Veikkaus.fi

maagikko 95

Tein juuri veikkaus.fi käyttäjätilin ja haluaisin kysyä muutamaa tarkennusta tässä.. Jos voitan vaikkapa pitkävedosta niin tuleeko voitot pankkitilille suoraan vai pelitilille ? Ja kauanko tässä kestää että voitot tulevat jommalle kummalle tilille... ?

10

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opaskoira-ossi

soita sinne niin täti kertoo,numero on etusivun alareunassa mutta ei ole enään ilmanen muttei kallis,halus varmaan pois kaikki jurriset luuserit itkemästä niille tuskaansa.

• Anonyymi

Onneksi pelihalleja suljetaan. Eläkeläiset seisoo pelikoneiden ääressä niin kauan kunnes ei ole rahaa ruokaan. Tuntuu että pelihallit on paholaisen luolia. Veikkaus laitos sais hävitä maanrakoon. Liian monella on peliongelma.

• tietotoimisto123

Voitot tulee pelitille josta ne halutessaan voi siirtää omalle pankkitililleen. Voitonmaksussa kestää sitä mukaan, miten varmistukset pelattujen pelien lopputuloksista Veikkaukselle tulee, esim NBA:ta pelatessa voitonmaksu yleensä viivästyy aamulle 8-11 välille, sillä Veikkauksen pelipalvelu on suljettuna 24-6 välisenä aikana.

• hthhth

Riippuu kummalle laitat että menee!!! Tosin pelitilillä voi olla enintään 3000€ eli sen ylittävä summa menee automaattisesti pankkitilille, riippumatta siitä kummalle oot pistäny voitot menemään.

• Stadin kundi

Samapa tuo. Sä et kuitenkaan koskaan voita et sillei hei!

• Stadin hintti (aito)

Ei ois kannattanu laittaa rahaa tilille. Tuskin sulla koskaan osuu, joten sirrä heti ne rahat takas pankkiin. Tämä on Tepon syvällä peräsuolen äänellä antama vihje.

• Huomio, huomio

Kukaan voittava vedonlyöjä ei vedä veikkaukselle.

• Keskiolutkeisari

Kaikki voittavat vetäjät pelaa monelle eri palvelimelle myöskin veikkaukselle. Amatöörit erikseen.

• Anonyymi

Tökerö homma, sillä kaveritkin onnittelivat minua hienosta kertoimesta 4,7 KOSKA SUOMI VOITTI JALISOTTELU.

. EN NYT VÄHÄÄN AIKAAN PELAA VEIKKAUS.FI

IHA OUTO TOUHU.

• Anonyymi

Ajattelepa sitä, että JOS portugalilaistuomari olisi määrännyt, että ottelu jatkuu klo 23:59 niin kaikki Suomen voittoa pelanneet olisivat saaneet voittonsa.

Mutta, koska ottelu määrättiin jatkumaan klo 0:00 keskiviikon puolella niin säännöt sanoo, että panokset palautetaan eikä voittoja makseta.

Yksikin minuutti tässä elämässä ratkaisee sen tuleeko jostain rikas vedonlyöntivoittaja vai säilyykö pankkitili edelleen pahasti vajaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe