KÄSITTÄMÄTÖNTÄ !

sikarisakari'

Olin kirjoittamassa vastausta omaan keskusteluun nimimerkillä ”sikarisakari”, mutta lähetys epäonnistui koska sain punaisella ”herjan”.
”Keskustelu on estetty epäasiallisen viestittelyn vuoksi”

Mielestäni käyty keskustelu EI ollut epäasiallisista, enkä ole käynyt muuallakaan epäasiallista keskustelua mielestäni.

Kuka suomi24:n sivuilla valvoo (muut kuin palstan seriffi) keskusteluja ja katkaisee IP-osoitteen, vai onko se jonkinlainen automaatti? Voiko joku ulkopuolinen päästä käyttämään IP-osoitetta?

Nyt minulla on Saunalahden mokkulaliittymä (IP-osoite) jumissa.

Kai tämäkin viesti ”tituleerataan” epäasialliseksi:)

Ps. Tämä viesti lähetetty toiselta koneelta.

12

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =====

      Saunalahti käyttää jaettua IP:tä, eli sama IP on käytössä monella.
      Näin ollen yhden hankkima bannaus tulee syyttömillekin.
      Sammuta ja käynnistä nettiyhteys uudelleen, niin IP todennäköisesti vaihtuu.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10306561

      • Anonyymi

        En tiedä mutta vaapunenhan on ihan kahjo!


    • ------
    • Mahmedi

      Luulempa että nimerkkisi on bännitty täältä kokonaan koska sen alkuosa sisältää loukkaavan nimityksen. Olet voinut tietysti muutenkin esiintyä häiriköivästi jolloin ylläpito on poistanut sinut sisäänpääsystä.
      Siistippä ensi aluksi kielen käyttöäsi poika!

      • typerää!

        Siis sikari on mielestäsi loukkaava nimitys? Muahhahhaaaa... On siinäkin meillä kans yks tollo! Nimittäin sinä.

        Aloittajalle, kyllä syy on juuri tuo Saunalahden jaettu yhteys, olet aiheettomasti saanut bannia vaikka joku muu on kirjoitellut asiattomia viestejä samasta ip:stä.


      • Mahmedi
        typerää! kirjoitti:

        Siis sikari on mielestäsi loukkaava nimitys? Muahhahhaaaa... On siinäkin meillä kans yks tollo! Nimittäin sinä.

        Aloittajalle, kyllä syy on juuri tuo Saunalahden jaettu yhteys, olet aiheettomasti saanut bannia vaikka joku muu on kirjoitellut asiattomia viestejä samasta ip:stä.

        Ja oletko itse rasistisika? Lue se alkukirjaimet niin huomat että siinä on sana sika piilossa. Siinä kaiken alku ja vaikeukset.

        Älä enä tule tänne sivulle. Olet myös nyt bännissä


      • typerää!
        Mahmedi kirjoitti:

        Ja oletko itse rasistisika? Lue se alkukirjaimet niin huomat että siinä on sana sika piilossa. Siinä kaiken alku ja vaikeukset.

        Älä enä tule tänne sivulle. Olet myös nyt bännissä

        En ole rasisti enkä ole myöskäään bannissa. Itse taidat olla nitä jotka ensimmäisenä huutelee kaikille "rasisti rasisti" vaikka ei mitään rasistista sanoisikaan!

        Älä itse tule tänne enää!


    • ____________-

      Katkaise yhteys minuutiksi tai kahdeksi ja katso kohdasta "Tietoja yhteydestä" joko IP vaihtui. Toista jos ei ja odota pitempään.

    • Anonyymi

      Tekoäly valvoo, blokkaa ja poistelee.

      • Anonyymi

        Tekoälyäkin voi huiputtaa. Jos koneessa on ubuntu tai joku muu linuks, sillä kirjoitetut viestit poistuvat selvästi herkemmin, kuin esim. Windowsilla tai Macilla kirjoitetut.

        Tämä perustuu siihen tosiasiaan, jotta ammatti-trollit käyttävät paljon linukseja trollailuunsa!


    • Anonyymi

      no propleema sanoo sikari sakari itse täällä! minulla on Saunalahden mokkulaliittymä (IP-osoite)

      • Anonyymi

        Propleemasi ei kestänyt edes ihan kymmentä vuottakaan!
        Onnittelut ylläpidolle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe