KÄSITTÄMÄTÖNTÄ !

sikarisakari'

Olin kirjoittamassa vastausta omaan keskusteluun nimimerkillä ”sikarisakari”, mutta lähetys epäonnistui koska sain punaisella ”herjan”.
”Keskustelu on estetty epäasiallisen viestittelyn vuoksi”

Mielestäni käyty keskustelu EI ollut epäasiallisista, enkä ole käynyt muuallakaan epäasiallista keskustelua mielestäni.

Kuka suomi24:n sivuilla valvoo (muut kuin palstan seriffi) keskusteluja ja katkaisee IP-osoitteen, vai onko se jonkinlainen automaatti? Voiko joku ulkopuolinen päästä käyttämään IP-osoitetta?

Nyt minulla on Saunalahden mokkulaliittymä (IP-osoite) jumissa.

Kai tämäkin viesti ”tituleerataan” epäasialliseksi:)

Ps. Tämä viesti lähetetty toiselta koneelta.

12

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =====

Saunalahti käyttää jaettua IP:tä, eli sama IP on käytössä monella.
      Näin ollen yhden hankkima bannaus tulee syyttömillekin.
      Sammuta ja käynnistä nettiyhteys uudelleen, niin IP todennäköisesti vaihtuu.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10306561

• Anonyymi

En tiedä mutta vaapunenhan on ihan kahjo!

• ------
    • Mahmedi

Luulempa että nimerkkisi on bännitty täältä kokonaan koska sen alkuosa sisältää loukkaavan nimityksen. Olet voinut tietysti muutenkin esiintyä häiriköivästi jolloin ylläpito on poistanut sinut sisäänpääsystä.
      Siistippä ensi aluksi kielen käyttöäsi poika!

• typerää!

Siis sikari on mielestäsi loukkaava nimitys? Muahhahhaaaa... On siinäkin meillä kans yks tollo! Nimittäin sinä.

Aloittajalle, kyllä syy on juuri tuo Saunalahden jaettu yhteys, olet aiheettomasti saanut bannia vaikka joku muu on kirjoitellut asiattomia viestejä samasta ip:stä.

• Mahmedi
        typerää! kirjoitti:

Siis sikari on mielestäsi loukkaava nimitys? Muahhahhaaaa... On siinäkin meillä kans yks tollo! Nimittäin sinä.

Aloittajalle, kyllä syy on juuri tuo Saunalahden jaettu yhteys, olet aiheettomasti saanut bannia vaikka joku muu on kirjoitellut asiattomia viestejä samasta ip:stä.

Ja oletko itse rasistisika? Lue se alkukirjaimet niin huomat että siinä on sana sika piilossa. Siinä kaiken alku ja vaikeukset.

Älä enä tule tänne sivulle. Olet myös nyt bännissä

• typerää!
        Mahmedi kirjoitti:

Ja oletko itse rasistisika? Lue se alkukirjaimet niin huomat että siinä on sana sika piilossa. Siinä kaiken alku ja vaikeukset.

Älä enä tule tänne sivulle. Olet myös nyt bännissä

En ole rasisti enkä ole myöskäään bannissa. Itse taidat olla nitä jotka ensimmäisenä huutelee kaikille "rasisti rasisti" vaikka ei mitään rasistista sanoisikaan!

Älä itse tule tänne enää!

• ____________-

Katkaise yhteys minuutiksi tai kahdeksi ja katso kohdasta "Tietoja yhteydestä" joko IP vaihtui. Toista jos ei ja odota pitempään.

• Anonyymi

Tekoäly valvoo, blokkaa ja poistelee.

• Anonyymi

Tekoälyäkin voi huiputtaa. Jos koneessa on ubuntu tai joku muu linuks, sillä kirjoitetut viestit poistuvat selvästi herkemmin, kuin esim. Windowsilla tai Macilla kirjoitetut.

Tämä perustuu siihen tosiasiaan, jotta ammatti-trollit käyttävät paljon linukseja trollailuunsa!

• Anonyymi

no propleema sanoo sikari sakari itse täällä! minulla on Saunalahden mokkulaliittymä (IP-osoite)

• Anonyymi

Propleemasi ei kestänyt edes ihan kymmentä vuottakaan!
        Onnittelut ylläpidolle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      617
      10521
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2649
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      224
      2138
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1943
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1130
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1114
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      989
    8. 172
      950
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      939
    10. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      905
    Aihe