.................................................................................................
................................................................................................
..............................................................................................
Meillä oli 4 paikkaa aivan HIFK:n vaihtoaition takana. Minä, vaimoni, 9v poika ja 8v tyttö.
Lähdimme kolmannen erän alussa kun Peltonen loukkaantui ja tämä valmentaja edessämme sekosi aivan täysin. Vaimoni ei jaksanut enää peitellä meidän lastemme korvia kun se huuto ei lakanut edessämme. Sieltä tuli kaikkea mahdollista törkyä ja olimme koko perhe todella järkyttyneitä.
Se oli viimeinen kerta kun vien lapseni katsomaan jääkiekkoa.
Järkyttynyt
3
191
Vastaukset 3
- jokeri
oletan, että olet hifk fani?? ei sen niin väliä.
itse olin lasteni kanssa katsomassa jokereiden peliä viime viikolla ja
katsomosta tuli niin räävitöntä tekstiä, että en mene lasteni kanssa enään katsomoon. - Etsivä Wodkansson
"Järkyttynyt perhe" tais viihtyä sitten jo kaksi eka erää ravintolapalveluissa tai muualla kun en mä vaan missään videopätkässä nähnyt tuollaista perhettä IFK:n pelaaja-aition takana.
Joo, joten eikös sovita silleen että yritä keksiä parempi provo:) - -faaaan-
Kyllähän sen kaikki tietävät minkälaista tekstiä monien fanien suusta tulee. Itse tuli juuri todistettua torstaina tätä samaa ilmiötä. Eräällä tavalla hiukan aikaa se jotenkin on vain koomista,mutta vähän ajan päästä,kun huuto ei lopu, se jollain tavalla muuttui hieman surulliseksi ja pelottavaksi.. Itse olen se tyyppi joka katsoo silmät suurina täysin hiljaa peliä :D eikä mulla ole väliä jos muut huutaa ja reagoi peliin, itse olen vain hyvin hiljainen katsoja ja eräällä tavalla olen kyllä iloinen,ettei kaikki ole yhtä hiljaisia kun mäkin, se on jollain tavalla hienoa että yleisö reagoi,mutta tiettyjä ylilyöntejä kyllä tulee aika ajoin, niin pelaajien,valmentajien kuin katsojienkin suusta,mutta niin that's hockey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451