.................................................................................................
................................................................................................
..............................................................................................
Meillä oli 4 paikkaa aivan HIFK:n vaihtoaition takana. Minä, vaimoni, 9v poika ja 8v tyttö.
Lähdimme kolmannen erän alussa kun Peltonen loukkaantui ja tämä valmentaja edessämme sekosi aivan täysin. Vaimoni ei jaksanut enää peitellä meidän lastemme korvia kun se huuto ei lakanut edessämme. Sieltä tuli kaikkea mahdollista törkyä ja olimme koko perhe todella järkyttyneitä.
Se oli viimeinen kerta kun vien lapseni katsomaan jääkiekkoa.
Järkyttynyt
3
153
Vastaukset
- jokeri
oletan, että olet hifk fani?? ei sen niin väliä.
itse olin lasteni kanssa katsomassa jokereiden peliä viime viikolla ja
katsomosta tuli niin räävitöntä tekstiä, että en mene lasteni kanssa enään katsomoon. - Etsivä Wodkansson
"Järkyttynyt perhe" tais viihtyä sitten jo kaksi eka erää ravintolapalveluissa tai muualla kun en mä vaan missään videopätkässä nähnyt tuollaista perhettä IFK:n pelaaja-aition takana.
Joo, joten eikös sovita silleen että yritä keksiä parempi provo:) - -faaaan-
Kyllähän sen kaikki tietävät minkälaista tekstiä monien fanien suusta tulee. Itse tuli juuri todistettua torstaina tätä samaa ilmiötä. Eräällä tavalla hiukan aikaa se jotenkin on vain koomista,mutta vähän ajan päästä,kun huuto ei lopu, se jollain tavalla muuttui hieman surulliseksi ja pelottavaksi.. Itse olen se tyyppi joka katsoo silmät suurina täysin hiljaa peliä :D eikä mulla ole väliä jos muut huutaa ja reagoi peliin, itse olen vain hyvin hiljainen katsoja ja eräällä tavalla olen kyllä iloinen,ettei kaikki ole yhtä hiljaisia kun mäkin, se on jollain tavalla hienoa että yleisö reagoi,mutta tiettyjä ylilyöntejä kyllä tulee aika ajoin, niin pelaajien,valmentajien kuin katsojienkin suusta,mutta niin that's hockey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784290BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933528- 1992895
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682756Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main462652- 571186
- 781130
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381022- 57909
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t114899