.................................................................................................
................................................................................................
..............................................................................................
Meillä oli 4 paikkaa aivan HIFK:n vaihtoaition takana. Minä, vaimoni, 9v poika ja 8v tyttö.
Lähdimme kolmannen erän alussa kun Peltonen loukkaantui ja tämä valmentaja edessämme sekosi aivan täysin. Vaimoni ei jaksanut enää peitellä meidän lastemme korvia kun se huuto ei lakanut edessämme. Sieltä tuli kaikkea mahdollista törkyä ja olimme koko perhe todella järkyttyneitä.
Se oli viimeinen kerta kun vien lapseni katsomaan jääkiekkoa.
Järkyttynyt
3
128
Vastaukset
- jokeri
oletan, että olet hifk fani?? ei sen niin väliä.
itse olin lasteni kanssa katsomassa jokereiden peliä viime viikolla ja
katsomosta tuli niin räävitöntä tekstiä, että en mene lasteni kanssa enään katsomoon. - Etsivä Wodkansson
"Järkyttynyt perhe" tais viihtyä sitten jo kaksi eka erää ravintolapalveluissa tai muualla kun en mä vaan missään videopätkässä nähnyt tuollaista perhettä IFK:n pelaaja-aition takana.
Joo, joten eikös sovita silleen että yritä keksiä parempi provo:) - -faaaan-
Kyllähän sen kaikki tietävät minkälaista tekstiä monien fanien suusta tulee. Itse tuli juuri todistettua torstaina tätä samaa ilmiötä. Eräällä tavalla hiukan aikaa se jotenkin on vain koomista,mutta vähän ajan päästä,kun huuto ei lopu, se jollain tavalla muuttui hieman surulliseksi ja pelottavaksi.. Itse olen se tyyppi joka katsoo silmät suurina täysin hiljaa peliä :D eikä mulla ole väliä jos muut huutaa ja reagoi peliin, itse olen vain hyvin hiljainen katsoja ja eräällä tavalla olen kyllä iloinen,ettei kaikki ole yhtä hiljaisia kun mäkin, se on jollain tavalla hienoa että yleisö reagoi,mutta tiettyjä ylilyöntejä kyllä tulee aika ajoin, niin pelaajien,valmentajien kuin katsojienkin suusta,mutta niin that's hockey.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997