuksen ei pitäisi olla ongelma vaikka tuo onkin iso lukema :)
Mutta vaikka kulutusta on niin onhan sitä tehoakin sitten enemmän :)
Pitääkö nuo T5 muuten minkälaista ääntä kun joskus jossakin -02 v70 testissä oli että se pitää kiihdytyksissä ainakin hieman kurnuttavaa ääntä pitääkö paikkansa :)
Vaikka eihän sillä äänellä sen suurempaa väliä vaikka kivahan sekin on kun hienot saundit- hyvä peli
Vitoskoneessa on mukavampi ääni kuin neloskonessa.
- omistajaT5 Cross...
hyvä peli kirjoitti:
Vitoskoneessa on mukavampi ääni kuin neloskonessa.
Niin, iso lukema on mutta ilmeisesti alas päin tulossa. Tänään oli jo pudonnut niinkin "alas" kuin 8.4 l /100. Olettaisin että noin kasiin asettuu.
Huono puoli on auton pienuus, varsinkin tavaratila, ei tästä oikein perheautoksi ole.
Ja huonolla kelillä takalasi kuraantuu heti, ongelma kaikissa ei-sedaneissa?
Kyllä autosta tykkään, eräskin rouva sanoi "herrajumala", kun painoin täysillä (siis autoa... heh heh...), eli täyskiihdytys. Mutta voisihan tuo nopeampi vielä olla, tai tuntuu siltä. Tässä autossa kiihtyvyys hyvin eleetöntä, ainakin kun vertaa S40 teenelkkuun joka mulla muinoin oli.
Suosittelen jos sopankulutus ei huoleta! - äskeinen vastaaja
omistajaT5 Cross... kirjoitti:
Niin, iso lukema on mutta ilmeisesti alas päin tulossa. Tänään oli jo pudonnut niinkin "alas" kuin 8.4 l /100. Olettaisin että noin kasiin asettuu.
Huono puoli on auton pienuus, varsinkin tavaratila, ei tästä oikein perheautoksi ole.
Ja huonolla kelillä takalasi kuraantuu heti, ongelma kaikissa ei-sedaneissa?
Kyllä autosta tykkään, eräskin rouva sanoi "herrajumala", kun painoin täysillä (siis autoa... heh heh...), eli täyskiihdytys. Mutta voisihan tuo nopeampi vielä olla, tai tuntuu siltä. Tässä autossa kiihtyvyys hyvin eleetöntä, ainakin kun vertaa S40 teenelkkuun joka mulla muinoin oli.
Suosittelen jos sopankulutus ei huoleta!Lisäänpä vielä: kun auton käynnistää parkkihallissa, saa ihailla aikalailla kiukkuista murinaa!
Muutenhan V40 T5 AWD CrossCountry on ehta Volvo, jämäkkä ja vakaa ja luotettava kuten skandinaavinen nainenkin (?). - omistaja v40 CC
äskeinen vastaaja kirjoitti:
Lisäänpä vielä: kun auton käynnistää parkkihallissa, saa ihailla aikalailla kiukkuista murinaa!
Muutenhan V40 T5 AWD CrossCountry on ehta Volvo, jämäkkä ja vakaa ja luotettava kuten skandinaavinen nainenkin (?).Kiinnostuneille tiedotus: Kesärajoitukset ja kesärenkaat... Nyt auton keskikulutus hiipii lähemmäs ysiä sataselle, maantiellä. No, kyllä mä sitten painankin menemään, eipä silti. Sellaisen olen huomannut että nopeassa vauhdissa auto parempi ajaa, johtunee alustasta.
Toisaalta 2,5 l ja viisi sylinteriä, selvä on että soppa maistuu. Eikä siltikään syö läheskään yhtä paljon kuin eka Volvoni, 240 1.9 l, jossa heppoja 150 vähemmän kuin tässä...
- made in China
Kallis Ford Focus.
- 21.
Tietääkseni tuolla uudella V40:sellä ei ole mitään tekemistä Focuksen kanssa.
- nolo on lapsi
ja taas näitä tietämättömiä kateellisia trolleja putkahtaa jostain??
- googlettaja
tämmöstä tarjolla...........
V40 Cross Country T5 Tuned!!
The brand new high tech 2.5L 5 cylinder engine delivers 254 hp and 360 Nm in stock configuration.
With the iSoftloader you can now gain an extra 31 hp and 45 NM torque with the press of a button!
The upgrade is also available for the V40 T5
http://www.rica.nl/nieuws.php?news=50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822